Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saakeli kun kuvottaa työpaikan vessan ainaiset p*skanhajut!

Vierailija
25.05.2016 |

Ei hitto, että meinaa oksennus lentää. Kyllä, vessa on tarpeiden tekemistä varten, näinhän se on. Mutta mulla meinaa ihan todella mennä yli ymmärryksen koko työpaikkani touhu. Ihan joka kerta, kun vessaan menee haisee siellä kuvottava paska, pahimmillaan tulitikku ja tuollainen vielä ällöttävämpi raikastussuihke, joka tosiasiassa ei peitä sitä ripulihajua, vaan oikein korostaa sitä. Pöntössä on usein paskarantuja ja pahimmillaan jotain paskahippusia yhä pyörimässä vedessä. Hyvä, ettei laatta lennä viimeistään siinä vaiheessa kun kannen nostaa. Meillä on tasan tuo yksi vessa ja noin 35 työntekijää, joista monet säästää aamupaskansa töihin ja tyhjentää suolensa heti lounaan jälkeen. Oon ollut täällä töissä viisi vuotta ja meininki on aina sama, paska haisee ja banjo soi. Usein pidättelen pissaa monta tuntia, ettei tarvitsisi koko ajan käydä tuolla sontaluolassa.

Huh, kiitos, että sain purkautua. Ikävä kyllä mulla ei ole ratkaisua tähän. Varmaan pakko vaihtaa työpaikkaa sellaiseen, jossa on useampi paskahuussi. Vai onko vain meillä tällaista?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko täällä jotkut on sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on jotenkin väärin?

No huhhuh.

Ei aina voi suolen tai rakon toimintaa ennakoida ja säädellä niin että se vessahätä yllättää vasta kun on kotona.

Kyllä työaikana voi ja pitääkin käydä vessassa jos on hätä. Eri asia jos työajasta menee tunti päivässä kakalla tai pissillä käymiseen, sitten on joko lusmu tai lääkärikäynnin paikka.

Miten niin ei voi ennakoida? 

Totta kai, jos juo litran vettä ja toisen kahvia voi ennakoida, että virtsaamisen tarve on käsillä tunnin kuluttua. 

Kuten jo sanoin, niin miten tähän koiratkin pystyvät. Ei sitä koiraa olla ulosviemässä useimmissa kodeissa työpäivän aikana. Aamulla sen pitää tarpeensa tehdä ja sitten seuraavan kerran iltapäivästä on mahdollisuus. 

Edelleen oletko tosissasi sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on väärin?

Meinaatko että työpäivänä täytyy olla koko päivä syömättä ja juomatta ettei vaan tule vessahätä? Ja varmuuden vuoksi paastota ennen töitä 12h ajan?

Pissalla normaalisti käydään viitisen kertaa päivässä ja sitä varten työpaikan vessat ovatkin olemassa. Pitäisi tosiaan kuivattaa itsensä, jos ei kertaakaan työpäivän aikana tulisi virtsaamisen tarvetta. 

Sen sijaan ulostamisen ajankohdan voi opettaa suolelleen hyvinkin tarkasti. Useimpien suoli toimii 1-2 kertaa vuorokaudessa. 

Mutta jos ei tämän vertaa osaa kuin koira, niin minä sille sitten voi. Onneksi työpaikallani on monia vessoja. Jos jossain ovelta löyhkää, niin siirryn seuraavaan. Paskanhajuun en mene. Minusta äärettömän epäkohteliasta tuottaa ympäristölleen tällaista haittaa. 

Kakkaa muuten voi ihan hyvin pidätelläkin. Siinä vaiheessa, kun opettelee terveen rytmin, näin mahdollisesti joutuukin tekemään. 

Vierailija
42/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti käyvät sillä aamupaskalla edes taukonsa aikana eivätkä tuhlaa siihen itse työaikaa. Minusta kyllä oletuksena on, että kakkaaminen hoidetaan työajan ulkopuolella. Ellei ole jokin suolistosairaus tai oikeasti paha hätä, niin toki silloin voi kakkia työaikanakin, mutta kyllä muuten tuollaiset on hyvät hoitaa oman kodin vessassa.

Paskalla käydään silloin kun paskattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko täällä jotkut on sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on jotenkin väärin?

No huhhuh.

Ei aina voi suolen tai rakon toimintaa ennakoida ja säädellä niin että se vessahätä yllättää vasta kun on kotona.

Kyllä työaikana voi ja pitääkin käydä vessassa jos on hätä. Eri asia jos työajasta menee tunti päivässä kakalla tai pissillä käymiseen, sitten on joko lusmu tai lääkärikäynnin paikka.

Miten niin ei voi ennakoida? 

Totta kai, jos juo litran vettä ja toisen kahvia voi ennakoida, että virtsaamisen tarve on käsillä tunnin kuluttua. 

Kuten jo sanoin, niin miten tähän koiratkin pystyvät. Ei sitä koiraa olla ulosviemässä useimmissa kodeissa työpäivän aikana. Aamulla sen pitää tarpeensa tehdä ja sitten seuraavan kerran iltapäivästä on mahdollisuus. 

Edelleen oletko tosissasi sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on väärin?

Meinaatko että työpäivänä täytyy olla koko päivä syömättä ja juomatta ettei vaan tule vessahätä? Ja varmuuden vuoksi paastota ennen töitä 12h ajan?

On ihan normaalia pissata useaan kertaan päivässä ja sitä joutuu varmasti jokainen tekemään työnkin aikana. Mutta ulostaa ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse niin usein, että sitä pitäisi työpaikalla väkipakosta harrastaa. Suolenrytmiä on todella helppo muuttaa. Miten ihmeessä te ihmiset pärjäätte esim. lentokoneessa, jossa ei välttämättä juuri sillä hetkellä ehdi vessaan paskalle, kun ensimmäisen kerran tuntuu paskahädältä?

Vierailija
44/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti käyvät sillä aamupaskalla edes taukonsa aikana eivätkä tuhlaa siihen itse työaikaa. Minusta kyllä oletuksena on, että kakkaaminen hoidetaan työajan ulkopuolella. Ellei ole jokin suolistosairaus tai oikeasti paha hätä, niin toki silloin voi kakkia työaikanakin, mutta kyllä muuten tuollaiset on hyvät hoitaa oman kodin vessassa.

Paskalla käydään silloin kun paskattaa.

Mutta, kun siihen paskomisen tarpeeseen voi kovasti itse vaikuttaa. Sen voi ajoittaa kotioloihin. Näin raikastaa koko työyhteisöä niin konkreettisesti kuin henkisessä mielessä. 

Mutta jos on päättänyt jättäytyä elukan tasolle, joka heittää paskansa juuri siihen paikkaan missä sattuu olemaan, niin arvovalintahan se vain on. 

Vierailija
45/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh jos ei töissä edes paskalla saisi käydä😂 Mä en ainakaan ala 8h pidättelemään

Omaa paskomisrytmiään voi kyllä muuttaa. Ei ole pakko paskoa juuri niiden 8 tunnin aikana. Pasko aamuisin kotona ja sitten vaikka töiden jälkeen kotona uudestaan, jos kerta täytyy useaan kertaan päivässä paskoa. Ei ole työnantajan tehtävä maksaa sinulle rahaa siitä, että paskot.

No ei kuule voi kaikki. Jos sinä voit, se ei tarkoita yhtään mitään.

Sulle olis oikein, jos vierustoveris töissä paskantaisi housuunsa ja olis sun vieressä niine hyvineen koko loppupäivän.

No minähän sanoin, että asia erikseen, jos on oikeasti jonkinlaisia terveydellisiä ongelmia, kuten crohnin tauti tai ärtynyt suoli. Tokikaan tiettyjen sairauksien vuoksi suolenhallinta on hankalampaa etenkin. Opettele lukemaan. Normaali ihminen on asia erikseen.

Vierailija
46/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kakalla töissä ja pissaakin pidättelen iltapäivään. Olen onneksi löytänyt yhden wc:n työpaikalta mitä käyttää aniharva, se on aina vapaa ja varsin siisti.

Vierailija
47/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vessat ovat yhteisiä tiloja. 

Millä oikeudella saastutetaan yhteisten tilojen hengitysilmaa vain omien tarpeidensa varjolla. Kuvottavaa teiltä työpaikkapaskojilta. 

Vierailija
48/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä p*skalla käydä kun siltä tuntuu, herranen aika taas. Kyllähän te voitte ihan rauhassa opettaa suolen toimimaan säännöllisesti, mutta minä en niin aio tehdä. Jos kakalla tarvii käydä (niin töissä, kotona kuin missä tahansa muuallakin), putsaan ihan itse sillä vessaharjalla kakkajäljet pöntöstä. Hajulle ei tietty mitään mahda, suihkutan sitä hajustetta jos vessassa sellainen on.

Vierailija
49/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhden eläinlajin pahoinpitelyä, ettei saa tehdä tarpeitaan silloin, kun ne ovat tulossa. Koiravessat joka kotiin jo, jos ei muuten niin lain voimalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän