Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siiis mitä tapahtuu?!

Vierailija
24.05.2016 |

Asun kerrostalossa, jonka parvekkeilla ei saa polttaa. Joudun siis n. kolmesti käymään ulkona tupakalla (joo joo) ja viimeisen kahden viikon ajan AINA kun käyn ulkona on rappusten edessä kolme hyttystä.

Siis kolme. Aina kolme. Samassa kohdassa. Aina. En tiedä miksi tämä hämmentää mua niin paljon :D Voiko ne olla samat kolme hyttystä joka kerta? Onko niitä useampi ja vuorottelevatko ne esimerkiksi tunnin välein? Miksi ne ovat AINA SAMASSA KOHDASSA ja miksi ne ei liiku koskaan mihinkään?

Kaikkea sitä aikuinen ihminen joutuu elämänsä aikana miettimään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä olivat taas, kivassa kolmiomuodostelmassa mua vastassa. Päätin nimetä ne Martiksi, Sepoksi ja Teuvoksi. Teuvo oli vähän pirteämmällä tuulella kun pari tuntia sitten, mitenhän sillä menee?

Mutta tosissaan. Tämä alkaa häiritä koko ajan enemmän :D miksi ne on siellä?!     AP

Toivottavasti Teuvo ei ole sen Göstan tuottaman Anglia-kuskin sielunkamu. Näytti siis pirteältä? Loistavaa.

Ja sulle yleisesti; kun olet alkuun päässyt niin jatka vaan. Mä alan kun olet yhtä hyvä havainnoimaan epäolennaisuuksia kuin minä, sun kirjekaveriksi.

Sori * kun alat. Tätä tämä on:). Keskittyminen herpaantui..

Vierailija
22/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä olivat taas, kivassa kolmiomuodostelmassa mua vastassa. Päätin nimetä ne Martiksi, Sepoksi ja Teuvoksi. Teuvo oli vähän pirteämmällä tuulella kun pari tuntia sitten, mitenhän sillä menee?

Mutta tosissaan. Tämä alkaa häiritä koko ajan enemmän :D miksi ne on siellä?!     AP

Martille, Sepolle ja Teuvolle terkkuja!

Ja sinulle myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva! 

Vierailija
24/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHA! Entä jos ne olekkaan hyttysiä vaan jotakin muuta! Niinpä pieniä harmaita olioita tuolta planeetta Xenomorph Primeltä! Tai sitten ne on kuuntelulaitteita tai oikeastaan vain yksi on kuuntelulaite ja yksi niistä katselulaite! NO mikäs se kolmas on! A HA!!!

Niinpä miettikäpää tätä ja katselkaa " hyttysiä " ihan uusin silmin!

Se kolmas on hyttynen.

Vierailija
25/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdin ihan tarkoituksella katsomaan että onko hyttyset edelleen paikalla ja SIELLÄ OLIVAT. ?!?!??! AP

Vierailija
26/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähdin ihan tarkoituksella katsomaan että onko hyttyset edelleen paikalla ja SIELLÄ OLIVAT. ?!?!??! AP

Martti, Seppo ja Teuvo paikalla.

Vierailija
27/32 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love this. Sanoinhan!

Vierailija
28/32 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva.

Vierailija
29/32 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picture or it didn´nt happen.

Vierailija
30/32 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Martti, Seppo ja Teuvo ovat tänään puuhailleet?

Vierailija
31/32 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or it didn't happen!

Vierailija
32/32 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, niin kiire päivä tänään että pääsin vasta nyt istahtamaan alas ja kertomaan kolmikon touhuista. Siellä ne taas olivat kun tulin kotiin. Leijumassa ihan niin ku ei mitään. Yritin ottaa kuvaakin mutta eihän niitä näe missään kuvassa kun ne on ehkä kahden sentin kokosia öttiäisiä! Joudutte tyytymään hyttysliven sijasta mun kuvailuihin :D  ovat pojat tupakkakaverina mukavia kun eivät sano koskaan mitään. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi