Vierailija

Uskovien yhteiskristillisten naistentyössä pitkään toimineena voin todeta että uskovat naiset eivät arvosta villiä sinkkuutta vaan kaipaavat kilttiä miestä.

Ja moni ei-uskovakin sinkku suree yksinäisyyttään ja kyllä kelpais kilttimies.

Nyt tarttis vaan aktivoida kohtaamiset näille yksinäisille ihmisille että löytäisivät toisensa.

Moni on myös niin rikki, haavoitettu ja pettynyt ihmissuhteissaan että kynnys on korkealla lähestymisen suhteen, ei niinkään ihmisen suhteen, vaan pelätään jopa lähestyä ketään edes tutustumismielessä.

Kommentit (7)

Vierailija

Mutta voinko minä kilttinä miehenä arvostaa uskovaa naista joka on ehkä kuitenkin mennyt ja pilannut itsensä pelimiesten kanssa? Itse en ole pilannut itseäni naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta voinko minä kilttinä miehenä arvostaa uskovaa naista joka on ehkä kuitenkin mennyt ja pilannut itsensä pelimiesten kanssa? Itse en ole pilannut itseäni naisten kanssa.

Uskovia naisia asuu Suomen ulkopuolellakin.

Vierailija

Minä en "kilttinä miehenä" oikein nyt ymmärrä. - Luulen, kun en herra paratkoon tiedä, että suurimmalle osalle mies kumppania itselleen haluavista kiltteys on jonkinlainen yleinen lähtökohta. Ei siis miehessä varsinaisesti mikään meriitti. Tuntisin itseni jotenkin hölmöksi, jos joku alkaisi pitämään kiltteyttäni, jonain erityis -ominaiuutena. Ei kiltteys tarkoita minusta sitä, että silloin olisi tahdoton tai aina mukautuva ja jotenkin harmaan ankea yksilö. - Vai olenko nyt ihan hakoteillä?  Tai kovin vaivaannuttavaa olisi alleviivata, että hei tässäpä kaltaiseni kunnon mies, en ryyppää, en hakkaa ja/ tai kuinka sitä olen uskollinen kumppanilleni ja välitän läheisistäni, itseäni kokonaan unohtamatta . - Eivätkö nämä viimeksi luettelemani "ominaisuudet" ole sellaisia, joita ylivoimiasesti suurimmassa osassa kaikista miehissä on. Vai olenko väärässä? -        

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nämä viimeksi luettelemani "ominaisuudet" ole sellaisia, joita ylivoimiasesti suurimmassa osassa kaikista miehissä on. Vai olenko väärässä? -        

Olet väärässä. Naiset valittavat jatkuvasti miehistä jotka pettävät, ryyppäävät, hakkaavat ja ovat itsekeskeisiä kusipäitä. Jos naiset toimisivat niinkuin kuvasit, he eivät viettäisi aikaansa näiden sikojen kanssa. Joku mystinen "jännyys" vaan noissa mulkeroissa houkuttaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat