Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset pitävät seksistä yhtä paljon kuin miehet, miksi miehet joutuvat käymään maksullisissa, kun suurin osa naisista ei halua sänkyy...

Vierailija
26.05.2016 |

Vastatkaapa tähän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätöshän on selvästikin se, että eivät naiset pidä seksistä yhtä paljon.

Eri mieltä olevat yksinkertaisesti projisoivat omia tuntemuksiaan muihin, eivätkä tajua, ettei sellainen toimi.

Vierailija
2/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt, että pitävät yhtä paljon?

Naisista varmaan vähemmistö pitää seksistä seksin itsensä takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksiköhän suurin osa naisista ei halua sänkyyn parisuhteen ulkopuolella?

Kenelle ne lutka ja muut "kivat" nimet annetaan? Ketä ei kelpaa enää parisuhteeseen, jos on ollut paljon sänkykumppaneita? Ketä tulee vahingossa mahdollisesti raskaaksi? Kenen maine kärsii?

Vierailija
4/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys, että saisin tyydyttävää seksiä random-panolta, on pieni. Siksi. Oma mieheni ei ole joutunut käymään maksullisissa.

Vierailija
5/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap esittää "maksullisissa käymisen" yleisenä ja itsestäänselvänä ilmiönä. Miksi?

Veikkaan, että nämä miehet ovat marginaaliryhmä. Ihan kuten KAIKKI naisetkaan eivät harrasta yhdenillanjuttuja silloin, kun eivät ole parisuhteessa.

Näiden pohjalta en kyllä tekisi yleistyksiä seksuaalisen kiinnostuksen määrästä tai eroista  sukupuolten välillä.

Vierailija
6/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pidän seksistä, niin en ole valmis harrastamaan sitä kenen tahansa kanssa vaikka olisin kuin puutteessa. Luulen että monella naisella sama. Monelle miehelle taas tuntuu kelpaavan mikä vain liikkuva

Vierailija
7/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo!Naiset ja miehet haluavat seksiä yhtä paljon (väestötasolla),tätä on tutkittu.Just tuli Yleltä dokkari,löytyy ehkä Areenasta vielä.

Ero on kulttuurinen.Naisen seksinhimoa ei ole lietsottu tai suvaittu kuten miehen.Sitten tärkein:naiset haluavat erilaista seksiä,mutta usein (kulttuurisyistä) mies määrittää millaista seksiä harrastetaan.Se ei ole sitä mitä nainen välttämättä Haluaa.

Vierailija
8/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pidän seksistä, niin en ole valmis harrastamaan sitä kenen tahansa kanssa vaikka olisin kuin puutteessa. Luulen että monella naisella sama. Monelle miehelle taas tuntuu kelpaavan mikä vain liikkuva

TÄMÄ

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa lausetta.

Kyllä haluan seksiä useasti viikossa, mutta vain omalta mieheltä, en muilta.

Vierailija
9/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle randompanot ei ole tyydyttäviä samassa määrin kuin miehelle. Vakisuhteessa toivottavasti mies osaa tyydyttää naisensa ja on kiinnostuneempi tekemään niin. Nainen myös usein nauttii seksin tunnepuolesta enemmän.

Myös yhteiskunnalliset käsitykset ohjaavat käytöstä, irtosuhteita harrastava nainen kun on helppu lutka joka ei käy vaimomatskusta. Naisen vartalo on jatkuvasti lööpeissä ja keltään ei jää kuulematta kenen bikinikroppa oli kuumin ja kenellä näkyi hyi selluliittia. Naisiin kohdistuu ulkonäköpaineita aivan eri tavalla kuin mieheen millä on vaikutuksensa. Moni häpeää aivan normaalia vartaloaan.

Toki taitaa olla että miehet haluavat keskimäärin enemmän seksiä. Siitä pitäminen taas ei ole sukupuolisidonnaista.

Vierailija
10/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksiköhän suurin osa naisista ei halua sänkyyn parisuhteen ulkopuolella?

Kenelle ne lutka ja muut "kivat" nimet annetaan? Ketä ei kelpaa enää parisuhteeseen, jos on ollut paljon sänkykumppaneita? Ketä tulee vahingossa mahdollisesti raskaaksi? Kenen maine kärsii?

Totta, yhteiskunta tuomitsee ja pilkkaa vapaasta seksistä nauttivaa naista. Jos ei tarvitsisi pelätä "lutkan" mainetta ja syrjintää harrastaisin seksiä varmaan joka toisen vastaantulijan kanssa. Nyt olen ollut vapaaehtoisessa selibaatissa useamman vuoden. N24

Vierailija
11/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee muutamia syitä mieleen:

1. Pelko lutkan maineesta

2. Nainen on ehkä useammin vaikeammin tyydytettävä kuin mies, joten odotukset seksistä tuntemattoman kanssa ovat niin matalat että sitä ei lähdetä niin helposti kokeilemaankaan

3. Naiset eivät välttämättä nauti (toisen ihmisen kanssa harrastettavasta) seksistä ihan vain seksin vuoksi. Masturbointi toimii hyvin kun itse tietää mistä tykkää, joten toista ihmistä "tarvitaan" tyydytykseen vain jos siihen toiseen ihmiseen on jonkinlainen tunneside. Joskus haluttaa ihan pannakin ja tuntea iho ihoa vasten, ja silloin harrastetaan sitten irtoseksiä (sinkkuna), mutta usein jos "ihan vaan panettaa" niin masturbaatio riittää hyvin.

Nämä mulle tuli mieleen, en tiedä kuinka paikkansapitäviä ovat muiden kohdalla mutta mulla syyt on lähinnä nämä.

N22

Vierailija
12/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso. Kun löydän miehen, jota haluan, haluan paljon. 

Vierailija
13/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukan nainen pitää erityisesti seksistä. Velvollisuus se on, ja joillekkin itsetunnonkohotusta, kun joku kadulta noukitturynkyttää.

Vierailija
14/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha kysymys, koska vastaus löytyy kyllä, jos vähän jaksaa miettiä.

Nainen saa jo parin irtosuhteen takia otsaansa leiman "huono nainen/lutk*/hu*ra".

Jos itse olisin harrastanut irtoseksiä aina, kun mieli tekee, mut ois leimattu kevytkenkäiseksi naiseksi, joka ei sovellu parisuhteeseen.

Surullista ja p*rseestä, mutta niin kaksinaismoralistinen on maailma.

Mun puolesta sais unohtaa kaikki slut shamingit ja antaa naisille sama vapaus seksiin, mikä miehilläkin on.

Ja kuka eniten syyllistää naisia seksikumppaneiden määrästä? MIEHET!

Että sori vaan, ap ja muut miehet, oma syynne että ette saa seksiä niin helposti kuin haluaisitte.

Naiset pihtaa, jotta kelpaisivat myöhemmin teille vaimoiksi. Oma vikanne.

Vierailija
15/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa jo parin irtosuhteen takia otsaansa leiman "huono nainen/lutk*/hu*ra".

Keneltä saa? 1800-luvun kummituksilta vai?

Miksi ketään naista kiinnostaisi se, että joku haukkuu huonoksi, kun yleisesti tiedetään, että mainittu perustelu sille on epäkelpo?

Vierailija
16/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on helppo!Naiset ja miehet haluavat seksiä yhtä paljon (väestötasolla),tätä on tutkittu.Just tuli Yleltä dokkari,löytyy ehkä Areenasta vielä.

Ero on kulttuurinen.Naisen seksinhimoa ei ole lietsottu tai suvaittu kuten miehen.Sitten tärkein:naiset haluavat erilaista seksiä,mutta usein (kulttuurisyistä) mies määrittää millaista seksiä harrastetaan.Se ei ole sitä mitä nainen välttämättä Haluaa.

Tää on niin totta! Mä voisin ihan hyvin harrastaa pelkkää klitorisseksiä ja suuseksiä ilman yhdyntöjä. Olisin ihan tyydytetty ja orgastinen ja onnellinen vaikka mun sisällä kävis vaan sormet. Mutta miehelle se ei riitä. Jännä juttu muuten (yhdestä sarjakuvasta tuli mieleen) et "keskeytetty yhdyntä" tarkoittaa yleisesti sitä, et mies vetää peniksen ulos ennen orgasmia. Mutta mitä jos nainen saa jo orgasmin ja haluaa lopettaa panemisen siihen? Sitä taidetaan sanoa "vittumaiseksi ämmäksi". Eli vaikka ei tekisi mieli 40 minuutin jyystöä eri asennoissa, sitä on miehen takia pakko jatkaa vaikkei tekisi mieli. Siispä joskus on helpompi vain kieltäytyä alkuunsa. Varsinkin vanhemmilla miehillä se menee herkästi tosi pitkäksi jyystöksi ja loppua ei meinaa tulla.

-Hetero nainen 30+

Vierailija
17/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap esittää "maksullisissa käymisen" yleisenä ja itsestäänselvänä ilmiönä. Miksi?

Veikkaan, että nämä miehet ovat marginaaliryhmä. Ihan kuten KAIKKI naisetkaan eivät harrasta yhdenillanjuttuja silloin, kun eivät ole parisuhteessa.

Näiden pohjalta en kyllä tekisi yleistyksiä seksuaalisen kiinnostuksen määrästä tai eroista  sukupuolten välillä.

Ei nyt löytynyt lukuja Suomesta, mutta Espanjassa 39 % miehistä on käyttänyt prostituoitujen palveluita. Oletettavasti iso osa käyttämättäjättäneistä ei ole vielä vain ehtinyt. Vaikka luku olisikin Suomessa pienempi, niin ei se kovin pieni liene kuitenkaan. Kyllähän se jotain kertoo, että netistäkin maksullista seuraa hakiessa löytyy oikeastaan vain naisia ja transuja tarjoajina. Ja se, että kysyttäessä naisilta ja miehiltä kadulla kiinnostusta seksuaaliseen kanssakäymiseen kysyjän kanssa, 99 miestä sadasta on kiinnostunut, siinä missä naisista vain 1 sadasta on kiinnostunut.

Vierailija
18/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta! Mä voisin ihan hyvin harrastaa pelkkää klitorisseksiä ja suuseksiä ilman yhdyntöjä. Olisin ihan tyydytetty ja orgastinen ja onnellinen vaikka mun sisällä kävis vaan sormet. Mutta miehelle se ei riitä. Jännä juttu muuten (yhdestä sarjakuvasta tuli mieleen) et "keskeytetty yhdyntä" tarkoittaa yleisesti sitä, et mies vetää peniksen ulos ennen orgasmia. Mutta mitä jos nainen saa jo orgasmin ja haluaa lopettaa panemisen siihen? Sitä taidetaan sanoa "vittumaiseksi ämmäksi". Eli vaikka ei tekisi mieli 40 minuutin jyystöä eri asennoissa, sitä on miehen takia pakko jatkaa vaikkei tekisi mieli. Siispä joskus on helpompi vain kieltäytyä alkuunsa. Varsinkin vanhemmilla miehillä se menee herkästi tosi pitkäksi jyystöksi ja loppua ei meinaa tulla.

-Hetero nainen 30+

itse en lopettaisi ennen kuin nainenkin on saanut mitä haluaa mutta kun satun vain olemaan turhanki herkkä orgasmin suhteen ja sen saavuttamiseen ei mene kuin parisen hassua minuuttia minkä jälkeen koko vekotin on täysin hyödytön naiselle. Suuseksiä antaisin mieluusti yhdynnän jälkeen mutta omien nesteideni lipominen saa kakomaan ja toistaiseksi naiseni ei ole vieläkää kyennyt kertomaan miten hän haluaisi minun sormeilevan häntä sisältäpäin jotta saisi kunnollisen nautinnon. ennen yhdyntää kyllä annan suuseksiä mielelläni kunnes naiseni saa ja enemmänkin jos vain antaisi minun jatkaa (varovaisesti kylläkin kun on kuulemma kovin herkkänä klitoris tuon jälkeen) mutta hyppää samantien ratsaille ja alkaa huolehtimaan mikä minusta tuntuu hyvältä. Olen koittanut selittää et keskittyisi vain omaan nautintoon koska omat orgasmini kuin aivastus, se tuli ja meni ja vitutus on suuri jos toiselta menee ohi vain sen takia että oma vehje väsähtää heti kun on saanut räittyä tavarat ulos.

Vierailija
19/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 % miehistä on joskus käyttänyt maksullista seksiä. 1% tekee niin jatkuvasti. Tutkittuja lukuja ovat eli ilmiö on marginaalinen.