Vierailija

Mistä te lapsettomat sinkut saatte elämiinne sisältöä?

Kommentit (9)

Vierailija

Joo, kyllä tässä kahden avioliiton ja yhden lapsen kokemuksella on sisältöä saatu niin paljon, että jos joskus jään yksin, ei saman katon alle ole enää kenelläkään asiaa. Käymään voi tulla, ja aamulla omaan kotiin, heihei. 

Lapsi on onneksi aikuistumassa. Josko seuraavat vuosikymmenet täyttäisä erilaisella, ilmeisesti vähemmän aidolla sisällöllä :D

Vierailija

Täällä on aiheesta hyvin kattava tuore ketju, etsipä se.

Mikä saa sinut tehtailemaan tällaisia aloituksia ja jankuttamaan niissä riidaksi asti? Onko perhe-elämässäsi ongelmia, joita yrität peitellä itseltäsi uskottelemalla itsellesi, että omastasi poikkeavat elämäntavat ovat vääriä ja valheellisia? Nyt voit avautua, minä kuuntelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Samaa kans ihmetellyt tovin, et mistä sinkut saavat elämäänsä sisältöä. Eilen kun olin yksin kotona niin oli aika tylsää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa kans ihmetellyt tovin, et mistä sinkut saavat elämäänsä sisältöä. Eilen kun olin yksin kotona niin oli aika tylsää.

Jaa. En mä tartte ketään toista kehittelemään itselleni viihdykettä ja tekemistä. Osaan ihan itsekin.

Vierailija

Sain 13 vuoden avioliitosta niin paljon sisältöä elämään että en enää ikinä tarvitse ko sisältöä lisää.

Sisältöä saa työn lisäksi riittävästi viikonloppusin kun tapailee ihmisiä, harrastaa, tai vaikka lukee kirjaa.

m37

Vierailija

Myös alkoholismi ja postiryöstöt tuovat aitoa sisältöä ihmisen elämään. Onneksi ihminen voi nykyisin vähän valita, minkälaista sisältöä elämäänsä ottaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat