Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Älkää hyvät ihmiset laukoko näitä suustanne, vaikka kesä on tullut, ja vatsa saattaa vähän pömpöttääkkin ohuissa vaatteissa. Terv. En ole pyykkilautavatsainen :(

Kommentit (5)

Vierailija

Onneksi on jo ikää niin osaat suhtautua asiaankuuvasti ko typeryksen sanomisiin.  Koskaan, ei koskaan pidä mennä sanomaan toiselle jos vähän massu pömpöttää että odotatko, jos varsinkin tietää että toinen on lapseton 47 -vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Törkeää kysyä tuollaista. Jotkut utelee joskus tätä jopa tuntemattomilta ja se on todella törkeää. Todella harvalla on litteä pyykkilautavatsa, erikoista olettaa että jos on pömppis niin on heti raskaana.

Vierailija

Minun lapseton serkkuni meni pitkäaikaisen avokkinsa kanssa naimisiin 53-vuotiaana. Yhteinen tätimme kommentoi, että onkohan heille tulosssa perheenlisäystä. Tätimme puolustukseksi on sanottava, että hän on itse melko iäkäs ja itse asiassa saanut äskettäin alzheimer-diagnoosin.

Kommentti kertonee sanojan oman ymmärryksen tasoa.

Mut kiitos ap, kun jaoit asian. Ehkä joku ottaa opikseen.

Miina

p.s. itse mietin, missä iässä mulla lakataan kysymästä olenko raskaana, kun menen röntgentutkimukseen, mammografiiaan ym. Vaikka hyväähän he ammattinsa puolesta kysyvät tarkoittavat. Osuu vaan kohdalle, kun katselen maailmaa omanlaisteni silmälasien läpi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat