Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin kampaajalla siistimässä tukkaani, arvioin itse ettei siihen voi mennä kuin maksimissaan puoli tuntia, latvoja siistin ja vähän kerrostusta halusin. Pesin hiukset ennen sinne menoa mutta kampaaja halus silti pestä ne uudelleen koska "se on parasta näissä kampaajalla käynneissä". No ei siinä mitään. Puolet ajasta meni kuitenkin kampaajan puhelinsoittoihin ynnä muihin kahvinkeittoihin, ja yllätyyyys, veloitettiin maksimihinta eli 60+ minuuttia. Maksoin mukisematta ja päätin että seuraavalla kerralla menen eri putiikkiin. Mitä ootte mieltä, voisko kampaajalle viittilöidä ja huudella että tuuppas jo takas saksimaan että pääsen täältä ajallaan, vai pitäiskö latoa rahat tiskiin ennenkuin alkaa leikkelemään?

Kommentit (16)

Vierailija

Eihän palvelusta saa ajan mukaan periä. Käy helposti siten, että aikaa venytetään tahallaan. Asiakas maksaa siitä palvelusta mit tilaa. Ei puhelinpölinöistä ja kahvinkeitoista eikä pesusta, jos hän ei sitä halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän palvelusta saa ajan mukaan periä. Käy helposti siten, että aikaa venytetään tahallaan. Asiakas maksaa siitä palvelusta mit tilaa. Ei puhelinpölinöistä ja kahvinkeitoista eikä pesusta, jos hän ei sitä halua.

Kyllä tässä nimenomaisessa liikkeessä ainakin peritään ajan mukaan. on 30min, 40min, 60min... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaa tuollaisessa putiikissa sanoa heti että 30min hiustenleikkaus kiitos, tai että mulla ei sitte ole kuin puoli tuntia aikaa, selvitäänhän siinä, silloin kampaaja ei voi venyttää aikaa. Kuullostaa kyllä tökerölle jos tahallaan on tehnyt, suorastaan huijaukselta.

Vierailija

Mitenkähän pitkäksi muut kampaajat luokittelis minun hiukset, on olkapäille asti ulottuva polkkatukka, värjäyshinnaston perusteella ne on luokiteltu pitkiksi. Seuraava aste on ekstrapitkä. 

ap

Vierailija

Mä olen monesti sanonut kampaajalle et mun täytyy päästä lähtemään klo se ja se, onnistuuko? Ja aina on onnistunut.

Just sen takia se kampaaja halus sun hiukset pestä, että sai aikaa kulumaan. Yleensä tollasissa paikoissa mielellään vielä viimeistellään hiuksia vaikka kuinka kauan samaisesta syystä.

Sit kun löytyy se oma ihana luottokampaaja niin ei ole noita ongelmia!

Vierailija

No ei tietenkään saa! Oletekko ottaneet huomioon, että kampaajan pitää vastata puhelimeen jos asiakkaat soittavat ja varaavat aikaa, jos ei vastata sitten nillitetään siitä kun tämä ja tämä kampaamo ei vastaa ja kuinka on huonoa palvelua. Ja hiukset pestään ihan sitä varten, ettei kalliit työvälineet menisi rikki, hiusten leikkuulle tulee aika paljon enemmän hintaa kuin 60+ jos leikataan likaista hiusta ja sakset tylsyvät. Ilmassa leijuu varsinkin näin keväisin paljon katupölyä(hiekkaa)yms. Varatksa itsellenne hemmotelu hetki ja kunnolla aikaa jottei tarvitse kokoajan kelloa kyttäillä :) toki olen samaa mieltä siitä että jos aluksi on sovittu joku hinta siitä pidetään kiinni vaikka menisi aikaa enemmän yleiseen säätämiseen, se ei ole asiakkaan syy.

Vierailija

Kampaaja sitä ja kampaaja tätä. Kuka täällä koskaan kehuu heitä? Älkää menkö kampaajalle jos aina pitää valittaa. Ihan oma valinta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän pitkäksi muut kampaajat luokittelis minun hiukset, on olkapäille asti ulottuva polkkatukka, värjäyshinnaston perusteella ne on luokiteltu pitkiksi. Seuraava aste on ekstrapitkä. 

ap

Mä olen käynyt 12 vuotta samassa kampaamossa. Aina leikataan 1-2 cm pois latvasta siten, että lopputulos on 2-4 cm olkapäiden alle. Värjäys päälle. Nyt vuodenvaihteessa muutuin puolipitkästä pitkähiuksiseksi ja veloitus on 26 euroa enemmän tämän takia. Vaikka sama pituus kuin aina ennenkin! Ymmärsin, että kampaamossa on ollut vähän hiljaista, mutta silti koen tämän vääräksi. Harkitsen syrjähyppyä muualle.

Vierailija

Kuin tyhmä pitää olla, että maksaa MUKISEMATTA eikä huomauta/sano mitään?? siinä on kyllä 100% omaa typeryyttä, jos ei saa suutaan auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuin tyhmä pitää olla, että maksaa MUKISEMATTA eikä huomauta/sano mitään?? siinä on kyllä 100% omaa typeryyttä, jos ei saa suutaan auki.

No sua päivänsädettä oonkin odotellut :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut kampaamosta missä velotettaisiin ajan eikä työn mukaan... Suosittelen vaihtamaan paikkaa.

Joo näin teen. Löysin tuolta kampaamosta yhden hyvän ammattilaisen joka osas käsitellä mun hiuksia mutta täytyy etsiä uus hyvä..

ap

Vierailija

Jos asiakas maksaa ajasta niin se aika on silloin asiakkaan eikä kampaajalla ole oikeutta tehdä muuta. Eri asia värin vaikuttaessa, mutta muuten aika pitää käyttää tehokkaasti. Ihan outo systeemi tuollainen ajasta periminen, yleensä hinnoitellaan työn mukaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat