Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat imetysliivit

Vierailija
26.05.2016 |

Mitkä ovat teidän mielestä osoittautuneet parhaimmiksi imetysliiveiksi?

Itse hankin 4 kpl Bravadon kehuttuja body silk seamless liivejä ja kuvittelin meneväni niillä heittämällä imetysajan läpi. Vauva on nyt 9kk ja kaikki liivit on jo aikaa sitten nuhjaantuneet sekä venyneet hurjasti. Imetys jatkuu edelleen, joten uutta pitäisi hankkia.

Minulla on pieni rinnanympärys (65), mutta kuppikoko ei ole mikään ihan pieni. Tämäkin tuo haastetta liivien löytymiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut Lindexiltä niitä halpoja. Voi pestä koneessa, kun ei ole toppauksia, ja kestävät myös konepesua hyvin. Nämä: http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/shop-by-function/imet…

Vierailija
2/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on H&M:n parit imetysliivit eikä ole menneet miksikään ahkerasta pesusta ja kahden lapsen imetyksestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo AP mutta mulla kans ympärys 65 ja iso kuppikoko (H).

Huvittaa/vituttaa aina kun kyselee liiviasioista ja ihmiset tulee sanomaan että juu Lindexiltä/Henkkamaukalta löytyi tosi hyvät liivit. Juu niin varmasti jos oot joku 75B. Siis jos ne sopis mitenkään päin niin kai olisin niitä jo kasan käynyt keräämässä??

AP:lle, mä olen tilannut parit Freyan imetysliivit http://nursingbra-shop.co.uk/ kautta, on ollut nopea toimitus, ja hinnat verrattain halpoja muihin paikkoihin nähden. Ja noi on siis ollut tosi hyviä noi Freyan liivit, kestäneet pesua ja silti tukevat.

Vierailija
4/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa/vituttaa aina kun kyselee liiviasioista ja ihmiset tulee sanomaan että juu Lindexiltä/Henkkamaukalta löytyi tosi hyvät liivit. Juu niin varmasti jos oot joku 75B. Siis jos ne sopis mitenkään päin niin kai olisin niitä jo kasan käynyt keräämässä??

AP:lle, mä olen tilannut parit Freyan imetysliivit http://nursingbra-shop.co.uk/ kautta, on ollut nopea toimitus, ja hinnat verrattain halpoja muihin paikkoihin nähden. Ja noi on siis ollut tosi hyviä noi Freyan liivit, kestäneet pesua ja silti tukevat.

Ap ei kertonut kuppikokoaan eikä kieltänyt suosittelemasta esim. Lindexiä.

Vierailija
5/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi mitkä on omasta mielestä osoittautuneet parhaiksi, ja vastasin, että hooämmän liivit koska ne on mun kokemuksen mukaan olleet hyviä. Anteeksi tästä mielipiteestä ja koita nyt selvitä siitä vitutuksestasi :D

2

Vierailija
6/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kertonut kuppikokoaan eikä kieltänyt suosittelemasta esim. Lindexiä.

[b]"Minulla on pieni rinnanympärys (65), mutta kuppikoko ei ole mikään ihan pieni. Tämäkin tuo haastetta liivien löytymiseen. "[/b]

Eikö tästä voi vähän niinku rivien välistä lukea että se AP:n kuppikoko on varmaan jotain muuta kuin joku perus C?

Noissa Lindex/H&M ym. ketjuissa tuppaa koot olemaan yleensä maksimissaan D-kuppiin saakka - tuurilla ehkä E-kuppiin jos rinnanympärys on enemmän kuin 80

Vierailija
7/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä vinkistä! Täytyy katsella valikoimaa. Hiukan hirvittää tilata ulkomailta jos koko/istuvuus ei olekaan sopiva. Tiedätkö onnistuuko palautukset tuonne miten helposti?

Minulla tosiaan hakusessa koko 65 F/G joten nuo lindexit ja henkkamaukat ei minulle käy.

Mutta toki tähän ketjuun saa kuka vaan vastata. Voihan se toimia vinkkinä jolle kulle toiselle :)

T.ap

Vierailija
8/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut lumingerie -verkkokaupasta. Itselläni myös rinnanynpärys 60, kuppikoko g-h. Sieltä löytyy sopivia, jopa ihan nättejä ja kevyesti topattujakin. Lisäksi siellä on helppo laskuri, jonne syöttää mitat, näyttää sitten kokosi.. On suomalainen kauppa, joten palautus ym. helppoa.

Vierailija
9/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut lumingerie -verkkokaupasta. Itselläni myös rinnanynpärys 60, kuppikoko g-h. Sieltä löytyy sopivia, jopa ihan nättejä ja kevyesti topattujakin. Lisäksi siellä on helppo laskuri, jonne syöttää mitat, näyttää sitten kokosi.. On suomalainen kauppa, joten palautus ym. helppoa.

Kiitos tästäkin! Olen joskus lumingerieltä tilannutkin, mutten osannut ajatella että heiltä saa imetysliivejäkin :)

T.ap