Surullinen lapsi

Olen 16v ja saanut välit takaisin isovanhempiini neljän vuoden katkon jälkee (emme puhuneet ollenkaan tuona aikana) ja äitini estää isää minua heille viemästä. Pitää maksaa ja etsiä jostain kyyti itse. Saako hän tehdä näin? Ja olen äidilleni aivan helvetin vihainen koko ajan.

Kommentit (6)

Surullinen lapsi

Eivät enää autoa aja ja minusta tuntuu että eivät lähetä rahaa. Mutta työni alkavat kesällä ja yritän silloin päästä heillä käymään. Ja olen saanut aina rahaa kun siellä olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Äitisi voi tehdä ihan mitä haluaa koska isovanhempasi ovat varmaan häntä loukanneet ja pahasti. Sinä olet petturi kun menet käymään.

Vierailija

Et ole petturi, vaikka haluat tavata isovanhempiasi äidistäsi huolimatta. Sinulla on oikeus muodostaa oma suhteesi heihin, eikä äitisi voi sitä kieltää. Kuulet molempia osapuolia ja selvität itsellesi, mistä välirikossa on kyse. Niin se elämä opettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole petturi, vaikka haluat tavata isovanhempiasi äidistäsi huolimatta. Sinulla on oikeus muodostaa oma suhteesi heihin, eikä äitisi voi sitä kieltää. Kuulet molempia osapuolia ja selvität itsellesi, mistä välirikossa on kyse. Niin se elämä opettaa.

Tämä.

Vierailija

Pidä suhteesi isovanhempiisi kunnossa,jos teillä kerran menee hyvin.Äitisi ei voi sitä estää.Onneksi ennätitte saada välit kuntoon ajoissa,mikään ei ole hirveämpää kuin haudalla itkeä menetettyjä rakkaita.Niinkauan kun on elämää,voi asiat ratkaista.Onnea ja rauhaa sinulle ja isovanhemmillesi...niin ja isällesi.Toivottavasti äitisi ymmärtää asian,ettei välit rikkoudu häneen.Toisaalta,tuntisipa miltä se sitten tuntuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat