Mikä idea on nuorten miesten "metsuriparrassa?"
Mä oon harmissani, kun söpöt ja komeat nuoret miehet pilaa ulkonäkönsä kasvattamalla järkyttävän parran?! En tarkoita siistiä pientä partaa vaan sellaisen metsuriparran? Tyylikkäitä nuoria miehiä, siistit hiukset, hyvännäköiset vaatteet, mutta tuo parta! Miksi??!!
Kommentit (24)
No miksi nyt ylipäätään leikataan tukka tietyllä tavalla tai pukeudutaan kivoihin vaatteisiin?
Järkkyä että jalkapalloilijoilla on myös näitä! Ei kuulu lajiin, joko siisti lyhyt tai liehuletti mutta ei naamakarvoja!
Kyseiset miehet ovat aikamatkailijoita 70-luvulta, jolloin parta oli viimeksi muotia.
Yleensä parran kasvattavat leuattomat miehet eli parralla on hyviäkin puolia.
Mä en sitten vissiin tykkää parrasta. Siis mitä hienoa siinä on??? ap
Pöh, parta on seksikäs. Ainakin, jos tykkää aikuisista miehistä, eikä pikkupojista.
Pojalla on sellainen ja onhan se aika järkky... :/
Parrat on ihania. <3 Jos siis kasvaa kunnolla, eikä oo semmoinen laikukas haituvaparta. Ja pitää olla suht siisti, vaikka muhkea saakin olla. Mutta aah parrat. <3
-N26
Miksi teillä naisilla on karvoja pillun ja persereijän ympärillä.muuten kivan näköisiä reilut 20v naisia mutta nuo karvat on sellainen turnoff juttu.
Inhoan partoja. Ja pidän kyllä erittäin maskuliinisista miehistä. Se maskuliinisuus kun tulee muista seikoista kuin naamakarvoituksesta.
Epäsiisti ja vanhentaa & rumentaa kyllä melkein jokaista äijää. Sit vielä nää partaletit. *oks*
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten vissiin tykkää parrasta. Siis mitä hienoa siinä on??? ap
Siis miten muka parta ei ole hieno???
Kasvattaisin parran ihan sen takia, että olen naamaltani niin ruma. Saisin naamani osittain sinne karvojen sekaan piiloon. Harmi kun ei kasva kunnolla. Täytyy myöntää, että viikset tekisi mieli kasvattaa enemmän kuin parta, mutta viiksien avulla ei oikein voi piiloutua. Viikset taitaa toimia sellaisina huomionkerääjinä nuorella miehellä, eikä se huomio kovinkaan usein taida olla positiivista, koska ihmiset ei tajua hyvän päälle.
Terveisin Naispelko22
Samaa mieltä ap:n kanssa. Kammottavia!
Tulee aina mieleen, että mitä yritetään piilottaa? Leuattomuutta, kaksoisleukaa, ihottumaa, mitä?
Se on muodikasta, ei kai siihen sen kummempaa ideaa tarvita.
Tätä olen ihmetellyt kanssa. En tykkää yhtään. Plus tuo että tuntuu siltä että kaveri haluaa piilotua partansa alle.
Parrassa ei ole mitään vikaa, mut sit jos on pelkät viikset eikä ole Hercule Poirot niin en kyllä välitä. Mut onneksi meitä on moneen junaan ja joku varmastikin tykkää viiksivalluista :)
Itse pidän partaa koska peittää kivasti kaksoisleuan 😂 moni pitää partaa koska se on maskuliininen.
Jaa no...olen 25 ja tykkään tosi paljon. Harmi, että oma mies ajaa pois, koska parta on kuulemma epäsiisti. Jotenkin seksikkään luolamiesmäinen.