Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä tehdä kun homma ei etene?
Ollaan oltu ystäviä ja jonkinmoista säätöä jo pitemmän aikaa. Halaillaan ja ollaan lähekkäin, mutta homma vaan ei etene. Tekisi mieli suudella mutta en uskalla tehdä mitään. Minulla on takana suhteita myös naisiin, mutta toisella pelkkiä miessuhteita. Olen Hänen ensimmäinen ja olen ajatellut etten painosta mihinkään. Mutta en tiedä jaksanko tälläistäkään, jos toisella ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Itse hakeudun kyllä paljon lähelle ja kainaloon, mutta lähes kaikki on minun aloitteestani nykyään.

Ehkä en ole tarpeeksi kiinnostava. mitä tehdä? Tietysti voisi suoraa kysyä, mutta se ei tunnu hyvältä.

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä sun ehkä pitää vaan avata se sanainen arkkusi. Saattahan olla, ettei ystäväsi ole edes ajatellut sinulla olevan mitään haaveita parisuhteesta hänen kanssaan. Pelkkä halailu ei tarkoita sitä, että toinen olisi seksuaalisesti kiinnostunut sinusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

joko sä kysyt siltä missä mennään tai sit vaan rohkeasti yrität suudella. kyllä se sitten sut torjuu, jos ei oo kiinnostunut

Vierailija

Kyllä ihan parisuhteesta ja tulevaisuudesta on puhuttu, mutta en vaan halua että kaikki aloitteellisuus olisi lähtöisin minusta. Eli haluaisin saada sen toisen osapuolen aloitteelliseksi myös, mutta miten se tapahtuu? :) Kyllä hän on ainakin ollut rakastunut, mutta hän on paljon jäykempi kuin minä:D.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan parisuhteesta ja tulevaisuudesta on puhuttu, mutta en vaan halua että kaikki aloitteellisuus olisi lähtöisin minusta. Eli haluaisin saada sen toisen osapuolen aloitteelliseksi myös, mutta miten se tapahtuu? :) Kyllä hän on ainakin ollut rakastunut, mutta hän on paljon jäykempi kuin minä:D.

siis te ootte puhuneet parisuhteesta ja tulevaisuudesta yhdessä, muttette ole koskaan suudellut? :O no onpa outo kuvio. mä veikkaan, ettei se vaan oo kiinnostunut susta, mutta jos se on ihan innoissaan teidän tulevaisuudesta puhunut, niin siitä vaan rohkeesti suutelemaan tai oikeastaan suutele joka tapauksessa sillähän se kemian määrä selviää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

siis te ootte puhuneet parisuhteesta ja tulevaisuudesta yhdessä, muttette ole koskaan suudellut? :O no onpa outo kuvio. mä veikkaan, ettei se vaan oo kiinnostunut susta, mutta jos se on ihan innoissaan teidän tulevaisuudesta puhunut, niin siitä vaan rohkeesti suutelemaan tai oikeastaan suutele joka tapauksessa sillähän se kemian määrä selviää

Kyllä on tulevaisuudesta puhuttu. Mutta nyt kun on oltu enemmän yhdessä eikä asiat juuri muutu eikä etene, niin alan epäillä ettei oikeaa kiinnostusta ole. Siksi en viitsi kaikkia aloitteita tehdä itse, että ajattelen että tästä hommasta voi vielä perääntyä. Erot ovat tuoreita ja siksikään ei ehkä kiire,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tulevaisuudesta puhuttu. Mutta nyt kun on oltu enemmän yhdessä eikä asiat juuri muutu eikä etene, niin alan epäillä ettei oikeaa kiinnostusta ole. Siksi en viitsi kaikkia aloitteita tehdä itse, että ajattelen että tästä hommasta voi vielä perääntyä. Erot ovat tuoreita ja siksikään ei ehkä kiire,

Vierailija

En usko että hän pitää sinua riittävän kiinnostavana (vai pidätkö sinäkään häntä), jos olette tuohon mennessä vain halailleet. Jos kerran olette jo noin läheisissä ja tutuissa väleissä että halailette ja vietätte paljon aikaa yhdessä kahdestaan, eikä siis mitään muuta tunnetta näy, niin silloin niitä haluamasi kaltaista ei taida olla teidän välillänne olemassakaan, vai kuinka. Ei ole himoa, ei rakkautta siinä tietyssä mielessä. Jos se tunnekokonaisuus olisi välillänne, niin et kyselisi täällä enää mitään, koska kaikki olisi teille jo selvää. Olisit todennäköisesti aina kun vain voisit vähän muissa puuhissa, you know.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko että hän pitää sinua riittävän kiinnostavana (vai pidätkö sinäkään häntä), jos olette tuohon mennessä vain halailleet. Jos kerran olette jo noin läheisissä ja tutuissa väleissä että halailette ja vietätte paljon aikaa yhdessä kahdestaan, eikä siis mitään muuta tunnetta näy, niin silloin niitä haluamasi kaltaista ei taida olla teidän välillänne olemassakaan, vai kuinka. Ei ole himoa, ei rakkautta siinä tietyssä mielessä. Jos se tunnekokonaisuus olisi välillänne, niin et kyselisi täällä enää mitään, koska kaikki olisi teille jo selvää. Olisit todennäköisesti aina kun vain voisit vähän muissa puuhissa, you know.

No MINÄ en halua yksin olla se aloitteellinen, joka hakeutuu lähelle ja kainaloon. Ehkä katson vielä hetken, ja jos ei muutosta tule, niin uskon ettei hänellä ole tarpeeksi kiinnostusta minua kohtaan. Kai se uskottava on.

Kiitos kuitenkin neuvoista ja niitä toki otan vastaan.

ap

Vierailija

Ja siis olen itse alkanut miettiä asiaa, mutta olen siis hänen ensimmäinen naissuhde, ensimmäinen nainen kehen hänellä on kuulemma ikinä tunteita ollut, siksi olen ajatellut että ok, etenemme hyvin rauhallisesti, jos sitten tämä onkin joku hetkellinen mielenhäiriö, ja nyt viime aikoina olen ajatellut, että ehkä tämä on juuri sitä. En tiedä.

ap

Vierailija

Olen ylläolevien kirjoittajien kanssa samoilla linjoilla eli rohkastu sen verran, että teet alotteen siihen suudelmaan tai jos se fyysinen aloitteenteko pelottaa niin sanot vaikka, että vitsit mun tekisi mieli suudella sua, silloin näet tekeekö se toinen mitään vai ohittaako kokonaan. Ymmärrän, että on rassaava olla aina se aloitteellinen osapuoli suhteessa, mutta jos tilanne on tosiaan se, ettette ole koskaan edes suudelleet on jomman kumman se jää rikottava. Ystävälläsi ei ole kokemusta naisten välisistä suhteista, joten voi odottaa sinun tekevän aloitteen, koska omaat enemmän kokemusta. Hän saattaa myös olla epävarma oman seksuaalisuutensa kanssa, jolloin kynnys kasvaa.

Vierailija

"Minulla on takana suhteita myös naisiin, mutta toisella pelkkiä miessuhteita."

Tässä se "ongelma", veikkaisin vahvasti. Saattaa pitää sinua (sateenkaari)maailmannaisena. Hän odottaa, että otat kokeneempana ohjat käsiisi ja teet aloitteet. Pelkää, ettei osaa? Neuvoisin, että lähestyisit naista tätä kuunnellen. Laita itsesi alttiiksi! :) Välität hänestä varmasti, ja hän sinusta. Ehkä kyse on vain epävarmuudesta ja kokemattomuudesta.

Vierailija

No juu, siis jos on vielä kovin hämmennyksissä itsensä kanssa, niin EHKÄ se voi hetken aikaa selittää tuota, mutta ei kai enää tuossa vaiheessa. Selittäisi enemmän siinä vaiheessa, jos ette olisi kunnolla vielä tekemisissäkään ettekä tuntisi toisianne, eli silloin hän voisi siitä syystä johtuen pinkoa sinua (ja itseään) pakoon, mutta jälleen kun olette jo peräti fyysisessä kontaktissa jossain sohvalla nyhjäätte vierekkäin, niin se ei vaan ole sitä mitä toivot. En usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Minulla on takana suhteita myös naisiin, mutta toisella pelkkiä miessuhteita."

Tässä se "ongelma", veikkaisin vahvasti. Saattaa pitää sinua (sateenkaari)maailmannaisena. Hän odottaa, että otat kokeneempana ohjat käsiisi ja teet aloitteet. Pelkää, ettei osaa? Neuvoisin, että lähestyisit naista tätä kuunnellen. Laita itsesi alttiiksi! :) Välität hänestä varmasti, ja hän sinusta. Ehkä kyse on vain epävarmuudesta ja kokemattomuudesta.

Mulla kävi vähän näin ekan naissuhteen kanssa. Siis et mua jännitti niin, että sen toisen piti aluksi tehdä aloitteet. Se meni kyllä ohi parissa viikkossa sit kun alkoi olla seksiä ja läheisyyttä. Mut tarvitsin kyllä sen alkusysäyksen niistä kokeneemman osapuolen aloitteista.

Eli joko se jännittää tai sit se on katumapäällä. Ensimmäiseen auttaa se, että otat ainakin hetkeks ohjat omiin käsiisi ja toiseen auttaa ero. Suosittelen, että kokeilet ensimmäistä ekana.

Vierailija

Kiitos kun jaksatte vastata :)

Juu kumpa nyt tietäisi kumpaa on. Olen itsekin elänyt miehen kanssa, avioliitossa ja lapsiakin, mutta seurustellut myös naisen kanssa. Tosiaan, en tiedä jännittääkö vai katuuko. Yritän pikkuhiljaa siis rohkaistua, sillähän ainakin sitten näen missä mennään. Tosiaan, voi olla kyse kummasta vaan. On niin vaikea sanoa. Välillä kyllä ajatellut viime aikoina, ettei hän olisi tarpeeksi kiinnostunut.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat