Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Juuri ennen kesäloman alkua aion irtisanoa itseni. Olisin halunnut pitää lomani heinäkuussa, mutta minut päätettiin taas jättää päivystämään kun muut lomailee, jo kolmantena vuonna perättäin, koska minulla ei ole lapsia.
Loma alkaa siis kesäkuun alussa ja päivää ennen kerron pomolle, että voi rauhassa rukata uusiksi lomalistansa.

100 tonnia riittää ehkä viideksi vuodeksi, siinä ajassa ehdin aloittaa uudet opiskelut ja ehkä valmistuakin.
Matkustella ja uusia kesäksi koko vaatevaraston. Hyvästi paska työpaikka, ei tule ikävä!
Erityisesti ne keski-ikäiset kaikesta kaiken tietävät naiset, jotka olette minua kohdelleet alentuvasti jo kolme vuotta!

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä voitin aikoinaan kenosta 200000 euroa ja olin innoissani elämä hymyili minulle ja voisin tehdä mitä haluan.

No ei se mennyt niin vaan sain voiton lisänä masennusta, ahdistusta, pelkotiloja. Kysein voitto hajoitti perheeni ja vei ystävät. Kadun sitä iltaa kun tarkastin lapun ja huomasin siinä 10 numeroa oikein se ilo mikä siitä seurasi ei ollut normaalia iloa.

Vierailija

ONNEA TOSI PALJON!!!! Toi ois meikäläisenkin unelma :) Vielä isompi voitto kun tulisi niin keksisin kyllä kaikenlaista kivaa, lähipiirissä on useita ihmisiä joita haluaisin auttaa taloudellisesti kun olisi mahdollisuus, muutamalla millillä tekisi aikamoisia ihmeitä! Nauti voitosta ja paina ääliöpomon ilme mieleesi kun sanot itsesi irti, sillä on mukava fiilistellä sitten myöhemminkin!!!! 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat