Vierailija

Järkyttävän laiha. Toivon tosiaan että joku jo puuttuisi asiaan. Ei ole ennen tuollainen ollut.

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin hieman järkytyin vaikka yleensä en kenenkään muun ulkomuotoa vaivaudu kommentoimaan. Laihtunut järkyttävän paljon, ei enää edes urheilullisen laiha vaan huolestuttavan näköinen :( liekö stressi vai huumeet vienyt painon.

Toivottavasti saa lomallaan tyttöystävänsä kanssa rentouduttua niin että stressi häviäisi :)

Vierailija

Ei oo aina ollut noin laiha. Muutos on tapahtunut max. 1,5 vuodessa. Ihanan ja terveen kuvan antaa nuorille, mut hänhän ei ollutkaan mikään roolimalli, mutta ei näytä välittävän edes omasta hyvinvoinnistaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä luin kans sen uutisen ja mietin, et onko ennen ollu noin laiha vai nyt laihtunut?

Googlettelin kuvia aiemmilta vuosilta. Hoikka on ollutmutta terveen näköinen. Lihastakin jaloissa ja kasvot pyöreämmät.

Vierailija

Ehkä vaan huonosta kulmasta oleva kuva. Mutta pään koko suhteessa kroppaan saa kyllä aina hälytyskellot soimaan. Ja se, kun reisi on kapeampi kuin polvilumpio, kuten näyttäis olevan...

Mutta ehkä vaan huono kuva, koska ei ole tuollainen ollut ennen.

Vierailija

Eikä mua tarvitse läskiksi haukkua. Olen lähipiirissä nähnyt vastaavan nopean muutoksen ja painon laskun. Seurauksena sairaalahoito yms muuta ikävää. Todella vain toivon että on kunnossa ja jaksaa vetää keikat läpi.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva concern trolling siinä läskiltä manaatilta.

Mm, läskien itkurinki #2263

Lihaksikas treenattu kroppa ei ole läski. Mutta mitäpä sä siitä tietäisit.

Vierailija

Huh huh, normaalista nuoren ihmisen hoikkuudesta on ilmeisesti tullut jo niin harvinaista, että jotkut repivät perseensä sellaisen nähdessään. 

Kyllä se siitä täyteläistyy vuosien myötä. No worries. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva concern trolling siinä läskiltä manaatilta.

Mm, läskien itkurinki #2263

Lihaksikas treenattu kroppa ei ole läski. Mutta mitäpä sä siitä tietäisit.

LOL @ lihaksikas treenattu kroppa. Lopeta jo, on sullakin joku pakkomielle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä kyseinen kuva? Haluaisin nähdä. 

Mutta onhan Sanni ollut ennenkin laiha, eikä tosiaan läski.

https://www.youtube.com/watch?v=2VADoFPrAjo 

Tässäkin biisissä Sannia näkyy 2:05-2:30 ja luut näkyvät paljaassa selässä. 

Katso nyt vaikka iltalehden artikkeli 20.5.2014. Kassaneidistä tähdeksi - katso Sannin upeat kuvat. En saapuhelimella linkattua mutta noissa kuvissa hän on hoikka mutta elinvoimainen.

Vierailija

Miks mä näen hyväkroppaisen naisen jolla on habaa? :D Onko mulla vääristynyt kehonkuva kaikista?

Painon kanssa kamppaileva BMI 28

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat