RFSU:n ovulaatiotestistä JOS ootte käyttäny vastatkaa pian kiitos
Kysymys oli rfsu:n ovulaatiotestistä kun siinä lukee että pissaamatta pitää olla vähintään 4 h ennen ku tekee testin ja se ei kyl onnistu multa.
Ootteko käyttäny testiä minkälaisin tuloksin?
Ja oletteko aina tehny testin samaan aikaan päivästä ja klo 10-20 välillä?
Kiitollisena vastauksistanne.
Kommentit (4)
Tietosi ilahduttivat minua paljon.
Testasin tossa illal kp 10 ei viel ainakaa näkyny mitää. Testaan nyt sit joka päivä ku vaa pystyn.
Onnea plussastasi.
Kaikkea hyvää sinulle.
Mukavaa jos voin olla avuksi, ja tosiaan onnea matkaan!
Moikka.
Mulla on tullut tänään ja eilen tuon merkkiseen ovistestiin, 2x vanhvempi viiva testialueelle kuin kontrolliviiva. Ihmettelen vähän tuota viivan laatua, mutta uskon että ovis on kun muitakin tuntemuksia siihen suuntaan on..
Olen testennut kumpanakin päivänä noin 1 h pidättämisen jälkeen ja iltasella, en katsonut kellosta kylläkään.
Kuinkahan monta päivää se viiva voi pysyä noin vahvana...?
Käytin tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä ja ne oli just RFSU:n. Oon keskeytymättömässä kolmivuorotyössä, eli samalla viikolla voi olla aamu- ja iltavuoroja tai ilta- ja yövuoroja. Sattuneesta syystä ei tuo tarkka ovistestin kellottaminen sitten sopinut minulle ; ) . Enkä myöskään pysty olemaan 4h valveilla käymättä pissalla ainakin kerran tunnissa... Joten testailin aina silloin kun ehdin, yövuoron jälkeenkin joudun käymään ennen puoltapäivää vessassa ja tein testin vasta kun heräsin iltapäivällä. Eli tosiaan vähän milloin sattui, enkä tiettynä kellonaikana.
Luulin jo, että en löydä koko ovista kun aloitin testit kp10. Testeihin ei jäänyt mitään muuta kuin kontrolliviiva kunnes kp18 tuli kerralla lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva ja samana päivänä myöhemmin parin tunnin pidätyksen jälkeen samanlainen tulos. Seuraavana päivänä ei enää jäänyt kuin haalea viiva jonka jälkeen lopetin testaamisen ja toivoin parasta. ( pupuiltiin päivittäin kp15-19 ja sit vielä kp21)
Minulle testaaminen ainakin toi tuloksen; plussasin dpo15 eli eilen :)
Onnea matkaan!