Vierailija

olen tavallisen näköinen nainen, keskitason meikkaaja, hoikka mutta vähän löysä, suora vaalea tukka yleensä ponnarilla.

olin täysin tyytyväinen ulkonäkööni, ennnenkuin tein virheen ja liityin INSTAGRAMIIN.

silmissä olkoi vilistä kauniita, toinen toistaan upeammin meikattuja naisia ja tunsin olevani kuin Notre Damen kellonsoittaja miss maailma-kisassa!

mieskin hämmentyi, kun aloin yhtenä iltana tivata itku silmässä "oonhan mä susta kaunis?"

ja olen 32-vuotias, en todellakaan enää mikään teini !

tuli vain olo, etten osaa meikata ja mulla on ruma maha ja...

Kommentit (14)

Vierailija

no ainahan voit heittää hirveet meikit naamalle ja ottaa herutus selfieitä runsaalla filtterillä muiden kytättäväks. Melkein kenestä tahansa saa kauniin

Vierailija

Tuskinpa ne Instagram-naisetkaan ihan siltä luonnossa näyttää. Kuvat on usein lavastettuja, aika reippaasti muokattuja ja parhaimmasta mahdollisesta kulmasta otettuja parhaimmassa mahdollisessa valossa. Ja vahva meikki näyttää usein paremmalta kuvissa kuin luonnossa. Jotkuthan ihan tienaa näillä ig-kuvillaan, joten melkein sama kuin vertaisit itseäsi muotilehtien kansikuviin. Kauniita, mutta ei lähellä totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko siellä mielikuvitus feikkimaailmassa pakko viettää aikaansa?

Siellä ei voi voittaa. Kukaan ei voi voittaa siellä vaan kaikki ovat häviäjiä.

Vierailija

Lähinnä mua ärsyttää luonnonkauniit hyvävartaloiset, liikunnalliset ja rikkaat äidit jotka esittelee elämäänsä. Oon ihan koukuttunut. Itse olen päinvastainen ja harmittaa.

Vierailija

Katso pari videota hyvistä meikkaajista, jotka on tehneet erikseen videon "instagram-meikistä". Se meikin määrä on hillitön! Siihen päälle vielä kuvanmuokkaus ja ties mitkä filtterit. Melkein voidaan puhua lumoavan kauneuden sijaan taidokkaista meikkaajista ja hyvistä photoshoppaajista :)

Vierailija

no joo, tekeehän se meikki ihmeitä mutta kerran katselin kuvaa naisesta, joka  poti flunssaa ilman meikkiä ja oli silti HELVETIN kaunis. sillä kyllähän sekin vaikuttaa, mikä arpa on osunut geenilotossa ...

alku.p

Vierailija

Kun katselet kaduilla ohikulkijoita, työpaikalla ihmisiä, kaupassa kävijöitä, bussin kyydissä istuvia.. 

Kuinka iso prosentti heistä näyttää siltä että olisi suoraan instakuvasta? 

Niinpä. Ne kuvat on otettu vatsa sisään vetäen, kulutettu kuvaa varten pitkä aika omien kasvojen piilottamiseen meikin taa, sommiteltu valaistus ja kuvakulma mietitty tarkkaan - räpsäisty parikymmentä kuvaa joista valikoitu se edustavin. 

99% instan annista on ihan tavallisen tallaajan näköisiä, kokoisia ja oloisia. 

Et kai vertaa itseäsi mainoskuviinkaan joita käsitellään ohentaen ja leventäen eri puolilta vartaloa? 

Vierailija

Laita ap kuja jakoon että nähdään millainen pirkko siellä on? Voithan olla hyvän näköinen mutta voihan karu totuus olla toisenkinlainen?

Vierailija

Laita ap kuja jakoon että nähdään millainen pirkko siellä on? Voithan olla hyvän näköinen mutta voihan karu totuus olla toisenkinlainen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat