Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkkuutta, myös polvien yläpuolelta on sheivattava, varsinkin aurinkoa vasten reisikarvat näkyvät armottomasti!

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis ihan oikeasti: Kuinka monella kasvaa reisiin karvoja, siis naisella?!

Minulla ei ekaakaan. Säärikarvatkin ovat niin harvassa, että voin nyppiä ne pinsetillä tai jopa jättää nyppimättä. Hiuksia kyllä on paljon suomalaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ekaakaan. Säärikarvatkin ovat niin harvassa, että voin nyppiä ne pinsetillä tai jopa jättää nyppimättä. Hiuksia kyllä on paljon suomalaiseksi.

Ihmisella kasvaa karvoja koko kehon iholla, pl. kämmenet, jalkapohjat, silmänympärysiho ja pari muuta paikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkkuutta, myös polvien yläpuolelta on sheivattava, varsinkin aurinkoa vasten reisikarvat näkyvät armottomasti!

Mikä sä olet kenellekään käskyjä antamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kasvaa tummaa karvaa. Mutta eipä tartte onneksi muiden mielipiteistä korvaa lotkauttaa :D

Vierailija

Hahaa, en tietenkään aja reisikarvoja, enkä mitään muutakaan vaaleaa karvapeitettä! Aivan sama jos näkyy, mielestäni ei ole rumat. Säärikarvat ajan kyllä joka päivä, koska ne ovat täysin eri kaliiberia: näkyvät mustina ja paksuina runkoina Kuolan niemimaalle asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos karvat ovat vaaleita? Esim ihan tällaisia kullanvaaleita http://aijaa.com/awVAI8 ? Liekö ne näkyy? Eivät kuitenkaan täysin vaaleita tuollaisia kultaisia?

Buyääööörh, pääsit ymmättämään! Yleensä oon osannut olla menemättä näihin.

Siis yllättämään. Pahoittelen, silmät sokaistuina on tosi vaikea kirjoittaa oikein.

Vierailija

Mua ei toisten karvat tai karvattomuus kiinnosta. Omat vaaleat reisikarvani saavat myös lepattaa tuulessa, ei häiritse itseäni. Ap:kin voisi keksiä muuta tekemistä kuin toisten karvojen kyttäämisen.

Vierailija

On naisilla reisikarvat, katso m25 tarkemmin. Ei se ehkä sellainen musta, tuuhea ja pitkä karvoitus ole, mutta haivenia vähintään jokaisella, vaikka sitten sellaisia samanlaisia onnettomia kuin vaikka sormissa kasvaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat