Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olimme eilen yleisötapahtumissa ja hieman vajaa 6v tytöllämme tuli vessahätä. Kävimme vessassa ja hän pissasi siellä, jonka jälkeen pyyhki itse. Olisi halunnut, että pyyhin mutta kannustin häntä pyyhkimään itse. Nyt minua ahdistaa aivan suunnattomasti, että miksi en pyyhkinyt puolesta.
Tyttö ei pessyt käsiä siis ennen vessassa käyntiä ja pyyhki yleisötapahtumassa ns.likaisilla käsillään. Onko tytölle voinut nyt tarttua alapäähän joku sairaus tms.? Ja tämä ei ole provo vaan olen oikeasti ihan paniikissa asian kanssa enkä pysty nukkumaan. Annatteko te tuon ikäisen lapsen käydä jo itse vessassa ko. tapahtumissa ja huolehtia pyyhkimisestä itse? Tunnen itseni tosi huonoksi äidiksi ja pelkään toimineeni edesvastuuttomasti.

Kommentit (12)

Vierailija

Olet siinä mielessä huono äiti, että mielenvikainen hysteerikko tuskin voi olla hyvä äiti. 

Jotain fobiaa olet jo lapseesi istuttanut, jos 6-vuotiaana ei oikein yksin vessaan menisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on tapana käyttää paperia pyyhkiessä, suosittelen lämpimästi teillekin. Tiedäthän, sitä sanotaan vessapaperiksi, sitä on yleensä rulla pöntön vieressä seinään kiinnitettynä.

Vierailija

Minuakin ällöttää yleiset vessat. On voinut olla edellisellä vaikka hiv tai herpes. Kyllä se rinkula aina arveluttaa. Lapsen ollessa pieni pyyhin sen aina Neoamiseptilla.

Pyyhkiessä käsken käyttää aina valtavasti vessapaperia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minuakin ällöttää yleiset vessat. On voinut olla edellisellä vaikka hiv tai herpes. Kyllä se rinkula aina arveluttaa. Lapsen ollessa pieni pyyhin sen aina Neoamiseptilla.

Pyyhit lapsen aina Neoamiseptilla? Mahtaa olla iho hyvässä kunnossa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on tapana käyttää paperia pyyhkiessä, suosittelen lämpimästi teillekin. Tiedäthän, sitä sanotaan vessapaperiksi, sitä on yleensä rulla pöntön vieressä seinään kiinnitettynä.

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyyhit lapsen aina Neoamiseptilla? Mahtaa olla iho hyvässä kunnossa...

Ei, vaan SEN. Mahtoi kirvellä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki käyttää paperia pyyhkimiseen. Tyttö saattaa ottaa naftisti paperia esim. vaan kaksi palaa. Paperin antama "suoja" lapsen käsissä voi olla vähän kyseenalainen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat