Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tyyliin "olipas hänellä kiinteät ja terhakkaat rinnat"

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ihmettelisin, koska mieheni on enemmän persemiehiä. Saattaisin sanoa että "jaa, niinpäs oli", ja jatkaisin elämääni. Rinnoissani ei ole mitään vikaa, joten en loukkaantuisi. Jos taas mies karjaisisi kovaan ääneen vastaavaa, häpeäisin silmät päästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vastaisin miehelle "ootappa, heitän nää navassa asti roikkuvat rinnat olkapäille, että pääsen nopeemmin kävelemään" esimerkiksi

Vierailija

Minulla ei miestä ole, mutta jos tyttöystäväni kehuisi jonkun rintoja, katsoisin itsekin (tietenkin niin, että kyseinen nainen ei sitä itse huomaisi ja kiusaantuisi). Ei mitenkään ihmeellistä.

t. nainen

Vierailija

En luultavasti mitenkään koska tuskin näkisin enää itse naisen rintoja, jos nainen olisijo kävellyt ohi, ehkä sanoisin "jaa".

Vierailija

Exäni tehdessä tuota jatkuvasti yritin aluksi kestää ja sietää, etten olisi pikkumainen.

Tuntui kuitenkin pahalta ja loukkaavalta. Koin olevani täysin riittämätön ja jatkuvan vertailun kohteena.

Kerran sitten avauduin asiasta oikein kunnolla. Annon äijän kuulla kunniansa totaalisesti.

Luulen että ääliö muistaa loppu ikänsä miten typerästi kohteli minua.

Onneksi on jo entinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoisin että kuka kulkee tissit paljaana :p

Jos naisella kireä toppi yllä niin tuskin nainen mikään lauta ole.

Tartte alasti kulkea.

Vierailija

Olisin aika ihmeissäni, jos olisi kiinteämmät ja terhakkaammat kuin mulla. Eli ei siis haittais, kun olen enemmän kuin tyytyväinen omiini.

Mies ylistää näitä mun pikkuisia päivittäin suu vaihdossa, niin tuskinpa saisin mitään alemmuuskompleksia yht'äkkiä.

Vierailija

Riippuu paljon miehen luonteesta. Tuossa yksi päivä katsoin pitkään kadulla vähissä vaatteissa kävellyttä erittäin hyväkroppaista naista, ja sitten huomasin että mieheni katsoi naista yhtä pitkään. Ja se siitä. En siis ajatellut että pitäisi olla mustasukkainen tms. Nais- ja mieskauneus on elämän iloja, joten nautitaan niistä.

Jos mieheni olisi kusipää ja haukkuisi tai alentaisi minua jatkuvasti ja vielä mitä, niin sitten varmaan reagoisin eri tavalla.

Vierailija

Olisi aika outo tilanne meillä. Yleensä on niin että minä sanon miehelleni että eikö olekin hyvännäköinen nainen tuolla tms. ja hän sitten hölmistyneenä vastaa jotain mitä? kuka? missä? tai vastaavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, miksi kohtelias ja sivistynyt mies on muuttunut ääliöksi. Olettaisin, että mies on sairastunut psyykkisesti.

Mulla sama. En voisi uskoa korviani ja sitten tulisi tosiaan mieleen onko saanut jonkun aivotukoksen ja siksi puhuu sekavia. Mutta tiedän kyllä, että jotkut miehet katsovat asiakseen kommentoida naisten ulkonäköä ääneen. Tosi moukkamaista käytöstä.

Vierailija

Katsoisin kanssa perään ja toteaisin, että kivat rinnat joo. Miettisin, että onpa tyhmä mies kun toista naista vaimolleen kehuu.

Jos mies tekisi saman uudelleen pariin kertaan lähiaikoina, pitäisin miehelleni puhuttelun. Sanoisin, että tuollainen toisten kehuminen ei tunnu minusta kivalta ja että sen pitää loppua. Toisena vaihtoehtona antaisin, että voinhan minäkin ukkoani komeampia alkaa kehumaan ja vielä joka kerta kun joku komea tulee vastaan.

Jouduin kouluttamaan ukkoni tämän asian suhteen, oppi se sitten vihdoinkin. Myös sen, että minun seurassani ei vilkuilla tai käännetä päätä kauniin naisen perään. Mieheni on narsisti, joka nauttii minun mitätöinnistäni, tiedän, että hän kehui näitä muita naisia ei siksi että he olisivat olleet kauniita, vaan eniten siksi, että saisi minut surkealle mielelle :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, miksi kohtelias ja sivistynyt mies on muuttunut ääliöksi. Olettaisin, että mies on sairastunut psyykkisesti.

Kuulostaa mielenkiintoiselle. Mitä tapahtuisi sen jälkeen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arveluttais kyllä olla naimisissa tyypin kanssa, joka arvostelee vastaantulijoiden rintoja. Että käyköhän se täysillä.

Mies kommentoisi yhtäkkiä jonkun naisen rintoja kertoo siitä että hän tekee niin jatkuvasti?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat