Tuore miesystävä ryntää aina vessaan heti minun jälkeeni?!?!?!
Mitä se siellä tekee, haistelee kakan/pissan jälkituoksuja? Onkohan tuo sittenkin ihan kipeä päästään? Menee tosiaan JOKA kerta äkkiä vessaan sen jälkeen kun minä sieltä poistun. Hyvä ettei ole aina oven takana odottamassa, kun poistun vessasta. Inhottaa.
Kommentit (27)
Tuore mies ja tuoretta tuotosta. Ehkä siks kun kaikki on niin tuoretta keväällä. :D
Se on se eilinen mies joka täällä kertoi ettei kestä sitä että naiset paskoo ja pieree :D
Kenties se miettii ja haistelee, kestäiskö sinun kakanhajua koko loppuelämänsä ajan?
Kuvaa videomateriaalia miesystävän ryntäilystä ja oven takana odottamisesta ja laita periscopeen. Me analysoidaan.
Vessan ovi menee kiini/lukkoon --> saman tien hätä iskee?
Mulla saman tyylinen juttu vesipullon kanssa.. Ensin ei janota yhtään, mutta sitten huomaan vesipullon unohtuneen kotiin/olevan tyhjä --> heti hirvee jano iskee ja suuta kuivaa..
Käy vessaa mutta älä kuse äläkä pasko. Sano sille että nyt siellä ei haise voit mennä kuitenkin.😂
Mies ei todennäköisesti halua sinun menevän vessaan hänen hajuihinsa, jonka vuoksi ajoittaa käynnit noin. :D
Haistelee sun huonosti pestyä alapäätä ja miettii mitä on odotettavissa sänkypuuhissa . Pesulle siitä!!
Kysy häneltä. Kerro, että olet huomannut tällaisen kuvion. Niin minä tekisin.
Haistelee onko tänään aika seksille vai ei. Saattaa myös tonkia roskiksee et onko menkat ja voiko yrittää sänkypuuhia
No hyi. Suihkuta sinne vessaan aina Raidia, kun poistut sieltä. Ihme pervo nuuskuttaja:)