Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistattekos vielä minua, Je.Ni:ä ?? :)

24.02.2006 |

HEIPPARALLAA!!!

Mahtaakos kukaan minua muistaa...taitaa olla koko porukka vähän vaihtunut jo...on meinaan aikaa, kun jätin palstailun kokonaan.

Tässä vähän taustaa: Aloitimme yrityksen 2000 ja siitä puolen vuoden kuluttua lähdimme tutkimuksiin ja heti löytyi yksi syy: mieheni siittiöt-niitä ei ollut todellakaan riittävästi..Tästä alkoi 5 vuoden hoitoputki sisältäen 7 icsiä sekä yhden icsin luovutetuilla munasoluilla reilu vuosi sitten. Jokainen hoito päättyi negaan :(( Lääkäri arveli myös munasoluissani olevan jotain häikkää. Tuo aika oli välillä jokseenkin hurjaa, kun oli niin todella vaikeeta ymmärtää miten tämä voisi mennä näin...No, ajan kanssa kuitenkin hyväksyin (paremmin kuin mieheni) sen, ettei meille ehken koskaan tule lapsia ja elämä sujui ihan hienosti :) Kiertoni on ollut säännöllinen n. 30 vrk kaikkien hormonihoitojen jälkeen (nuokin kauhistuttavat näin jälkikäteen) ja ovulaationkin olen ollut tuntevani kuukausittain siellä puolivälin kiertoa.. Nyt sitten kuukautiset olivat myöhässä jo reilut 3 viikkoa ja mieheni painostuksesta tein eilen testin, joka suureksi yllätykseksi näytti heti vahvan plussan :)) En tiedä oikein miten päin olisin ollut enkä tiedä vieläkään....onkohan tämä jokin suuri vitsi???!!! Luulenpa, että käyn vielä pari testiä ostamassa,heh :D Oireitakin on ollut jos jonkinlaista, mutta en ole halunnut niitä yhdistää raskauteen sillä olen elämäni aikana käynyt läpi kaikki mahdolliset raskausoireet kuitenkaan olematta raskaana....(kyllä te tiedätte).. Mutta siis näin tässä sitten kävi!! 6 vuotta siihen meni ja kyllä minä tätä pidän TODELLISENA ihmeenä kerrassaan:) Emme ole mitenkään tietoisesti yrittäneet ajoittaa yhdyntöjä ovulaation aikaan tai muuta...Nyt vasta ymmärrän ja tiedostan sen miten sillä psyykkeellä on kuitenkin osansa pelissä, uskokaa pois;) Varasin alkuraskauden ultra-ajan Väestöliitosta, jossa kävimme kaikki hoitommekin ja lisäksi varasin jo ajan paikalliseen äippäneuvolaankin. Tuntuu kyllä aika lailla oudolta etten sanoisi...

Toivon koko sydämestäni, että tämä antaa toivoa teille kaikille, jotka piinailette siellä sydän toivoa täynnä!!!!!

Oikein aurinkoista kevään odotusta, ystävät rakkaat!!

Rakkain terveisin: Je.Ni rv 7+ (ohhoh!!)

P.s Ei olisi ihminen parempaa 30-vuotislahjaa voinut toivoa :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä yllätysuutinen kun piiiiiitkästä aikaa kurkkasin tälle puolelle. Muistan toki sinut ja ehkäpä sinäkin minut. Katsosit silloin palstalta kun olin juuri plussannut armaasta Santustani ja mietin kymmeniä kertoja, että mitä sulle mahtaa kuulua!!!

Eikä voisi kyllä parempia uutisia olla. ONNEA!!!!!! Upea juttu!

Toivottavasti nyt viihdyt täällä meidän seuranamme koko pitkän (mutta tosi nopeasti kuitenkin menevän) odotusajan ja tietty sitten vauva-ajan ja taapeoiän... Itse paltailen tuolla taaperoissa, santtumme kun on jo 1v2kk ikäinen pikkuriiviö.

Äitiys on ihanaa ja juuri tällaisen tahtojen taiston läpikäyneet sen ymmärtävät ihan omalla tavallaan. On aivan ihanaa, että sinäkin liityt joukkoomme taas.

Sydämellisen onnittelut siis ja tervetuloa takaisin! Voimia ja onnea odotusaikaan. Nauti siitä kasvavasta masusta... Voih, kun tulee itsekin sitä ikävä :o/

Terkkusin vanha palstakamu jepuli + santtu-poika

Vierailija
42/48 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sut hyvin tältä palstalta ja olet yksi niistä, joiden olen erityisesti toivonut plussaavan.

Meille plussa pamahti neljännestä siirrosta ja tuloksena oli PAS-tuplat.

Terkuin,

Birdis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin minäkin sattumalta - vanhasta tottumuksesta - palstaa, ja näin onneksi viestisi, joka kyllä kirkasti päiväni! Paljon onnea odotukseen!!!

Tildaliini & IUI-poika 1v 4kk

Vierailija
44/48 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten upea uutinen, ONNEA ONNEA ONNEA! Ja liimaa ja tarrasukkia ja ties mitä ne kaikki olikaan, mitä muutama vuosi sitten tällä palstalla oli plussanneille tapana toivotella :) Todella upea uutinen. Olen usein miettinyt, mitä Je.Nistä mahtoikaan tulla... Ilmeisesti ainakin ihan pian äiti!

Meillä hoitotsydeemit on olleet pari vuuotta tauolla, sillä emme jaksaneet enää pettymyksiä ja hormoneja. Nyt kevään aikana ryhdymme taas tositoimiin ja tarkoituksena on aloittaa IVF-pyöritys. Tämän ketjun lukeminen anoti kovasti rohkeutta ja loi uskoa siihen, että mekin vielä onnistumme.

Hienon 30-vuotislahjan sait, se on sanottava. Pidähän masusta kii, Tatja... eiku Je.Ni, kohta se kasvaa palloksi :) Vielä kerran onnea ja iloista masun kasvattelua!

t: Maija (joka joskus silloin vuosituhannen alkuvuosina ahkerastikin palstaili...:)

Vierailija
45/48 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnentoivotukset sinulle Je.Ni!Uskomatonta, elämä näyttää, että sillä on oma rytminsä, oma tarkoitusensa.

Me rämmimme läpi 4 Icsiä,jotka kaikki negaa.

Nyt suuntaamme kai vielä kerran hoitoihin luovutetuilla munasoluila, kun varsinaista " syytä" ei koskaan löytynyt.

Levollisia ja aurinkoisia odotuspäiviä Sinulle

toivottelee heetu

Vierailija
46/48 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa käväisin katsomassa tätä puolta ja kurkkaamassa joko näitä uutisia täällä näkyisi, sillä olin ihan satavarma että jonain päivänä ne näkyisi =)

Muistatko mitä sanoin silloin kerran, kauan sitten. Että mikään ei ole mahdotonta ja että elämä voi joskus yllättää =))) Voi että täällä on kuule ajateltu sen sata kertaa teitä ja toivottu parasta, sen saat uskoa. Nyt sitten saankin toivottaa sydämeni pohjasta ONNEA vanhalle ystävälleni! Ja tulevalle isille kanssa! On niin onnellinen olo teidän puolesta!! Tässä menee ihan sanattomaksi...ONNEA! Ja isohali!

T:Vanha kamusi Ipanapiina kera isojen pikku-ipanaisten 1v9kk

Vierailija
47/48 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sinut muistan ja olen monta kertaa sua ajatellutkin ja miettinyt miten teillä menee. Mutta aivan ihana uutinen ja todellakin teille jos kenelle tuon ihmeen suo!

Itse olen pikkuhiljaa tekemässä comebackiä tälle palstalle, olen pysytellyt taustalla ja vain harvakseltaan vastaillut joihinkin aiheisiin.

Meillähän silloin syksyllä 2004 selvisi, että pikkutyttömme kuolinsyy oli perinnöllinen tosi vaikea munuaissairaus. HYKS sitten kaikeksi onneksi innostui ajatuksesta kehittää tähän sairauteen alkiodiagnostiikka ja sitä olemme odotelleet kohta vuoden päivät. Viime viikolla vihdoin saimme tiedon, että homma siellä alkaa olla paketissa ja pääsemme testaamaan, toimiiko diagnostiikka meillä. Toimii tai ei, joka tapauksessa 2 IVF (tai tuon diagnostiikan takia se kyllä tulee olemaan ICSI) tehdään nyt keväällä NKL:llä. Jännät ajat siis edessä ja on ihanaa, että vihdoin taas alkaa jotain tapahtua tällä rintamalla.

Mutta aivan mielettömän iso ja lämpöinen onnitteluhalaus vielä Sinulle ja turvallista ja hehkeää raskausaikaa!

Auringonkukka =)

Vierailija
48/48 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen miettinyt, mitä elämääsi kuuluu. Ja hyvää tuntuu kuuluvan! Nyt onnea odotukseen ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista hyvää vauvalle. Ja tietenkin sinulle ja miehellesi!

Ihanaa, että sinäkin saat oman nyytin syliisi, sinä sen ansaitset. Jaksoit aina kannustaa ja tsempata meitä muita palstalaisia. Onneksi nykyisin jo ex-palstalaisia!

Kaikkea hyvää, toivoo Mimmu ( kera pojan, johta 1½v, syntyi viimeisestä iui;stä sekä luomu-yllätys tyttären 2kk)