Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saakeli kun kuvottaa työpaikan vessan ainaiset p*skanhajut!

Vierailija
25.05.2016 |

Ei hitto, että meinaa oksennus lentää. Kyllä, vessa on tarpeiden tekemistä varten, näinhän se on. Mutta mulla meinaa ihan todella mennä yli ymmärryksen koko työpaikkani touhu. Ihan joka kerta, kun vessaan menee haisee siellä kuvottava paska, pahimmillaan tulitikku ja tuollainen vielä ällöttävämpi raikastussuihke, joka tosiasiassa ei peitä sitä ripulihajua, vaan oikein korostaa sitä. Pöntössä on usein paskarantuja ja pahimmillaan jotain paskahippusia yhä pyörimässä vedessä. Hyvä, ettei laatta lennä viimeistään siinä vaiheessa kun kannen nostaa. Meillä on tasan tuo yksi vessa ja noin 35 työntekijää, joista monet säästää aamupaskansa töihin ja tyhjentää suolensa heti lounaan jälkeen. Oon ollut täällä töissä viisi vuotta ja meininki on aina sama, paska haisee ja banjo soi. Usein pidättelen pissaa monta tuntia, ettei tarvitsisi koko ajan käydä tuolla sontaluolassa.

Huh, kiitos, että sain purkautua. Ikävä kyllä mulla ei ole ratkaisua tähän. Varmaan pakko vaihtaa työpaikkaa sellaiseen, jossa on useampi paskahuussi. Vai onko vain meillä tällaista?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa joku 5-15 euron tuuletin ja teipatkaa sen ympärille 10 eurolla aktiivihiilisuodatinkangasta reippaasti.

Vierailija
22/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti käyvät sillä aamupaskalla edes taukonsa aikana eivätkä tuhlaa siihen itse työaikaa. Minusta kyllä oletuksena on, että kakkaaminen hoidetaan työajan ulkopuolella. Ellei ole jokin suolistosairaus tai oikeasti paha hätä, niin toki silloin voi kakkia työaikanakin, mutta kyllä muuten tuollaiset on hyvät hoitaa oman kodin vessassa.

No huhhuh jos ei töissä edes paskalla saisi käydä😂 Mä en ainakaan ala 8h pidättelemään

Omaa paskomisrytmiään voi kyllä muuttaa. Ei ole pakko paskoa juuri niiden 8 tunnin aikana. Pasko aamuisin kotona ja sitten vaikka töiden jälkeen kotona uudestaan, jos kerta täytyy useaan kertaan päivässä paskoa. Ei ole työnantajan tehtävä maksaa sinulle rahaa siitä, että paskot.

No ei kuule voi kaikki. Jos sinä voit, se ei tarkoita yhtään mitään.

Sulle olis oikein, jos vierustoveris töissä paskantaisi housuunsa ja olis sun vieressä niine hyvineen koko loppupäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pihtaan aamupaskan aina työpaikalle. Yritän vääntää sellaisen jöötin, että varmasti jää raitoja, sekä sivuun että pohjaan. Koen sen osittaisena onnistumisena työelämässä, se on hieno osasuoritus.

Harmi ettet sinä pääse tarkastelemaan ja arvioimaan suoritustani. Onneksi teillä on ilmeisesti ihan hyviä tekijöitä sielläkin.

Vierailija
24/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä vessojen lukumäärästä nyt mitään lakia sentään ole, mutta suositus on yksi wc/20 miestä tai 15 naista. Ja miehille ja naisille suositellaan omat vessat. 

Vierailija
25/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa nyt, nirppanokka, kun se vain sattuu olemaan niin, että vaikka söisit pelkkiä ruusun terälehtiä, niin toisesta päästä ulos tullessaan ne haisevat ... niin juuri: paskalle. Niin sinun kuin muidenkin jätökset. Oma paska vaan ei haise koskaan niin pahalle kuin muiden. Suosittelen hengityssuojaimen hankkimista. 

Vierailija
26/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kylläpä sua nyt elämä potkii päähän. Mikset itse voi käydä kotona vessassa tai esim huivilla peittää naamaa?

Äärettömän typerää valittaa niinkin luonnollisesta asiasta kuin ulostaminen.

Vierailija
27/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit vaikuttaa asiaan.

Teidän työpaikalla on siis 35 ihmistä ja vain 1 vessa niin eihän se pysy edes siedettävässä kunnossa kun on liikaa käyttäjiä ja varmasti myös huono ilmanvaihtoa ja osalla vielä "huonot vessatavat" eli ei osata käyttää edes vessaharjaa.

Parempi ilmanvaihto ja parempi siivous ja jokainen hoitaa myös omat sotkunsa. Ja 2. vessa taloon...joko miesten ja naistenvessat erikseen tai 2 unisexvessaa.

Vierailija
28/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistossamme on vähän sama meininki, ja paskatahrojen lisäksi löytyy verta. Yllättävän moni ei tunnu osaavan käyttää kuukuppiaan siististi, ja vähän väliä on pöntöt reunat, vessan lavuaari ja lattiat veressä, kun joku on vähän läikyttänyt.

Vierailija
29/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne käy kotona? Ite käyn aina kotona aamulla paskalla

Vierailija
30/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino häivyttää kakan haju on ehdottomasti piparminttusprii. Sitä kun muutaman tipan laittaa käsipyyhepaperiin ja sitä leyhyttelee ilmassa niin kyllä muuten hajut häviää.

Hankkikaa sitä työpaikan vessaan?

Ja muutenkin, kuulostaa aika kamalalta että noin monta ihmistä joutuu käyttämään yhtä ja samaa vessaa. Vessahan on varmasti koko ajan varattuna kun kaikki käyvät vuorotellen siellä monta kertaa työpäivän aikana?

Vierailija
31/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti käyvät sillä aamupaskalla edes taukonsa aikana eivätkä tuhlaa siihen itse työaikaa. Minusta kyllä oletuksena on, että kakkaaminen hoidetaan työajan ulkopuolella. Ellei ole jokin suolistosairaus tai oikeasti paha hätä, niin toki silloin voi kakkia työaikanakin, mutta kyllä muuten tuollaiset on hyvät hoitaa oman kodin vessassa.

Rahapaskalla minä ainakin aina käyn. Siis siten että saan siitä palkan.

Vierailija
32/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko täällä jotkut on sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on jotenkin väärin?

No huhhuh.

Ei aina voi suolen tai rakon toimintaa ennakoida ja säädellä niin että se vessahätä yllättää vasta kun on kotona.

Kyllä työaikana voi ja pitääkin käydä vessassa jos on hätä. Eri asia jos työajasta menee tunti päivässä kakalla tai pissillä käymiseen, sitten on joko lusmu tai lääkärikäynnin paikka.

Vierailija
33/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mulla tulee kakkahätä kesken työpäivän niin käyn kyllä sit samantien vessassa enkä ala panttailemaan sitä kotiin. Johan siinä tulis ihan hirvee olokin.

On se kumma, että koirakin oppii säännölliseksi suolensa kanssa, mutta joillekin ihmisille se tuntuu olevan ylivoimaista. 

Ei minulle tuosta vain tule yhtäkkiä kakkahätä. Käyn aamulla kotonani ja sillä selvä. Terveen ihmisen merkki, kun elintoiminnot ovat säännölliset. Eli onko sinulla jokin sairaus?

Vierailija
34/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko täällä jotkut on sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on jotenkin väärin?

No huhhuh.

Ei aina voi suolen tai rakon toimintaa ennakoida ja säädellä niin että se vessahätä yllättää vasta kun on kotona.

Kyllä työaikana voi ja pitääkin käydä vessassa jos on hätä. Eri asia jos työajasta menee tunti päivässä kakalla tai pissillä käymiseen, sitten on joko lusmu tai lääkärikäynnin paikka.

Miten niin ei voi ennakoida? 

Totta kai, jos juo litran vettä ja toisen kahvia voi ennakoida, että virtsaamisen tarve on käsillä tunnin kuluttua. 

Kuten jo sanoin, niin miten tähän koiratkin pystyvät. Ei sitä koiraa olla ulosviemässä useimmissa kodeissa työpäivän aikana. Aamulla sen pitää tarpeensa tehdä ja sitten seuraavan kerran iltapäivästä on mahdollisuus. 

Vierailija
35/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa avanteiden ym. haisevia eritteitä tuottavien asioiden kanssa työskennelleenä voin lämpimästi suositella piparminttuspriitä hajunpoistajaksi. Takuuvarmasti häviää pahinkin ripulin haju.

Ja se on todella riittoisaa, parilla tipalla raikastuu ilma heti.

Vierailija
36/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paskon ja pyyhin pyllyni jonka jälkeen samalla paperilla pyyhin renkaan ja oven kahvankin :DDDDDD

Vierailija
37/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen sitä, että miten monet kusee reunoille ja ei edes vaivaudu pyyhkimään sotkuja pois. Millasia näiden ihmisten vessat on kotona? Vai siivotaanko siellä itseä varten, mutta yhteistiloissa pistetään (kirjaimellisesti) haisemaan?

Vierailija
38/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh.

Miten niin ei voi ennakoida? 

Totta kai, jos juo litran vettä ja toisen kahvia voi ennakoida, että virtsaamisen tarve on käsillä tunnin kuluttua. 

Kuten jo sanoin, niin miten tähän koiratkin pystyvät. Ei sitä koiraa olla ulosviemässä useimmissa kodeissa työpäivän aikana. Aamulla sen pitää tarpeensa tehdä ja sitten seuraavan kerran iltapäivästä on mahdollisuus. 

Edelleen oletko tosissasi sitä mieltä että tarpeiden tekeminen työaikana on väärin?

Meinaatko että työpäivänä täytyy olla koko päivä syömättä ja juomatta ettei vaan tule vessahätä? Ja varmuuden vuoksi paastota ennen töitä 12h ajan?

Vierailija
39/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa avanteiden ym. haisevia eritteitä tuottavien asioiden kanssa työskennelleenä voin lämpimästi suositella piparminttuspriitä hajunpoistajaksi. Takuuvarmasti häviää pahinkin ripulin haju.

Googletin enkä löytänyt mitään tietoa tuosta. Siis millä nimellä sitä kutsutaan?

Vierailija
40/49 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin enkä löytänyt mitään tietoa tuosta. Siis millä nimellä sitä kutsutaan?

Kas, sitä ei ilmeisesti myydä yleisesti.

Ehkä jokin luontaistuotekaupassa myytävä vahva piparminttu-uute ajaa saman asian?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän