Vierailija

Tuntuu kummalliselle saada kutsu (vieläpä mutkien kautta) kun emme "tunne" juurikaan. Viimeksi nähty 3-4 v sitten.
Mennäkö vai ei? En ole yhtään varautunut asiaan, joten pukeutuminen mietityttää. Olen lihonnut ja juhlavaatteet varmaan liian pieniä.

Kommentit (9)

Vierailija

Menisin, jos asuu alle 40 km säteellä. Mikä ettei, voisi tavata muitakin sukulaisia. Hommaa jostain kelvollinen kolttu ja ei muuta kuin kahville ruusun ja lahjan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä tykkään kaikista juhlista ja kissanristiäisistä, joten me mentäisiin. Ja siinähän on mitä loistavin tilaisuus lämmitellä sukulaisuussuhteita uudelleen.

Ja ne on sen tuoreen ylioppilaan juhlat, ei ketään sun läskit kiinnosta.

Vierailija

Joillakin paikkakunnilla on tapana pitää isommat yo-juhlat ja silloin pidetään melkein loukkauksena, jos ylioppilaan vanhempien serkkuja ei kutsuta. Olette ehkä saaneet kutsun tästä syystä. Voitte mennä tai olla menemättä ihan sen mukaan, miltä teistä tuntuu. Toisaalta tässä olisi nyt mahdollisuus tutustua niihin harvemmin nähtyihin sukulaisiin. Lahjaa ei tarvitse hankkia, jos ette mene paikalle.

Vierailija

Onko sululaisiin tutustuminen jokin itseisarvo? Minä en tunne ainuttakaan pulisoni serkkua, enkä ole koskaan tuntenut tarvetta tutustua. Miksi juuri etäinen sukulaisuus tekisi jostakusta mielenkiintoisen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat