Vierailija

Onhan aurinko vielä paljon isompi. Ainakin tässä uskossa olen aina ollut. Miten on?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan Kuukin isompi kuin Jupiter!!

Ei ole. Kuu ei myöskään ole planeetta, vaan kuu.
Pohtimaan ei ole enää v. 2009 (?) jälkeen ollut planeetta, uloimpana Aurinkokunnassa on Neptunus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pohtimaan ei ole enää v. 2009 (?) jälkeen ollut planeetta, uloimpana Aurinkokunnassa on Neptunus.

Tai Uranus

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannatti tänäänkin herätä!  Pohtimaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pohtimaan? Tarkoitat varmaankin Plutoa :-)

Pluto on uudelleenmäärittelyistä huolimatta saanut paikkansa planeettana sydämessäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai Uranus

Jep, riippuu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannatti tänäänkin herätä!  Pohtimaa!

😁 Plutokaan 😁
Tekstinsyöttö on korkealentoinen tänään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pohtimaan? Tarkoitat varmaankin Plutoa :-)

Pluto on uudelleenmäärittelyistä huolimatta saanut paikkansa planeettana sydämessäni.

Totta. Sekä Pluton että paikan osalta 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuu on selvästi isompi kuin aurinko, vertaa vaikka itse kun ne on samaan aikaan taivaalla.

Kerran vertasin kahden euron kolikkoa kuuhun ja kolikko oli isompi, peitti kuun hyvin. Eli ei kuukaan kovin iso ole, mutta jännän paljon se valaisee. Tehoja täytyy olla hieman enemmän kuin taskulampussani sellaisen havainnon olen tehnyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuu on selvästi isompi kuin aurinko, vertaa vaikka itse kun ne on samaan aikaan taivaalla.

Kerran vertasin kahden euron kolikkoa kuuhun ja kolikko oli isompi, peitti kuun hyvin. Eli ei kuukaan kovin iso ole, mutta jännän paljon se valaisee. Tehoja täytyy olla hieman enemmän kuin taskulampussani sellaisen havainnon olen tehnyt.

Kaamosaikaan on ihanaa käydä Otaniemessä valohoidossa.  Siellä kun on se ainoa pieni kuukivi, mutta JUMA, että se loistaa ja hohkaa valoa.

Vierailija

Avaruusjutut on lasten satuja, ei aikuiset noihin planeettajuttuihin usko. Älkää nyt järkyttykö, mutta Dart Waderia ei ole oikeasti olemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avaruusjutut on lasten satuja, ei aikuiset noihin planeettajuttuihin usko. Älkää nyt järkyttykö, mutta Dart Waderia ei ole oikeasti olemassa.

Ei tietenkään ole. Sen sijaan Darth Vader kyllä on, tai oli, kauan kauan sitten kaukaisessa galaksissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat