Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellisimmät valitukset joita olette naapureiltanne saaneet?

Vierailija
25.05.2016 |

Otsikossa kysymys, spinoff-ketju tuosta toisesta (http://www.vauva.fi/keskustelu/2571770/allerginen_naapuri_valittaa_mita…) keskustelusta.

Kun minä asuin aikoinaan yhdessä pienkerrostalossa, minulle ei-allerginen naapuri tuli valittamaan käytävässä olevista koirankarvoista itsensä (valittajanaapuri I) ja yhden toisen naapurin (valittajanaapuri II) puolesta.

Kyseessä oli 2-kerroksinen talo, minä asuin 1. kerroksessa asunnossa, josta mentiin yhdet lyhyet raput alas ja ulko-ovelle. Koirani käveli ulko-ovelta raput ylös ja asuntoon joka oli suoraan rappujen vieressä. Se ei siis koskaan kävellyt rapussa muualle eikä hengannut siellä. Kun koiralla oli karvanlähtöaika, siivosin pudonneet muutamat karvat pois tuolta rappupätkältä ja tasanteelta. (Lyhytkarvainen koira, ei massiivista karvanlähtöä).

Nämä valittajanaapurit asuivat vierekkäin 2. kerroksessa. Valittajanaapuri I:n valitus koski nimenomaan heidän kerroksessaan ja siihen kerrokseen johtavissa rappusissa olevia mustia koirankarvoja. Minun koirani oli ruskeavalkoinen. Mustat karvat olivat peräisin valittajanaapuri II:n tyttären koirasta, ko. koira oli naapurilla usein käymässä ja hoidossa. Aika mielenkiiintoista kuinka ruskea-valkoisen koiran karvat muuttuu mustiksi matkalla sinne 2. kerrokseen jossa kyseinen koira ei edes ole koskaan ollut. Että näin.

Tuossa talossa oli muutenkin ihan sekopäistä sakkia ja lisäksi vain kaksi vuokra-asuntoa (minä asuin niistä toisessa, en tosin onneksi kauaa), joten nämä asuntonsa omistavat naapurit syytti vuokralaisia aina ties mistä. Poismuuttaessani asunnon omistaja harmitteli sitä kun asunnossa on niin kova vaihtuvuus. Joo-o, minkähän takia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi