Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Erosin kolme vuotta sitten. Muutin pois omistamastani omakotitalosta ja jo lähes aikuiset lapset jäi sinne asumaan ja exä "vuokralle" (tosin penniäkään rahaa en ole häneltä saanut. Paikka sotkettu pilalle. Koska talo minun päätin käydä raivaamassa pihaa ja samalla tilasin tien kunnostuksen. Lapset sanoi minulle että exä kieltänyt kertomasta hänen nykyiselle että minä olen siivonnut. Tarkoitus on tehdä muitakin kunnossapitotöitä talolla että säilyy ehjänä koska tarkoitus on jättää paikka "kesämökiksi" perheen yhteiseen käyttöön. Koska talo on minun teen siellä mitä lystään ja varsinkin silloin kun en edes saa vuokrarahoja. Tämä on kuitenkin ongelma miehen nykyiselle naiselle. Hän muutenkin toimii niin kun exällä ei olisi olemassakaan lapsia ennestään. Mies ei saisi heidän kanssa viettää lainkaan aikaa tai esim kuljettaa heitä kouluun koska ovat kuulema aikuisia ja pitäisi pärjätä omillaan. Jatkuvasti moittii heitä ja nostaa omat lapsensa jalustalle.
Haluaisin purkaa koko vuokrasopimuksen koska sen syy on ainoastaan se että mies saa tekaistujen kuitteja vastaan rahaa sossusta ja hänen nykyinen nainen saa yksinhuoltajatuet kun mies ei ole kirjoilla hänen luona vaikka käytännössä siellä asuukin. Turhautunut olo

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehen kanssa on mahdotonta keskustella. Hän ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Jos hän sattuu olemaan paikalla kun menen talolle hän lähtee kiireesti karkuun. Haluton suunnitella tai palaveerata taloon liittyvistä asioista. Lapsetkin muuttaa pois tämän syksyn ja kesän aikana koska lähtevät muille paikkakunnille opiskelemaan. Mies on täysin uuden naisen tohvelin alla eikä kykene omiin päätöksiin. Itse en halua kyseiseen taloon muuttaa mutta paikka pitäisi saada kuntoon.

Vierailija

Irtisano vuokrasuhde saman tien. Exäsi voi muuttaa uuden naisensa luo tai minne lystää. Talo on sinun. Sen jälkeen vuokraa se jollekin, joka maksaa siitä oikeasti vuokraa.

Vierailija

No jopas on taas kuviota kerrakseen. Irtisanot exäsi vuokrasopimuksen viimeistään sitten, kun lapsennekin muuttavat sieltä pois. Saat siihen varmaan jonkun ihan oikeankin vuokralaisen. Exäsi tehköön sitten mitä huvittaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat