Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin estyneitä piereskelyn suhteen? Mitä he tästä käytöksestä saavat?

Vierailija
26.05.2016 |

Paitsi vatsan kipeäksi. Ainakaan miehiin sellainen ei tee mitään vaikutusta, koska jos mies on käynyt intin, hän on ollut siellä kuukausitolkulla 24/7 piereskelyn keskellä eikä hätkähdä mistään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankara kotikasvatus, estynyt äiti, ruumiintoiminnot ja seksuaalisuus ovat olleet perheessä tabuja.

Vierailija
2/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni about puol vuotta opettaa exä piereskelemään ja kyllä se siitä sitten avoimeksi muuttui. Tosin hukkaan meni opetus kun löysi suhteen aikana kaks kaveria joista tuli tärkeempiä ja olin esteenä hänen 2-4 kertaa viikossa baarireissuilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ei kaikki. Mulla oo koskaan ollu ongelmia asian suhteen. Toki pitää ymmärtää, että se on epäkohteliasta joissain tilanteissa, joissa toiset ei vaikka pääse pakoon hajua halutessaan, mutta vaikka kotona tai ulkona antaa mennä vaan niin paljon, kun kaasua saa aikaseksi. Perustarpeita ja ai sitä miehen riemua, ku saa pieruennätyksen. Multa ei ihan niin paljon kaasua irtoa, vaikka yrittäisin.

Vierailija
4/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni about puol vuotta opettaa exä piereskelemään ja kyllä se siitä sitten avoimeksi muuttui. Tosin hukkaan meni opetus kun löysi suhteen aikana kaks kaveria joista tuli tärkeempiä ja olin esteenä hänen 2-4 kertaa viikossa baarireissuilleen.

Ensimmäinen ei ole koskaan onnistunut. Jälkimäinen tapahtui muuten mullekin.

Vierailija
5/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni nalkutti ja huusi mulle pieremisestä, käski lääkäriin kun tuollainen ei ole normaalia jne. Ihan intin käynyt mies hänkin....

Nykyisen miehen kanssa ei onneksi tarvi pelätä kaasujen päästelyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan