Tradenomi - paljonko saat palkkaa?
Hei sinä tradenomiksi opiskellut ja tällä hetkellä koulutustasi vastaavissa töissä työskentelevä henkilö.
Paljonko saat palkkaa kuukaudessa bruttona,
mikä oli valmistumisvuotesi,
paljonko sinulla on työkokemusta sellaisista töistä, jotka ovat sinut nykyiseen työhösi saattaneet (vuosissa),
missä päin Suomea asut,
oletko mies vai nainen?
Mikäli et työskentele koulutustasi vastaavissa töissä, mikä mahtaa olla syy?
Kommentit (29)
Valmistuin 2007, alan työkokemusta 12 vuotta + harjoitteluja ja kesätöitä. Välissä olin 3 vuotta kotona lasten kanssa. Palkka 3350 + puhelinetu + kulttuuri/liikuntaetu 400€/vuosi + terveysvakuutus max 10000€ sairaudelle
Oon valmistunu jo vuonna 2002, mutta oma alan hommiin pääsin vasta vuonna 2010. Palkka tällä hetkellä toimistossa 2750 e + puhelinetu + satunnaiset bonarit ehkä 2000 e vuodessa.
Valmistunut 2004, oman alan töitä (tai lähelle sitä) tehnyt siitä asti pois lukien kolme vuotta perhevapailla ja yhteensä noin vuosi työttömänä (määräaikaisten töiden välissä). Palkka nyt reilu 2800 euroa. Paljon parempaan en tällä koulutuksella ja työkokemuksella pääse. Siksi nyt uutta ammattia hankkimassa.
3200€/kk. Valmistuin v. 2002. Työkokemusta liki 20v ( yo-merkonomi pohjakoulutus ). Lisäksi vuosibonus n. Kk-palkan verran. Treen seutu
Valmistuin vuonna 2004 ja olen ollut oman alan hommissa siitä saakka. Palkka 7200 eur/kk, en asu suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen vuoden opiskelija, it-puoli, 2200€ työharjoittelussa.
Että mitä? Miten voi ossain työharjoittelussa olla palkka noin paljon? Minä olen kolmannen vuoden opiskelija ja nyt ollut tänä kesänä jopa omaa alaakin liippaavissa kesätöissä ja palkka 1500e/kk. Mitä oikein käytännössä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitä? Miten voi ossain työharjoittelussa olla palkka noin paljon? Minä olen kolmannen vuoden opiskelija ja nyt ollut tänä kesänä jopa omaa alaakin liippaavissa kesätöissä ja palkka 1500e/kk. Mitä oikein käytännössä teet työksesi?
Toimin asiantuntijana ja kehittäjänä eräässä vetämässäni projektissa. Jatkoa on luvassa valmistumisen jälkeen, mutta palkkakin saa olla sitten eri, olen todella hyvä siinä mitä teen ja nyt olen todella alipalkattu työhön nähden. Mutta ei pitäisi olla ongelmaa, jatkoa on tarjolla.
4100 e/kk, valmistuin 2017 eli ihan tuore tutkinto, työn ohessa tehty.
IT-alan työkokemusta 13 vuotta. Helsinki, nainen.