tiukkis

mieheni tytär on 6-luokkalainen ja heillä on nuori " hipahtava" naisopettaja joka puhuu lapsille kannabiksen laillistamisesta ja lääkekannabiksesta myönteiseen sävyyn, miehen tytär täräytti eilen illalla että ope on sanonnu ettei kannbis ole paha juttu! mielestäni opettajan ei kuulu puhua tuollaisia ei edes lääkekannabiksesta vaikka se minunkin mielestäni olisi ok . ilmoitanko kouluun????

Kommentit (6)

Vierailija

Ei kannata lääkekannabiksen takia tehdä. Mutta olisi syytä tuon opettajan tehdä selvennys sen ja päihdekäytön välillä. Päihdemyönteisyys ei ole opettajalta hyvä asia, vaikka ei tietenkään hysteerisesti tarvitse vastustaakaan tyyliin "jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kauheeta kun opettaja on puhunut totta. Kyllä olisi pitänyt sanoa että jos käyttää kannabista herää kahden viikon päästä ojasta heroiinipiikki käsivarressa.

Vierailija

Se on kannabismyönteinen, ap. Ja voisit aloittaa lauseet isolla alkukirjaimella, niin helpottaisi vähän tekstin ymmärtämistä. Kiitos. 

Vierailija

Minä olen muuten kannabismyönteinen hoitoalan opiskelija. En itse polta mutta siis lähipiiriini kuuluu polttava ihminen ja muutenkin mielipiteeni on aika salliva. En nyt tässä lähde siihen väittelykeskusteluun että miksi koska se olisi jo toinen ketju joita on jankattu täälläkin jo paljon. Kysymys kuuluu että onko parempi vaan piilottaa visusti tämä kannabismyönteinen asenne jos on hoitoalalla?

Olen kuullut että joku opiskelija tai oliko jo töissä jossain sai potkut tai ei annettu edes opiskella hoitoalalla kun oli tullut ilmi että on kannabismyönteinen asenne ja tuonut sen ilmi. Mistään sellaisesta ei ollut kysymys että olisi itse sanonut käyttävänsä tai jäänyt kiinni itse teosta. Mutta miten tiukkaa se on. Voidaanko katsoa että ei sovellu edes hoitoalalle jos tulisi ilmi että on kannabismyönteinen asenne ja joskus nuoruudessaan jopa käyttänyt sitä satunnaisesti?

Kukaan ei varmaan välittäisi jos kertoisin että vetäisin kossupullon aina vapaapäivinäni mutta kuinka ahdasmielisiä ollaan vielä tuon kannabiksen kanssa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat