Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka reagoisit, jos miehesti yhtäkkiä katukuvassa kehuisi vastaantulleen tuntemattoman naisen rintoja sinulle?

Vierailija
25.05.2016 |

Tyyliin "olipas hänellä kiinteät ja terhakkaat rinnat"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, miksi kohtelias ja sivistynyt mies on muuttunut ääliöksi. Olettaisin, että mies on sairastunut psyykkisesti.

Näin myös täällä. Ekana todennäköisesti tarkistaisin, että olihan se varmasti minun mieheni, joka äsken puhui. Sitten luultavasti yrittäisin saada selville, että miksi hän katsoi asiakseen kommentoida tuolla tavalla ja mitä siellä on taustalla, joku kriisi luultavasti. En keksi muuta motivaatiota tuollaiselle kommentoinnille kuin halu loukata ja/tai haastaa riitaa, ja jotta mun mies käyttäytyisi noin niin siellä pitäisi olla takana joku isompi kriisi kyllä.

Omassa mielessään saa tietenkin ajatella vieraiden naisten tissejä niin paljon kuin tykkää, mutta aika moukkamaista kommentoida niitä ääneen kenellekään, omalle puolisolle tai tissien omistajalle nyt varsinkaan

Vierailija
22/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin, huutaisin, haukkuisin ja jättäisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentoisi, niin luultavasti siksi että haluaisi saada minut nauramaan. Miehelläni on omituinen huumorintaju ja minulla vähintään yhtä outo.

Tarkoituksena ei kuitenkaan missään nimessä olisi pilkata vastaantulijaa vaan lähinnä "ärsyttää" minua.

Vierailija
24/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, miksi kohtelias ja sivistynyt mies on muuttunut ääliöksi. Olettaisin, että mies on sairastunut psyykkisesti.

Ajattelin just, että omani kohdalla epäilisin aivovammaa, kun niin kummallisesti käyttäytyy.

Vierailija
25/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko nuo rinnat oikeasti kehumisen arvoiset. Mieheni on kerran kehunut yhden naisen jalkoja ja silloin en pahemmin loukkaantunut koska ne jalat olivat oikeasti upean näköiset ja itsekin niitä ihaillen katselin.

Vierailija
26/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up