Mammat!!! Johnny Depp on taas kohta sinkku!!
Se lesbomuija jättää sen! Nyt se Depp on varattu mulle, laitan sen ekana kylpyyn ja sit laihutuskuurille. Mennään yhessä lenkille ja soutelemaan tohon järvelle!
Kommentit (33)
Kommentoija 21 jatkaa. Luin jonkun lehtijutun, että Amber vaatii elatusmaksuja avioerohakemuksen yhteydessä. Avioliitto kesti reippaan vuoden. Olen melko varma, että Amberilla roikkuu kohta tyttis käsipuolessa.
Käy sääliksi Johnnya, on aivan selkeästi taas päihdekoukussa. Vanessa oli hieno puoliso Johnnylle. Koko heidän parisuhteensa ajan Johnnylla pysyi jalat maassa, eikä pelleillyt päihteiden kanssa. Alamäki alkoi avioliitosta Amberiin. Ehkä tajusi tehneensä pahan virheen. Tai no joo, kyllähän tämä keski-iän kriisi alkoi jo ennen avioliittoa, siinä vaiheessa, kun aloitti sivusuhteen nuoreen Amberiin ja jätti Vanessan. Harmi juttu, lapset kärsivät varmasti. Näkeeköhän heitä usein? Asuvat varmaan edelleen Ranskassa?
Voi että näitä vanhoja ukkoja, kun ne aina vaan lankee näihin missukoihin. Voi voi mikä moka Johnny!! Ja vielä ilman avioehtoa...melkeen ei edes säälitä.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija 21 jatkaa. Luin jonkun lehtijutun, että Amber vaatii elatusmaksuja avioerohakemuksen yhteydessä. Avioliitto kesti reippaan vuoden. Olen melko varma, että Amberilla roikkuu kohta tyttis käsipuolessa.
Käy sääliksi Johnnya, on aivan selkeästi taas päihdekoukussa. Vanessa oli hieno puoliso Johnnylle. Koko heidän parisuhteensa ajan Johnnylla pysyi jalat maassa, eikä pelleillyt päihteiden kanssa. Alamäki alkoi avioliitosta Amberiin. Ehkä tajusi tehneensä pahan virheen. Tai no joo, kyllähän tämä keski-iän kriisi alkoi jo ennen avioliittoa, siinä vaiheessa, kun aloitti sivusuhteen nuoreen Amberiin ja jätti Vanessan. Harmi juttu, lapset kärsivät varmasti. Näkeeköhän heitä usein? Asuvat varmaan edelleen Ranskassa?
Tytär tekee näyttelijän uraa USA:ssa ja Vanessakin on siellä usein, joten näkee varmaan. On muuten ehkä kaunein julkkislapsi tuo tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Johnnya, on aivan selkeästi taas päihdekoukussa. Vanessa oli hieno puoliso Johnnylle. Koko heidän parisuhteensa ajan Johnnylla pysyi jalat maassa, eikä pelleillyt päihteiden kanssa. Alamäki alkoi avioliitosta Amberiin. Ehkä tajusi tehneensä pahan virheen. Tai no joo, kyllähän tämä keski-iän kriisi alkoi jo ennen avioliittoa, siinä vaiheessa, kun aloitti sivusuhteen nuoreen Amberiin ja jätti Vanessan. Harmi juttu, lapset kärsivät varmasti. Näkeeköhän heitä usein? Asuvat varmaan edelleen Ranskassa?Tytär tekee näyttelijän uraa USA:ssa ja Vanessakin on siellä usein, joten näkee varmaan. On muuten ehkä kaunein julkkislapsi tuo tytär.
Ai niin, miten en muistanut, että tytär luo jo omaa uraansa. Eikös Lily-Rose ole tehnyt töitä mallinakin? Aivan upean kaunis tytär, todella paljon äitinsä näköinen ilmestys. Eli Vanessa ja Jack (John) asuvat edelleen Ranskassa? Asuuko Lily-Rose isänsä kanssa Usassa? Hänhän on vielä todella nuori, syntynyt 99.
Vierailija kirjoitti:
Keith Richardsin kaveri, siitä täytyy tietysti antaa pisteet!
Ja siitä että sillä on bändi Joe Perryn ja Alice Cooperin kanssa!
Depp putosi kyllä kovaa omaan, tunnettuun rakkausfilosofiaansa: jos parisuhteen aikana ihastuu toiseen, niin pitää valita se uusi - ei aidosti rakastanut alkuperäistä rakasta, jos kykenee ihastumaan toiseen.
Mutta virheenähän tässä on se, ettei ihminen ole luonnostaan yksiavioinen. Etenkin pidemmissä liitoissa on täysin normaalia kiinnostua jostain toisesta, vaikka rakastaakin kumppaniaan. Mutta se, onko uusi ihastus perheen ja suhteen rikkomisen arvoinen, onkin asia erikseen.
Mahtaa Deppiä nyt vituttaa, jos heitti kauniin Vanessan ja perheensä sivuun vain päästäkseen nuoremman matkaan. Toisaalta enhän mä tiedä, mitä muuta Vanessan ja Deppin suhteessa saattoi olla vialla.
Vierailija kirjoitti:
meh. se on rupsahtanut, oletko katsonut viime aikaisia kuvia? naama roikkuu, turvonnut, lihonutkin. viina vie vissiin taas.
Niin Depp on 53v ja leffat ei enää menesty koska uudet sukupolvet on tullut tilalle. En tajua mitä täällä haikaillaan vanhan ukon perään
Diggaan Johnny Deppin leffoista, tarpeeksi outoja mulle. ;) En mä siitä oikein muuten välitä.
Se on ihan järkyttävä mumisia omana itsenään. Sitten taas hämmästyn sitä muutosta, joka tapahtuu, kun se vaihtaa roolin päälle. Miten siitä mumisiasta voi tullakin tuollainen reipas selkeäkielinen heppu.
Säälittää tuo viinan runtelema olomuoto :( tuskin on hänellä helppoa just nyt. Osaapahan jatkossa varoa niitä nuoria gold diggereitä.
Johnnyn elämän pahimmat virheet olivat ero Vanessasta ja avioliitto golddigger Amberin kanssa. Mulle on aina tullut Amberista huonot vibat, en ymmärrä, miten Depp on voinut olla niin hölmö, että kaikkien Amberin temppujen jälkeen, on mennyt tämän kanssa naimisiin ja vielä ilman avioehtoa. Ehkä Amberin upea ulkomuoto sitten vain sokaisi Johnnyn. Johnnyhan meni aivan sekaisin Amberista, johtuisikohan siitäkin, ettei Amber koskaan ole ollut selvästi yhtä hullaantunut hänestä. Melko kivikkoinen alkuhan näillä kahdella oli ja Johnny teki kaikkensa, jotta Amber kiinnostuisi oikeasti, osti tälle sen saarenkin. Tuli sitten aika yllätyksenä, että Amber lopulta nai Johnnyn, vaikkei selvästikään tätä rakastanut... Taisi olla rahan ja maineen perässä. Amber on upean näköinen nainen, mutta todella keskinkertainen näyttelijä. Ehkä toivoi avioliitosta potkua uralle. Ehkä menin liian pitkälle, saa alapeukuttaa, mutta tällainen on mun fiilis. Johnnylle hyvää loppuelämää ja toivottavasti viidenkympin kriisi loppuu pian.