Vierailija

Minulla on sivusuhteita. Ensimmäinen muodostui vuosien harkinnan jälkeen, kun puolisolta ei saanut seksiä ollenkaan tai korkeintaan hyvin vähän (kerran vuodessa tjsp). Nyt niitä on sitten jo muutama. Voi mennä monta kuukautta ilman syrjähyppyjä tai välillä voi olla montakin samalla viikolla.

Eikä tämä kuvio tunnu minusta mitenkään kummalta. Ei ole tarvetta puhua asiasta puolisolle enkä tunne syyllisyyttä.

Tekeeköhän tässä harjoitus mestarin (=sivusuhteet moraalittoman) vai ryhtyykö sivusuhteisiin ihminen, jolla ei ole moraalia alkunkaan?

Kommentit (8)

Vierailija

Onko teillä nykyään seksiä puolisosi kanssa? Jos ei ja suhteenne on käytännössä täysin platoninen niin samapa kai tuo, en itse jaksaisi lähteä moralisoimaan tuollaisessa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Samaahan ne sarjamurhaajat sanovat, että ensimmäinen on vaikein, mutta vauhtiin päästyään on vaikea lopettaa. 

Liittyy tietynlaiseen psyykeen. 

Jotkut pystyvät elämään ihan muina ihmisinä, toiset joutuvat tunnustamaan omantunnon pakottamina, vaikka kiinnijääminen ei edes uhkaisi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teillä nykyään seksiä puolisosi kanssa? Jos ei ja suhteenne on käytännössä täysin platoninen niin samapa kai tuo, en itse jaksaisi lähteä moralisoimaan tuollaisessa tilanteessa.

Seksiä on nyt enemmän kuin joskus aiemmin, mutta silti vähän. Voi mennä kuukausia ilman, ja jos joskus saan, se on sitten yleensä pikainen suoritus peiton alla.

Ajattelin huomenna taas käväistä vieraissa lakanoissa, alkaa tuntua siltä että se olisi tarpeen. Jos jatkaisin elämääni puutteessa, väistämättä tuntisin oloni katkeraksi kun minulta on "riistetty" elämästä jotain niin tärkeää kuin seksi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä sä noita seksikumppaneita löydät?

Vakkaripanoja, tarttuneet matkaan aina jostain. Panosuhteiden lisäksi ollaan ihan ystäviä kaikkien kanssa. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat