Vierailija

Oma mieheni ei. Menen yleensä nukkumaan klo 21-22 välillä ja mies paljon myöhemmin, mutta ei lainkaan kunnioita untani, vaan pesee hampaat ja kolistelee niin, että saatan herätä. Toisinaan saattaa jopa yrittää helliä. En yhtään jaksaisi enää tätä miehen käytöstä. Toisen unta pitää kunnioittaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä ollaan suht hiljaa iltasella, kun lapsi on mennyt nukkumaan, mutta edes taaperon takia ei kuljeta varpaisillaan. Ja pestään hampaatkin kuule ihan normaalisti. ;)

Ymmärrän tavallaan sun ärsytyksen, mutta joskus tämä herkkähipiäisyys pistää naurattamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä! Minä yleensä menen nukkumaan aiemmin niin käy laittamassa makkarin oven kiinni ja hiljentää tv:n. Samoin jos aamulla nukun pitempään niin antaa nukkua.

Vierailija

no ei todellakaan kunnioita pätkääkään. Olen aina ollut herkkäuninen ja viimeiset 20v nukkunut miehen kuorsauksen takia tulpat korvissa. Tulpatkaan eivät vaimenna kuorsausta ja nukun nykyään suurimman osan öistä sohvalla miehen mylviessä sängyssämme. Hänellä ylipainoa yli 30kg ja ei tee mitään laihtuakseen, luultavasti kuorsauskin ainakin vaimenisi miehen laihtuessa. Kuorsaus tosiaan niin voimakasta, että kuuluu jopa olohuoneeseen saakka.

Vierailija

Kunnioittaa todellakin, vaikka itse nukkuu huonosti. Aamullakin yrittää tehdä aamutoimensa mahdollisimman hiljaa, että en vain heräisi. No, mä nukunkin sitten niin pitkään kuin unta riittää. Joskus herään aikaisemmin, ja teen aamupalan hänelle valmiiksi.

Vierailija

Ei. nukutaan eri huoneissa koska hän kuorsaa eikä itse saa nukuttua sängyssä, vaan nukkuu sohvalla. Minulla on korvatulpat silti koska olen niin tottunut niihin jo. Mutta joutuisin käyttämään niitä joka tapauksessa koska hän pitää niin kovaa meteliä. Tekee siis vuorotyötä ja on hereillä usein öisin muutenkin. Itse käytän aina korvakuulokkeita kun hän päivisin nukkuu olohuoneessa, enkä esim tiskaa silloin etten kolistele. Muistutan miestä käyttämään kuulokkeita myöskin kun itse nukun mutta silti yöllä aina herään jonkun katsomansa elokuvan räiskintäkohtauksen ääniin tai jos laittautuu töihin niin laulaa seinän takana kylppärissä!! :D joskus laulu loppuu kuin seinään vissiin kun muistaa että nukun mutta siinä vaiheessa olen jo hereillä. Ärsyttävää että itse aina huomioin hänen untaan mutta minun untani ei huomioida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no ei todellakaan kunnioita pätkääkään. Olen aina ollut herkkäuninen ja viimeiset 20v nukkunut miehen kuorsauksen takia tulpat korvissa. Tulpatkaan eivät vaimenna kuorsausta ja nukun nykyään suurimman osan öistä sohvalla miehen mylviessä sängyssämme. Hänellä ylipainoa yli 30kg ja ei tee mitään laihtuakseen, luultavasti kuorsauskin ainakin vaimenisi miehen laihtuessa. Kuorsaus tosiaan niin voimakasta, että kuuluu jopa olohuoneeseen saakka.

Ei hyvää päivää taas. Kuorsaava mieshän sinne sohvalle kuuluu, et sinä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat