Vierailija

Hei sinä tradenomiksi opiskellut ja tällä hetkellä koulutustasi vastaavissa töissä työskentelevä henkilö.
Paljonko saat palkkaa kuukaudessa bruttona,
mikä oli valmistumisvuotesi,
paljonko sinulla on työkokemusta sellaisista töistä, jotka ovat sinut nykyiseen työhösi saattaneet (vuosissa),
missä päin Suomea asut,
oletko mies vai nainen?

Mikäli et työskentele koulutustasi vastaavissa töissä, mikä mahtaa olla syy?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rik kirjoitti:
Valmstuin 2015 oon isil töis ja san 7.440/e kuukaus :-D

Onnittelut. Toivotaan, ettei tule potkuja tai toimintaa lopeteta, koska mistään muualta et tuollaisia rahoja saa, josko minkäänlaista työpaikkaa ylipäänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rik kirjoitti:

Onnittelut. Toivotaan, ettei tule potkuja tai toimintaa lopeteta, koska mistään muualta et tuollaisia rahoja saa, josko minkäänlaista työpaikkaa ylipäänsä.

Koita nyt vain niellä se kateellisuus. Hänen palkkansa ei ole sinulta pois.

Vierailija

2850 e. Nainen, Länsi-Suomi. Valmistuin 2002, koulutusta vastaavissa töissä 1999-2008, sen jälkeen enimmäkseen aikaisempaa koulutustani vastaavissa töissä, samalla työnantajalla.

Vierailija

3000€/kk + puhelinetu. valmistuin 2013, työkokemusta alalta vajaat 5v. (joista 4v. koostuu nykyisestä työstä), eli tähän saattaneista alan töistä siis vuosi ennen nykyistä työtä..

Kokonaisuudessaan työkokemusta eri aloilta ennen tutkintoa 3 vuotta, mutta en tiedä laskettiinko niitä nyt sitten tähän. Uskoisin, että nekin työllistymiseen jollain tapaa vaikutti.

nainen ja yksi Suomen isoista kaupungeista ( ei pääkaupunkiseutu)

Vierailija

En työskentele koulutustani vastaavissa töissä, hain kaksi vuotta töitä, jopa palkattomia harjoitteluita, en päässyt edes haastatteluun.
Nyt teen osa-aikasta työtä, palkka n 1300e/kk.

Ikää 30 ja työkokemusta on.

En voi suorittaa edes sitä ylempää tutkintoa, kun ei ole oman alan töitä.

Ajattelin hakea yliopistoon ja opiskella tt-tuella, muita tukia tuskin saan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En työskentele koulutustani vastaavissa töissä, hain kaksi vuotta töitä, jopa palkattomia harjoitteluita, en päässyt edes haastatteluun.
Nyt teen osa-aikasta työtä, palkka n 1300e/kk.

Ikää 30 ja työkokemusta on.

En voi suorittaa edes sitä ylempää tutkintoa, kun ei ole oman alan töitä.

Ajattelin hakea yliopistoon ja opiskella tt-tuella, muita tukia tuskin saan.

Miten yliopistotutkinto edistää työllistymistä? Vielä katkerampaa etsiä turhaan töitä maisterina
TT varojen hukkakäyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rik kirjoitti:

Koita nyt vain niellä se kateellisuus. Hänen palkkansa ei ole sinulta pois.

Koita nyt vain kestää noi provot ja niiden provosoivat vastaukset.

Vierailija

2070 e/kk, sihteerinä työskentelen. Valmistuin 2013 ja aloitin samana vuonna nykyisessä työssäni. Olen miettinyt ylemmän AMK-tutkinnon tekemistä mutta näissä nykyisissä hommissa se olisi kyllä jo ylikouluttautumista, mutta toisaalta eivät kai ne voi irtisanoa vakipaikkaa sillä perusteella enää sitten :-)

Vierailija

2400€/kk. Valmistuin 2011, oman alan töitä ja nainen olen, kokopäivä töissä ollut jo ennen valmistumista.

Välissä olin vähän "paremmassa" hommassa pk-seudulla, palkka 2900€/kk. Muutin pois pk-seudulta ja vaihdoin vähän vähemmän vaativaan työhön, siksi palkka laski aika roimasti.

Vierailija

2700€/kk bruttona + liikunta- yms. etuja arvoltaan ehkä 50€/kk. Valmistuin vuonna 2017. Toimistotyökokemusta nyt yht. noin 2 vuotta. Ikää 25 vuotta.

Vierailija

2350e + lounasetu + liikuntaetu arvoltaan n. 120e / kk. En ole vielä valmistunut, mutta valmistun lähikuukausina.. Valmistuminen ei tule palkkaan vaikuttamaan. Oman alan töitä on. Aiempaa työkokemusta eri alalta +10 vuotta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat