Upeita treenattuja sääriä Stadin kuumilla kaduilla - älkää kuitenkaan unohtako reisien sheivaamista...!
Tarkkuutta, myös polvien yläpuolelta on sheivattava, varsinkin aurinkoa vasten reisikarvat näkyvät armottomasti!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisilla reisikarvat, katso m25 tarkemmin. Ei se ehkä sellainen musta, tuuhea ja pitkä karvoitus ole, mutta haivenia vähintään jokaisella, vaikka sitten sellaisia samanlaisia onnettomia kuin vaikka sormissa kasvaa.
Täällä 4 taas. Katsoin oikein suurennuslasilla sormiani: Ei karvan karvaa. Kuin ei myös reisissäkään. Kainaloissa ja alapäässä kyllä, samoin on paksut hiukset. Olenko nyt luonnonoikku?!
Olet. Ihmisillä on yleensä ihossa karvoja kaikkialla muualla paitsi kämmenissä ja jalkapohjissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt naisella reisikarvoja.
M25
Oppia ikä kaikki, poikaseni.
Haha, en sheivaa edes sääriäni.
Ainoastaan kainalot sheivaan ja pillun sokeroin, muut karvat saa olla sellasenaan.
Kulmiakaan en nypi, no hiuksista nappasin hiljattain 5cm pois.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä jotkut random-miehet ovat karvoistani.
N23
En sheivaa. Ei jaksa vaivautua kun luonnollisuus on mukavaa. Eipä noilla miehilläkään sheivattuja reisiä tai sääriä näy.
Miksi naisten muka pitäisi sheivata yhtään mitään? Jos itse haluaa niin sheivatkoon, mutta ärsyttää tämä että on muka PAKKO ja hyi olkoon jotain karvoja. Kukaan ei kuitenkaan miesten karvoille hyihytteke eikä käske sheivaamaan. Kaikilla ihmisillä on karvoja vähän joka paikassa, se on ihan luonnollista. Mistäköhän tämä karvojenpoistopakko on edes alkanut, että naisten täytyisi olla täysin karvattomia kaulasta alaspäin? Mahtaa olla karvanpoistobisnes aika rahakas bisnes...
Minä en ole koskaan sheivannut reisiä, enkä aio sheivata tänäkään kesänä vaikka kuinka ap käskisi.
Ette te naiset voi karvareisilläkään miesten keskuudessa olla.
Todella monilla miehillä on karvaiset reidet.
Se on loppujen lopuksi yhdentekevää onko naisella jalat sheivattu jopa silloin kun ajatellaan vain ulkonäköasioita. Timmit sporttiset jalat ovat hyvännäköiset karvoilla tai ilman eikä rasvasta löllyvistä jaloista saa hyvännäköisiä vaikka kuinka sheivaisi.
Mutta kun ne reisikarvat on ihanan vaaleat ja pehmoiset :( Tuntuu sellaiselta suloiselta kun kädellä silittelee, en kyllä halua sheivata niitä.
Miesten sääri- ja reisikarvoja voisi vaikka letittää, joten annetaan naistenkin olla naisia, karvoine kaikkineen.
Miehille kuuluu karvat, naisilla ei.
Ei reisikarvoja naisille.
Ei mulla muuta.
Mulla tuollaista ihan vaaleaa haituvaa reisissä, jos nyt alkaisin niitä sheivaa niin kasvaako nekin mustina takaisin niinkuin säärissä?
Tänään aamukävelyhavainto Kaivopuiston rannoilta; upearunkoinen fitnessmimmi shortseissa, sääret tyrmäävät, reidet karvaiset.
Ei näin, ei näin!
Täällä 4 taas. Katsoin oikein suurennuslasilla sormiani: Ei karvan karvaa. Kuin ei myös reisissäkään. Kainaloissa ja alapäässä kyllä, samoin on paksut hiukset. Olenko nyt luonnonoikku?!