Vierailija

Kassan kuuluu sanoa joka ikiselle asiakkaalle hyvää päivän jatkoa. :D mitä mieltä olette tällaisesta liukuhihna tyylisestä heipattelusta? Mua ainakin vituttaa suunnattomasti!

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kassan kuuluu sanoa joka ikiselle asiakkaalle hyvää päivän jatkoa. :D mitä mieltä olette tällaisesta liukuhihna tyylisestä heipattelusta? Mua ainakin vituttaa suunnattomasti!

Olen sitä mieltä, että kaikki keinotekoinen asiakkaiden mielistely on perseestä. Sen sijaan ihan normaali kiitti moi/ kiitos hei kuuluu normaaliin asiakaspalveluun ja on tottakai ok, mutta se pitää tulla asiakaspalvelijalta luonnostaan selkäytimestä ja asiakaspalvelijalla pitää olla myös silmää jättää se sanomatta kun havaitsee, ettei asiakasta kiinnosta minkäänlainen ylimääräinen höpinä, eli asiakaslähtöisesti on tässäkin vähäpätöisessä asiassa edettävä ja  kunnon ammattilainen osaakin näin toimia.

Vierailija

Iha perkeleen ärsyttävää ainakin paikallisessa tokmannissa, ja jos jokaikiselle sanoo sen saman lauseen niin en tiedä kuuluuko siitä tulla jotenkin hyvä mieli vai mitä, mulla vaan tulee myötähäpeä. Vaihtaisi ees sanojen järjestystä.
En ymmärrä mikä idea tollanen on :D huoh

Vierailija

Joskus väsyneenä tuntuu kivalta kun edes joku sanoo päivän aikana jotain mukavaa, vaikka hyvää viikonloppua tai illan jatkoa. Varsinkin kun se ei ihan aina tule niin robottimaisesti.

Vierailija

Olen opiskelija ja kesätöissä kaupan kassalla yhdessä toisessa firmassa, ja nyt uuden esimiehen toimesta meidänkin on toivotettava joka ikiselle asiakkaalle hyvät päivänjatkot. Toimisi varmaan jossain muussa yhteydessä, mutta kun asiakkaita on jonossa välillä 5 henkilöä yhteen minuuttiin, ei kyllä tunnu luontevalta sanoa jokaiselle noin. Olen ollut jo monta kesää samoissa hommissa ja tykännyt työstäni, mutta tuollainen pakottava teennäisyys on todella ahdistavaa myös kassatyöntekijän näkökulmasta. Pyrin välttelemään tuota pakotetta pitkään, kunnes pomomme alkoi kytätä valvontakameroista (kyllä :DDD) kuka toivottelee ja kuka ei. Nyt sitten tehdään tätä liukuhihnatoivottelua hampaat irvessä, näyttää varmaan tosi luonnikkaalta asiakkaan näkökulmasta. Olen aina pitänyt itseäni hyvänä asiakaspalvelijana, mutta se edellyttää sitä, että saan olla aito. Fraasien viljely robottimaisesti ei mielestäni ole sitä. Onneksi sentään laki tuli vastaan veikkaustuotteiden tyrkytyspakossa. Huh, saimpas avautua, ensi kesänä muihin hommiin!

Vierailija

Kun ne homssuset suttunaamat tervehtii tekopirteästi ja on ylikorostuneen kohteliaita rupee lähinnä vituttaa. Muutenki kauhee haisuli kauppa. Asioin vaan jos jotain käyttötavaraa saa oikeasti halvalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Thank you, have a nice day.  :) 

Vain suomalaiset voivat marista tällaisesta.  :D

Ookkonää saanu koskaan venäläistä "asiakaspalvelua" :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ne homssuset suttunaamat tervehtii tekopirteästi ja on ylikorostuneen kohteliaita rupee lähinnä vituttaa. Muutenki kauhee haisuli kauppa. Asioin vaan jos jotain käyttötavaraa saa oikeasti halvalla.

mukavaa päivänjatkoa sinullekin :(

Vierailija

Mutta voitteko kuvitella itsenne kassan taakse istumaan n.8 tunniksi ja toivottelet "muutamat" hyvät päivänjatkot? Monesti on asiakkaita jotka ei edes päivää viitsi sanoa, niin ainakin omaan korvaan se kuulostaa suoranaiselta vittuilulta huikata heipat perään jos toista ei kertakaikkiaan kiinnosta höpötellä :D nyt arvon Tokmannin päämiehet järki käteen!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat