Te, jotka ette juo maitoa
Koska se on tarkoitettu vain imeväisille. Tiesittekö, että rahka on ihan yhtä saatanasta kuin maitokin?
Kommentit (32)
En syö mitään maitotuotteita. Onneksi on soijarahkaa :)
Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä, jotka välttävät maidon juomista tajuavat että rahka, juustot ym. ovat myös maitotuotteita ja siten ymmärtävät olla niitä syömättä. En käytä maitotuotteita, sillä ne eivät sovi ihmisen ravinnoksi. En myöskään halua tukea maitoteollisuutta ja eläinten kärsimystä enkä olla osallisena ilmaston/maapallon tuhoamisessa.
Vierailija kirjoitti:
En syö mitään maitotuotteita. Onneksi on soijarahkaa :)
hyi helvetti. soijalla ei ole mitään tekemistä pohjoismaalaisen kivikautisen ihmisen ruokatottumuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä, jotka välttävät maidon juomista tajuavat että rahka, juustot ym. ovat myös maitotuotteita ja siten ymmärtävät olla niitä syömättä. En käytä maitotuotteita, sillä ne eivät sovi ihmisen ravinnoksi. En myöskään halua tukea maitoteollisuutta ja eläinten kärsimystä enkä olla osallisena ilmaston/maapallon tuhoamisessa.
Maailma tuhoutuu jos juo maitoa ja pari lehmää pieraisee. Olet yhä paha kuin pedot Vatikaanissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en juo maitoa, koska se ei sovi minkään kanssa yhteen (sanoi Selänne mitä hyvänsä). Maustetut rahkat ja jogurtit ovat kieltämättä enimmäkseen saatanasta.
Grillin hampurilaisten kanssa pitää olla maitoa, limsa tmv. ei sovi yhtään :D
Minä otan vissyn, se vie janon. 17 Tampereen -vuotta takana, enkä käytä maitoa enkä mustaa, en yhdessä enkä erikseen :) - ed.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei juo maitoa ovat ääliöitä.
Ihmiset jotka juovat maitoa ovat jääneet älyllisesti vauvan tasolle.
Viili on ainoa maitotuote mikä ei aiheuta vatsaongelmia minulle. Oikeastaan kyse ei ole vatsaongelmista vaan yleisestä kattavasta pahoinvoinnista joka johtaa lopulta päänsärkyyn yms.
En ole kuullut että aikuiset joisivat äidinmaitoa.
Älkää juoko maitoa. Mm. lehmiä kohdellaan huonosti tehotuonannon takia. Tai ostakaa vaikka oma lehmä ja lypsäkää sen tissistä maitua!
En juo maitoa maun takia, mutta viiliä syön ja juustoja, ne ovat hyvänmakuisia.
Lopetin maidon juomisen vuonna 1971, piimää juon säännöllisesti ja myös jugurtteja syön mielelläni.
Mulle pitää olla maitoa myös sipsien ja poppareiden kanssa. Onko muita "outoja"? :D