Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin raaputusarvasta 100.000 euroa!

Vierailija
24.05.2016 |

Juuri ennen kesäloman alkua aion irtisanoa itseni. Olisin halunnut pitää lomani heinäkuussa, mutta minut päätettiin taas jättää päivystämään kun muut lomailee, jo kolmantena vuonna perättäin, koska minulla ei ole lapsia.
Loma alkaa siis kesäkuun alussa ja päivää ennen kerron pomolle, että voi rauhassa rukata uusiksi lomalistansa.

100 tonnia riittää ehkä viideksi vuodeksi, siinä ajassa ehdin aloittaa uudet opiskelut ja ehkä valmistuakin.
Matkustella ja uusia kesäksi koko vaatevaraston. Hyvästi paska työpaikka, ei tule ikävä!
Erityisesti ne keski-ikäiset kaikesta kaiken tietävät naiset, jotka olette minua kohdelleet alentuvasti jo kolme vuotta!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle! Minäkin voitin mutta sitten heräsin ja pakko oli mennä taas töihin 😒

Vierailija
2/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea <3 samasta haaveilen tai lottovoitosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
4/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000? Sillä ei pitkälle pötkitä ilman järkevää sijoittelua.

Vierailija
5/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Riittääkö tosiaan viideksi vuodeksi?

Vierailija
6/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitin aikoinaan kenosta 200000 euroa ja olin innoissani elämä hymyili minulle ja voisin tehdä mitä haluan.

No ei se mennyt niin vaan sain voiton lisänä masennusta, ahdistusta, pelkotiloja. Kysein voitto hajoitti perheeni ja vei ystävät. Kadun sitä iltaa kun tarkastin lapun ja huomasin siinä 10 numeroa oikein se ilo mikä siitä seurasi ei ollut normaalia iloa.

Vierailija
7/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA TOSI PALJON!!!! Toi ois meikäläisenkin unelma :) Vielä isompi voitto kun tulisi niin keksisin kyllä kaikenlaista kivaa, lähipiirissä on useita ihmisiä joita haluaisin auttaa taloudellisesti kun olisi mahdollisuus, muutamalla millillä tekisi aikamoisia ihmeitä! Nauti voitosta ja paina ääliöpomon ilme mieleesi kun sanot itsesi irti, sillä on mukava fiilistellä sitten myöhemminkin!!!! 

Vierailija
8/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja tarina ei natsaa yhteen.

Vierailija
9/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyään kuuluu ap?

Vierailija
10/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goals

Vierailija
11/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voitin aikoinaan kenosta 200000 euroa ja olin innoissani elämä hymyili minulle ja voisin tehdä mitä haluan.

No ei se mennyt niin vaan sain voiton lisänä masennusta, ahdistusta, pelkotiloja. Kysein voitto hajoitti perheeni ja vei ystävät. Kadun sitä iltaa kun tarkastin lapun ja huomasin siinä 10 numeroa oikein se ilo mikä siitä seurasi ei ollut normaalia iloa.

Ei olisi noin raskaasti kannattanut ottaa, sehän on vain rahaa.

Vierailija
12/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse eläisin 100 000:lla yli kuusi vuotta, vaikken sijoittaisi siitä yhtään euroa yhtään mihinkään.

Vierailija
13/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

Riittääkö tosiaan viideksi vuodeksi?

Ei todellakaan, jos meinaa matkustella, uusia vaatevaraston ja pari muutakin käyttökohdetta juolahtaa mieleen siinä matkan varrella.

Vierailija
14/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja muista olla livenä hiljaa asiasta, et kerro muille mitää, koska voi yrittää hyötyä sinusta.

Vierailija
15/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse eläisin 100 000:lla yli kuusi vuotta, vaikken sijoittaisi siitä yhtään euroa yhtään mihinkään.

Ap puhui opiskelevansa. Jos opiskelee ilman lainaa niin mahtaa olla tuloja ja tuloja ei ole kuin opintotuki, niin kyllähän elämiseen menee aika paljon enemmän kuin se mitä ķelasta tulee.

Vierailija
16/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyisellään menee?

Vierailija
17/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut unelma. 1/5

Vierailija
18/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui opiskelevansa. Jos opiskelee ilman lainaa niin mahtaa olla tuloja ja tuloja ei ole kuin opintotuki, niin kyllähän elämiseen menee aika paljon enemmän kuin se mitä ķelasta tulee.

Toki opintolaina voi kannattaa tuossakin tilanteessa ottaa, että voi sijoittaa sen.

Vierailija
19/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Tuliko opiskeltua? Vai mitä teit?

Vierailija
20/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ja muista olla livenä hiljaa asiasta, et kerro muille mitää, koska voi yrittää hyötyä sinusta.

LOL, olikin vanha ketju :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi