Miksi te olette vittumaisia AV:lla, ja minkälaisia olette oikeasti?
Tää AV:han on oikea ihmisten likaviemäri jos porukan aloituksista ja vastauksista päättelee. Jengi vittuilee ihan tuelta, jos kysyt jotain niin vastaukset on tyyliä KVG, kommentteja ja aloituksia alapeukutetaan vaikka ne olisi ihan kivoja juttuja ja niin edelleen. Sinä joka teet näin, miten kuvailisit itseäsi?
Itse olen "normaali" ja onnellinen ihminen, käyn töissä, on toimiva ja rakkaudentäyteinen avioliitto, ja muutenkin elämä mallillaan. Välillä ilmeisesti ilmenee jokin epämääräinen tarve tuntea ylemmyydentunnetta tai purkaa jotain epämääräistä pahaa oloa, koska käyn täällä vittuilemassa. Jos joku minut tunteva lukisi mun kommentteja täällä niin olisivat aivan varmasti ihan ihmeissään, että mitäs helvettiä, mistä nyt kiikastaa. Mutta joku siinä vaan on että täällä on kiva vittuilla. Aikaa ennen internetiä en tällaista harrastanut, en päin naamaa enkä selän takana. Asuuko meissä kaikissa nettihirviö? Onhan ketään joka on AINA netissä asiallinen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kiva kun kaikki ottaa kaiken niin tosissaan :D livenä menee läpänheitosta ja provoomisesta.
Minulla on ainakin vaikeuksia erottaa mitkä ketjut täällä olisivat provoja. Aika samanlaista settiä kuulee reaalimaailmassakin.
Paska medialukutaito, takasin koulunpenkille siis
Höpsistä. Ehkä siksi viihdynkin tällä palstalla niin hyvin, koska täällä on erittäin realistisia postauksia elämästä & totuudenmukaisia mielipiteitä.
Olen sivistynyt, koulutettu porvari-ihminen jolta kaikki odottaa oikeassa elämässä viimeisen päälle olemista ja elämistä, ja tuntuu välillä siltä että jokaista hiussuortuvaani, vaatettani, suusta päästämäni sanaa ja muuta tarkkaillaan kuin olisin joku hienostelumallin ruumiillistuma ja elitistin esikuva.
Blaah.
Täällä AV:llä päästän sentään sisäisen, salaisen WT:ni valloilleen, siis en ilkeile kellekään eikä minulla tarve v-ttuilla mistään, mutta uskallan olla räväkkä ja naureskella rivoille vitseille ja letkautuksille ja ottaa osaa keskusteluihin joihin en ikipäivänä voisi ottaa osaa omissa piireissäni, ja tämä rento AV-minä saa esimerkiksi katsoa rauhassa roskasarjoja kuten Temptation Islandia telkkarista ja lukea muiden kommentteja siitä. Oikeassa elämässäni en kerro muille katsovani mitään sivistynyttä huumori-Solsidania pahempaa settiä telkkarista :D
Koska naiset nyt vaan on alempi arvoisia kuin me miehet. Näkeehän sen nyt kaikessa. Kaikilla aloilla miehet ovat parempia kuin naisia. Ainoastaan yhdessä asiassa tiedän naisten olevan parempia, sperman kuljettamisessa makuuhuoneesta viemäriin.
Aika sama tilanne kun apllä. Ihana ja sydämellinen ihminen irl ja ihmettelisi tutut kyllä että mitä ihmettä jos tietäisi minun täällä kirjoittelevan.
Tämä palsta on minulle ensisijainen tapa purkaa stressiä ja pahaa oloa. Lisäksi tykkään ravistella ihmisiä kunnolla jotka eivät näe selkeästi. Lisäksi selkeästi tyhmiin avauksiin vittuilen.