SSSS, mitä sä saat tältä palstalta?
Pakko sulla on olla joku juttu, joka pitää sut av:lla jauhamassa sairaita ajatuksia.
Kommentit (19)
ssss kirjoitti:
Pidän palstan ketjuista, enkä saa palstailusta mitään. Simple as dat.
Äläpä valehtele. Tunnusta pois vaan. Tunnetko ylemmyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Pakko sulla on olla joku juttu, joka pitää sut av:lla jauhamassa sairaita ajatuksia.
Kutsuit ssss:n riitelemään kanssasi? Ei parempaa tekemistä??
Väitätte häntä kiusaajaksi vaikka olette itse aina haukkumassa häntä sairaaksi. Katsokaa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Mungo?
Se on blogisti.
En ymmärrä miks vastaatte tolle. Pahennatte vaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi voi pahentua enää?
Vierailija kirjoitti:
Sössöä on kiva härnätä ;D
Ssss poistatatko täältä kaikki ketjut joissa on lihavien naisten/tyttöjen kuvia, maha,röllykkäketjut ja miltä läskin hyllyminen tuntuu ketjut? Ja tulet sitten kertomaan nikittömänä siihen ketjuun että ilmiannettu?
Vierailija kirjoitti:
Ssss poistatatko täältä kaikki ketjut joissa on lihavien naisten/tyttöjen kuvia, maha,röllykkäketjut ja miltä läskin hyllyminen tuntuu ketjut? Ja tulet sitten kertomaan nikittömänä siihen ketjuun että ilmiannettu?
Se olen minä, nami nami. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olen minä, nami nami. ;)
Mee takas ylilaudalle trollaa!
Meikä on hidas.
Tarkoittaako tuo ssss vaatekokoa?
Sinkkumies
Puolustukseni on ettei naisten laihdutusjutut ole koskaan kiinnostaneet, yleensä vaihdan niiden aikaan kahvittelupöytää.
Sinkkumies
Röllykkäketjus oli tosi hyvii vastauksii jotka talkensin ja ette saanu pelastusrengasketjuu pois vaik moni ilmiantoi 💀
Vastatkaa aijaa linkin kysymyksiin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa aijaa linkin kysymyksiin!!!
Linkki on jostakin syystä näköjään kadonnut. ;)
Niinpä.