Mirena-kierukka ja sivuoireet puolentoista vuoden jalkeen
Asia on siis niin, etta mulla on ollut Mirena-kierukka kaytossa noin puolitoista vuotta. Alussa iho oli ihan napyilla ja oli kauheat alavatsakivut ja vuoto oli runsasta. Nama oireet kuitenkin menivat ohi parin kuukauden jalkeen ja sen jalkeen ainut oire oli kuukautisten loppuminen.
Noin pari kuukautta sitten ihoni alkoi taas menemaan huonompaan kuntoon ja nappyja ilmestyi joka puolelle naamaa. Olen myos huomannun mielialojeni vaihtelevan laidasta laitaan ja olen oikeastaan uupunut jatkuvaan tunteiden vuoristorataan. Aamulla saatan olla ihan maissa ja illalla olenkin iloinen oma itseni. Olen rakastavassa parisuhteessa ja vaikka nykyinen tyopaikka ei oikein innosta, olen etsimassa uutta tyota talla hetkella. Nama mielialanvaihtelut kuitenkin aiheuttavat sen, etta valilla tuntuu etta ei ole oikein energiaa tehda mitaan.
Mulla ei ole ikina ennen ollut ongelmia mielialanvaihtelujen kanssa, joten nykyinen tilanne hieman arsyttaa. Muilla kokemuksia vastaavasta? Voiko johtua nimenomaan Mirenasta tama?