Vierailija

Näin käynyt jo 5 kertaa parin vuoden aikana. En tajua, miten olen aluksi niin kiinnostava, mutta 1-2 kuukauden sisällä saan rukkaset. :(

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Näin se vaan menee. Samaa kokemusta. Olenkin lopettanut tapailut, ihan turhaa ajanhukkaa. Ihmettelen, vaan, miten joillekin löytyy aina uusi mies ja kehittyvät suhteeksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voisiko joku jättäjä kertoa rehellisesti, miksi piti antaa pakit juuri kuukauden kohdalla? Oliko seksi huonoa, saitko jo tyydytettyä läheisyydenkaipuusi, etkö halunnut vakavampaa suhdetta, tapasitko kiinnostavamman tyypin.... MIKSI?

-ap

Minun kohdallani lemppaukset johtuvat siitä, etten mielistele miehiä. Ainahan annan hyvän ensivaikutelman itsestäni, mutta kuukausi on sen verran 'pitkä' aika, että siinä uskaltaa jo sanoa jos joku asia mättää. Ja usein mättääkin :D Toki vedän puoleenikin ihan vääriä miehiä, sinänsä kunnollisia kyllä, mutta liian erakkoja tai muuta vastaavaa.

Se on 54:ttä.

Vierailija

Mulla on kokemus, että miehellä on seuraa muualla. Parempaa kuin minä. Siispä ei enää yhtään miestä tule elämääni. Voin paremmin ilman heitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku jättäjä kertoa rehellisesti, miksi piti antaa pakit juuri kuukauden kohdalla? Oliko seksi huonoa, saitko jo tyydytettyä läheisyydenkaipuusi, etkö halunnut vakavampaa suhdetta, tapasitko kiinnostavamman tyypin.... MIKSI?

-ap

Eli annat. Siinä se syy on. Kannattaa ensin koukuttaa mies ihastumaan suhun muutenkin ja antaa vaan pieniä lupauksia tulevasta joittenkin viikkojen jälkeen (esim. huulihölkkä). Sit myöhemmin kunnon hoito.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmaan vaan ei napannu. Olen itse jättänyt monia kuukauden tai parin tapailun jälkeen, kun tunteita ei ole lähtenyt kehittymään. Tuntuu hölmöltä, koska toinen haluaa jo esitellä tyttöystävänä ja minulla taas ei ole ihmiseen juurikaan tunnesidettä. Sellaisessa tilanteessa on parempi siirtyä molempien eteenpäin.

Pidät aika kovaa tahtia, jos 5 eri vakavampaa yritystä vuodessa. Saatat keskittyä liiaksi parisuhteen etsimiseen etkä itsesi kehittämiseen. Oletko kiinnostavaa seuraa? Mistä löydät nämä tyypit? Voihan se seksi olla kivaa, mutta onko oikeasti puhuttavaa? Ja jos sitä kemiaa ei ole, niin sitä ei ole. Ei siinä mikään sen kummempi auta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Annatko heti?

En anna heti. Haluan saada kontaktin ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa ennen kuin mennään sänkyyn juuri siksi, että en olisi pelkkä pano toiselle. Mutta en kyllä pihtaakaan ja kuukauden tapailun aikana ehtii seksiä harrastaa monta kertaa.

Siksi en ymmärrä miten juttu loppuu aina silloin, kun se alkaa päästä kunnolla vauhtiin....

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Eli annat. Siinä se syy on. Kannattaa ensin koukuttaa mies ihastumaan suhun muutenkin ja antaa vaan pieniä lupauksia tulevasta joittenkin viikkojen jälkeen (esim. huulihölkkä). Sit myöhemmin kunnon hoito.

Ei ei ei. Et todellakaan halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka asettaa vaatimuksia seksuaalisuudellesi ja pitää sinua moraalinvartijana, kun itse on kuitenkin valmis hyppäämään sänkyyn. Olen siis tuo, joka puhui, miksi jätän 1-2 kk kohdalla tapailukumppanit. Olen tällä hetkellä hyvin onnellisessa suhteessa kolmatta vuotta juurikin ihmisen kanssa, jonka kanssa sänkyyn, kun oltiin tunnettu 4h. Ei sinulle oikea ihminen tuomitse omaa tervettä seksuaalisuuttasi - oli se sitten, että heti sänkyyn tai odotat avioliittoon. Teet juurikin niin kuin _itse_ haluat, etkä pelaa mitään pelejä. Ei ole hyvä alku suhteelle, että naista arvotetaan koskemattomuuden mukaan. Emme elä Saudi-Arabiassa.

T. 11

Vierailija

Alat puhua rakastamisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta?
Itse olen jättäny monta miestä tuosta syystä, ahdistavaa.
Onneksi on sentään myös miehiä, jotka tykkää edetä vähän hitaammin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos joku mies jättää sen takia, että annan helposti, niin soronmoo! :D Antaahan se mieskin sitten helposti. En halua mitään kaksinaismoralistia elämääni.

Vierailija

Kärsin ennen samasta ongelmasta ja lopetin miesten tapailun. Vaikea muuttaa omaa käyttäytymistään kun keneltäkään ei saanut edes kysyessäni mitään syytä sille miksi tapailut päättyivät. Olen sitä mieltä, että käytöksessäni on varmasti jotain epämiellyttävää, mutta en osaa korjata sitä kun en tiedä mikä se sitten on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sussa vaan ei ole sitä jotain, käyt ahdistavaksi tai takerrut liikaa, huonoa seksiä, olet itsestäänselvyys yms.. Kyllästyminen

Tässä on aika selkeitä syitä siihen, miksi nainen osoittautuu kiinnostamattomaksi. Tuo takertuminen ja ahdistavuus varsinkin.

Aloittajalle ja muillekin vikaa miehistä etsiville. Kokeilkaas joskus muuttaa omaa käytöstänne?

t:Mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa vaan ei ole sitä jotain, käyt ahdistavaksi tai takerrut liikaa, huonoa seksiä, olet itsestäänselvyys yms.. Kyllästyminen

Tässä on aika selkeitä syitä siihen, miksi nainen osoittautuu kiinnostamattomaksi. Tuo takertuminen ja ahdistavuus varsinkin.

Aloittajalle ja muillekin vikaa miehistä etsiville. Kokeilkaas joskus muuttaa omaa käytöstänne?

t:Mies.

Entäs kun ei tiedä mitä tekee väärin tai miten omaa käyttäytymistä tulisi muuttaa?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat