Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tai ei nyt KAIKKI, mutta monet. Mikä siinä on että välillä tulee aikoja jolloin monet vaan ärsyttää ja tuntuu ettei jaksa niitä ollenkaan. Tekis mieli vaan huutaa niille että painuisivat h*lvettiin.
Mikä minulla on?

Kommentit (19)

Vierailija

Niin minuakin. Silti jaksan teeskennellä, että välittäisin niistä. Toisaalta kun ymmärrän, että ovat pohjimmiltaan ärsyttäviä, niin pystyn raakkaamaan ne kaikista ärsyttävimmät pois. Siksi olen menestynyt ja esimies :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Helvetti ja pitääkö sitä näin hienolla ilmalla mennä töihin sisätiloihin kun vois ulkoilla ja tehdä mitä vaan jos ei ois mentävä töihin. Ei ainakaan paranna tätä paskaa oloa ja masennusta olla töissä.
Ap

Vierailija

Mä saan valtavia sääli kohtauksia. Kaikki ihmiset vaan säälittää mua ihan hirveesti. Tutut ja tuntemattomat, kaikki aivan helvetin säälittäviä. Mikähän mua vaivaa??

Vierailija

Huono itsetunto. 

Pidät itseäsi kelvottomana heittiönä, joten suuntaat inhosi muihin.

Myönnä tosiasia: olet kelvoton heittiö! 

Jo helpottaa ja muut ovat jälleen mukavia. :D

Vierailija

Pitkäaikainen stressi? Asiakastyö? Liian vähän omaa aikaa? Nimim yläpeukutin koska v!***u elämä riesaa joka puolelta ja en taas jostain syystä pysty tulemaan toimeen pitäis käydä viikko yksin saaressa toipumassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin. Silti jaksan teeskennellä, että välittäisin niistä. Toisaalta kun ymmärrän, että ovat pohjimmiltaan ärsyttäviä, niin pystyn raakkaamaan ne kaikista ärsyttävimmät pois. Siksi olen menestynyt ja esimies :D

Viva McDonalds!

Vierailija

S.tana kyllä huomaa mikä on mielenterveyden laita taas... Ulos mennessä huomasin että housuissa on kunnon pölypalloja ja kissankarvoja kun pyörineet likasella lattialla. Vaatteita ei ole juuri ollenkaan eikä ainakaan kesävaatteita. Muilla on niin hyvä kesäfiilis on kesävaatteet kaikki. Vttu mulla ei oo mitään. Olis edes terve mieli. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen stressi? Asiakastyö? Liian vähän omaa aikaa? Nimim yläpeukutin koska v!***u elämä riesaa joka puolelta ja en taas jostain syystä pysty tulemaan toimeen pitäis käydä viikko yksin saaressa toipumassa.

On mulla omaa aikaa mutta käytän sen kotona maatessa kun ei huvita eikä jaksa lähteä mihinkään. Tekis mieli vaan nukkua koko kesä ja herätä kylmään talveen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kato sä oot niin erilainen, erikoinen ja harvinaislaatuinen että et kestä "tavallisia" ihmisiä.

Harvinaislaatuinenkin voi olla huonolla tavalla. Ja sitä mä juuri oon. Muutenhan mä oisin onnellinen. Mut en ole. En pidä ihmisistä. Kaikki täällä on loppujen lopuks vaan turhaa näytelmää. Jokainen ajattelee olevansa itse se päänäyttelijä ja muut yleisöä. Mä en jaksa olla kumpaakaan. Se on aivan vtun turhaa. Mieluummin oon yksin ja haaveilen siitä et joskus tää tuska on ohi. En tarkoita kuolemaa vaan sitä että saisin vielä tämän elämän aikana tuntea olevani ns normaali mieleltäni. Ap

Vierailija

No voi vittu ny sitte. Muuta Pohjoisnavalle tai  Brasilian sademetsiin.

Kaikkia tympäisee joskus, sekä ihmiset että asiat. Niin että tosi helvetin harvinaislaatuinen olet. Mutta siis, pääasia että erottuu populasta, hei?

Vierailija

Mulla on sama fiilis. Jotenkin sellainen etten kuulu joukkoon oikein missään, en jaksa kiinnostua asioista joista "pitäisi" ja sen takia jään ulkopuolelle. Ihmiset ärsyttävät usein minuakin. Tuntuu, että kaikki kohkaavat koko ajan jostain yhdentekevästä ja mä en vain tajua. Some, ulkonäkö, vaatteet, salilla käyminen nyt varsinkin. Olisinpa mies niin olisi helpompaa olla välittämättä ja mennä vaan omaa tietään. 

Vierailija

No miksi stressaatte siitä että teidän täytyisi olla tietynlaisia ihmisiä? Relatkaa... Kaikki me ollaan erilaisia anyway vaikka ei aina uskoiskaan.

Vierailija

Sama mulla, kait se vaan on se ettei saa oma rauhaa koskaan. Joskus mulla päiviä etten siedä ihmisten  katseita ollenkaan.Mulla nuo lapset  on kyljessä 24/7 ja mies kaukana töissä, tulee vaan viikonlopuksi . Tänään taas pystyin kohtaamaan ihmisiä ja olemaan oma iloinen itseni. Liikunta autaa mulla kovasti ja pitää mielen virkeänä, muuten tulisin hulluksi. Pystyn puhumaan pinnalllisistakin asioista tyyliin meikit ja hiukset, mutta ne ei ole mulle ne tärkeimmät. Enemmän mietin asioita kuitenkin syvällisemmin. Tulen toimeen kuitenkin" pinnallistenkin" tyyppien kanssa. Ne ei ärsytä, huvittaa lähinnä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat