Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on nuorten miesten "metsuriparrassa?"

Vierailija
24.05.2016 |

Mä oon harmissani, kun söpöt ja komeat nuoret miehet pilaa ulkonäkönsä kasvattamalla järkyttävän parran?! En tarkoita siistiä pientä partaa vaan sellaisen metsuriparran? Tyylikkäitä nuoria miehiä, siistit hiukset, hyvännäköiset vaatteet, mutta tuo parta! Miksi??!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no...olen 25 ja tykkään tosi paljon. Harmi, että oma mies ajaa pois, koska parta on kuulemma epäsiisti. Jotenkin seksikkään luolamiesmäinen.

Vierailija
2/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nyt ylipäätään leikataan tukka tietyllä tavalla tai pukeudutaan kivoihin vaatteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä että jalkapalloilijoilla on myös näitä! Ei kuulu lajiin, joko siisti lyhyt tai liehuletti mutta ei naamakarvoja!

Vierailija
4/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset miehet ovat aikamatkailijoita 70-luvulta, jolloin parta oli viimeksi muotia.

Yleensä parran kasvattavat leuattomat miehet eli parralla on hyviäkin puolia.

Vierailija
5/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten vissiin tykkää parrasta. Siis mitä hienoa siinä on??? ap

Vierailija
6/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, parta on seksikäs. Ainakin, jos tykkää aikuisista miehistä, eikä pikkupojista.

Vierailija
7/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on sellainen ja onhan se aika järkky... :/

Vierailija
8/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrat on ihania. <3 Jos siis kasvaa kunnolla, eikä oo semmoinen laikukas haituvaparta. Ja pitää olla suht siisti, vaikka muhkea saakin olla. Mutta aah parrat. <3

-N26

Vierailija
9/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä naisilla on karvoja pillun ja persereijän ympärillä.muuten kivan näköisiä reilut 20v naisia mutta nuo karvat on sellainen turnoff juttu.

Vierailija
10/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan partoja. Ja pidän kyllä erittäin maskuliinisista miehistä. Se maskuliinisuus kun tulee muista seikoista kuin naamakarvoituksesta.

Vierailija
11/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisti ja vanhentaa & rumentaa kyllä melkein jokaista äijää. Sit vielä nää partaletit. *oks*

Vierailija
12/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten vissiin tykkää parrasta. Siis mitä hienoa siinä on??? ap

Siis miten muka parta ei ole hieno???

Vierailija
13/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaisin parran ihan sen takia, että olen naamaltani niin ruma. Saisin naamani osittain sinne karvojen sekaan piiloon. Harmi kun ei kasva kunnolla. Täytyy myöntää, että viikset tekisi mieli kasvattaa enemmän kuin parta, mutta viiksien avulla ei oikein voi piiloutua. Viikset taitaa toimia sellaisina huomionkerääjinä nuorella miehellä, eikä se huomio kovinkaan usein taida olla positiivista, koska ihmiset ei tajua hyvän päälle.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
14/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Kammottavia!

Tulee aina mieleen, että mitä yritetään piilottaa? Leuattomuutta, kaksoisleukaa, ihottumaa, mitä?

Vierailija
15/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muodikasta, ei kai siihen sen kummempaa ideaa tarvita.

Vierailija
16/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt kanssa. En tykkää yhtään. Plus tuo että tuntuu siltä että kaveri haluaa piilotua partansa alle.

Vierailija
17/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrassa ei ole mitään vikaa, mut sit jos on pelkät viikset eikä ole Hercule Poirot niin en kyllä välitä. Mut onneksi meitä on moneen junaan ja joku varmastikin tykkää viiksivalluista :) 

Vierailija
18/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

islam?

Vierailija
19/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän partaa koska peittää kivasti kaksoisleuan 😂 moni pitää partaa koska se on maskuliininen.

Vierailija
20/24 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitin poika :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä