Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaarevan telkkarin. En ymmärrä mikä idea tuossa kaarevuudessa on.

Vierailija
25.05.2016 |

Muoti ilmiö, markkinointikikka.. Ihan paskaaaaaa! Ei tuo kaarevuus tee mitään ihmeitä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ees katsoo enää nykyään telkkaria?

Itse en katso tv-ohjelmia telkkarista käytännössä lainkaan mutta paraikaa katson AV:takin tv:n ruudulta. Kuten kaikki netistä lataamani tvsarjat ja leffat. Aika paljon kivempi katsella 37" kuvaa kuin 17" kuvaa.

Vierailija
42/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

subway14 kirjoitti:

minä en ymmärrä mitä ideaa ylipäätänsä telkkareissa on, kun netistäkin voi katsoa kaiken

Idiootti! Pitäähän siinä netissäkin näyttö olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CRT oli katsojaan nähden kupera. Kaareva LCD telkku on katsojaan nähden kovera.

Jos ihmetyttää miksi tätä tavoitellaan kannattaa tutustua perspektiiviin.

Suomeksi se Cathod Ray Tube on ihan kuvaputki, jos et ole elänyt aikoina, jolloin niitä oli. Nyt se sana on voinut jo kadota, kun niitä ei ole ollut enää joka olkkarissa.

Niin? Sen kuvaputken katselupinta oli kupera.

Tulepa katsomaan minun vanhan Apple Macintosh LCIII:n black trinitron näyttöä. Aivan suora pinta vaikka suorakulman viivottimella kokeiltuna.

Onnittelut, saatoit löytää poikkeuksen sääntöön. Puhe oli telkkareista. Yhtään isompaa kuvaputkea oli hankala tehdä katselupinnalta litteäksi koska sisällä on tyhjiö joten ilmanpaine pyrki painamaan sen kasaan.

Vierailija
44/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa olla tarkkana, jos rahaa ei ole haaskattavaksi.

3 kyseenalaista kallista ominaisuutta.

1. 3D, taitaa hiipua.

2. 4K, toistaiseksi ja pitkään useimmiten hyödytön.

3. kaarevuus, saattaa hiipua, Philips jo luopumassa.

Vierailija
45/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

subway14 kirjoitti:

minä en ymmärrä mitä ideaa ylipäätänsä telkkareissa on, kun netistäkin voi katsoa kaiken

Kai se netistäkin tuleva lähetyskin pitää jostain ruudusta katsoa? Minusta on kivempi kytkeytyä sohvalta tietokoneen kautta Katsomoon tai vaikka Yle areenaan ja katsoa ohjelma 50" ruudulta kuin istua päätteen ääressä tihrustamassa.

Musta taas toisinpäin. I pad ja kuulokkeet korvilla. Voi huutaa äitiä ihan kuka vaan, en kuule mitään.

Minulle olisi haastavaa ylipäätään katsoa telkkaria ja sulkea korvat. Kun lapset on nukkumassa, hauskinta on kytkeä ohjelmat ipadista appleTV:n kautta telkkariin ja antaa

äänentoiston kuulua stereoiden kautta. Jos saa lapset isovanhemmille, silloin ipadkin saa jäädä sivuun, kun katsomme puolisoni kanssa leffaa suoraan appleTV:llä.

Vierailija
46/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitteet sekaisin.

Siis "netti" ja "televisio".

Kun halutaan nauttia suuresta kuvasta, tarvitaan suuri näyttö, jota missään tietokoneessa ei ole.

Järkevänhintaiset jättinäytöt myydään nimellä "televisio".

"Televisiosta" ja varsinkin smart-televisiosta saadaan valtavasti laadukasta kuvaa , ilman tietokonetta.

Vierailija
47/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ostin telkkarin, tosin en kaarevaa. Mut huvittaa kun tuossakin telkussa on kaiken maailman ihme sovelluksia. On skypeä, netflixiä, pelejä, sisäänrakennetut wifit ja mitä lie.. Huh huh. No eipä noita tuu käytettyä. Tuskin kai enään oikein edes saa telkkaria, joka on nimenomaan vain TELKKARI. 

Vierailija
48/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että noi 4K telkkarit on tarkkoja kuvanlaadultaan, siis jotain tooosi hulppean terävän tarkkoja, ilmiömäisiä, vaikka kattois ihan perus maikkaria, mutta ei sitten näköjään :D

No eihän se näyttöruutu sitä kuvaa tarkemmaksi tee, jos lähetys tulee perus-TV-lähetyksen tarkkuudella.

4k-telkkarilla pitää katsoa 4k-materiaalia, jotta siitä olisi iloa.

Vierailija
49/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

subway14 kirjoitti:

No onhan se nyt kiva istahtaa sohvalle ja katsoa telkkaria eikä jostain tietsikalta kytätä ohjelmia. Sitä paitsi olohuone ilman telkkaria näyttää vähintäänkin oudolta.

Ei ole tähän päivään mennessä ollut aikaa/halua istua sohvalla ja katsoa telkkaria, paitsi sen ohikiitävän hetken, kun olin naimisissa.

Se homma oli aika pian nähty, mitä se on.

t. Äijä.

Vierailija
50/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en katso tv-ohjelmia telkkarista käytännössä lainkaan mutta paraikaa katson AV:takin tv:n ruudulta. Kuten kaikki netistä lataamani tvsarjat ja leffat. Aika paljon kivempi katsella 37" kuvaa kuin 17" kuvaa.

Halvemmaksi tulee ostaa silmälasit.

Vierailija
51/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iso smart-tv, jolla katson Youtubesta sarjoja ja ohjelmia sekä HBO:n ja Netflixin ohjelmistoa. Ja joskus vuokraan elokuvia (esim. Elisa Vuokraamo tai SF Anytime). Tv-ohjlemia en kylläkään katso , mitä nyt joskus jotain jälkijättöisesti esim. Areenasta.

Vierailija
52/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitteet sekaisin.

Siis "netti" ja "televisio".

Kun halutaan nauttia suuresta kuvasta, tarvitaan suuri näyttö, jota missään tietokoneessa ei ole.

Järkevänhintaiset jättinäytöt myydään nimellä "televisio".

"Televisiosta" ja varsinkin smart-televisiosta saadaan valtavasti laadukasta kuvaa , ilman tietokonetta.

Se kuva ei voi olla laadukasta, koska sisältö on huonoa. Laatu on eri asia kuin määrä.

Vierailija
53/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi tulee ostaa silmälasit.

Tosi typerä möläys.

Itse käytän näyttönä 40" töllöä, mukavaa kun vapautuu lukulaseista.

Vierailija
54/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

subway14 kirjoitti:

Idiootti! Pitäähän siinä netissäkin näyttö olla!

niin? jos on jo yx näyttö (kone) niin mihin sitä toista tarvitsee?

Vierailija
55/55 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon olen elämässäni säästänyt rahaa, kun kuuntelen pääasiassa radiota ja katson ne harvat tv-ohjelmani 21-tuumaisesta ihan tavallisesta telkkarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän