Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaahan syitä, jotka kumppani on maininnut eropäätöksen tehtyään, jos suhteen lopettaminen on ollut ns. yksipuolinen päätös.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Olin entisen mieheni mielestä "niin laiha, että olisi tehnyt mieli oksentaa". Lisäksi hän kertoi haluavansa "isotissisen naisen eikä mitään luuviulua". Painoni ei nouse vaikka söisin kuinka paljon, söin itseasiassa jopa enemmän kuin hän... Geenit. :(

Vierailija

Eräs tapaus vain jätti, ei kertonut syytä. Syy selvisi kuitenkin äkkiä, kun herra päivitti uuden parisuhde statuksen someen.

Edelleen kaivaa mieltä, että kuinka kauan oli tapaillut tätä toista naista selkäni takana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin entisen mieheni mielestä "niin laiha, että olisi tehnyt mieli oksentaa". Lisäksi hän kertoi haluavansa "isotissisen naisen eikä mitään luuviulua". Painoni ei nouse vaikka söisin kuinka paljon, söin itseasiassa jopa enemmän kuin hän... Geenit. :(

Onkohan meillä sama exä? Hieman yli puolivuotta mies jaksoi hokea "jos olisit lihavampi, niin sulla olis tissit"-tyyppisiä kommentteja. Kyllästyin ja sanoin, että herra on hyvä ja etsii sitten muodokkaan naisen. Lopulta mies päätti, että ehkä parempi niin.

Vierailija

Mies poltti pilveä päivittäin. Aina töistä tultuaan oli illat sohvalla silmät punaisena, eikä halunnut kommunikoida. Pyysin vähentämään tai lopettamaan ja mies lupasi harkita. Lopulta sitten alkoi polttaa salaa, mutta kyllähän tuon haistoi. No lopulta mies ehti jättää minut, ennenkun minä hänet... En siis ollut tarpeeksi suvaitsevainen 😇

Vierailija

Olin kuulemma liian tylsä. Ei hän kuitenkaan halunnut tehdä kanssani mitään, tavata perhettäni/ystäviäni, ei halunnut käydä missään - makasi mielellään vaan kotisohvalla ja joskus harvoin tapasi vain omia ystäviään, tietysti ilman minua. Mietin vieläkin miten olin muka niin tylsä, vaikka minä olin enemmän menossa ja ehdottamassa tekemistä?

Mummeli

Minä olin taas lihava ja isoperseinen hän halusi pikkutissisen nelikymppisen naisen. Sai kuitenkin 64 ikäisen itse oon 54 vuotias. Oli raskasta elää suhteessa, jossa en koskaan ollut hyvä enkä saanut kiitosta milloinkaan. Naapurit ja tuttavat kyllä olivat toista mieltä passasin miestäni liikaakin.

Nyt hän on saanut uuden passaajan minä asun yksin ja minulla on ihana miesystävä joka pitää minusta tällaisena omana itsenäni ja vikoineni olen onnellinen.

Vierailija

Hän sanoi, että voisi kyllä deittailla kanssani, muttei jaksa lapsiperhe-elämää. 3 lasta siinä vaiheessa, kiva kuulla...ja lähti sitten lapsettoman naisen mukaan. Ei huvita 'deittailla' herran kanssa.

Vierailija

Mies halusi "elää tämän rakkauden loppuun" eli löysi uuden naisen, jonka esitteli äidilleen ennen kuin erosi minusta. Nainen oli 10 vuotta minua nuorempi.

Asuttiin kahdella paikkakunnalla työni takia, minä omistin miehen asuman yhteisen kodin. Ensitöikseni ilmoitin miehelle, että sinne muuttaa veljeni perheineen. Mies saa asua siellä edelleen, mutta veljen perhettä hän ei pysty häätämään.

Outo juttu, että miehen löytämä uusi nainen lähti samantien kun veli kantoi tavaroitaan taloon.

Vierailija

Kun jäin kiinni verekseltään pettämisestä kai kolmannen tai neljännen kerran mies pakkasi mulle kassin ja soitti taksin hakemaan. Seuraavana viikonloppuna Paku Ovelle toi loput mun tavarat. Yhteistä kotiamme en nähnyt enää koskaan. Meillä oli avioehto. Yhdessä oltiin oltu 12 vuotta ja naimisissa 9. Paljon jäi sanomatta mutta mies ei halunnut enää puhua mulle.

Vierailija

Mies löysi kuulemma huumorintajuisemman, rennomman ja hauskemman kuin minä.
Uusi nainen on myös 5 vuotta vanhempi , ainakin 15 kg lihavampi ja täten myös rintavampi ja persevämpi.
Luonnettaan ei hirveästi voi muuttaa ja olen melko hiljainen enkä niinkään hauska.
Näillä mennään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin kuulemma liian tylsä. Ei hän kuitenkaan halunnut tehdä kanssani mitään, tavata perhettäni/ystäviäni, ei halunnut käydä missään - makasi mielellään vaan kotisohvalla ja joskus harvoin tapasi vain omia ystäviään, tietysti ilman minua. Mietin vieläkin miten olin muka niin tylsä, vaikka minä olin enemmän menossa ja ehdottamassa tekemistä?

Mun mielestä tylsyys on kyllä olemusta ja käytöstä enemmän kuin sitä mitä harrastaa. Matti Vanhanen ei muutu jännäksi vaikka harrastaisi base-hyppyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uusi nainen on myös 5 vuotta vanhempi , ainakin 15 kg lihavampi ja täten myös rintavampi ja persevämpi.
Luonnettaan ei hirveästi voi muuttaa ja olen melko hiljainen enkä niinkään hauska.
Näillä mennään.

Jatkuvasti miehille hoetaan, että luonnetta voi kehittää :D

Jorma34

Vierailija kirjoitti:
Näillä mennään.

Kyllähän mukava luonne on tärkein asia naisessa... Tai sitten ei

Vierailija

vaihto nuorempaan :)

ja mitä olen kuvista nähnyt, ei valinta ihan nappiin mennyt..

minä sain tilalle miehen joka on unelma! Hyvä että vaihtoi! Olen niiin onnellinen!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat