Vierailija

Syy on se että olet nähnyt itsesi vain peilistä. Peili vääristää. Otat myös peiliin katsoessa peili-ilmeen jolla tiedät näyttäväsi paremmalta.

Ihmiset jotka joutuvat työkseen esiintymään tv-ssä ovat saaneet tutustua omaan ulkonäköönsä realistisemmin sillä videokuva on todenmukaisempi kuin peili.

Eli jos koet näyttäväsi hirveältä ja omituiselta passikuvassa se johtuu vain siitä että sinulla on epärealistinen kuva itsestäsi. Kaikki muut näkevät sinut sellaisena kuin olet passikuvassa. Eikä kukaan ajattele että näytät passikuvassasi karmealta sillä he eivät ole nähneet sinua paremman näköisenä, toisin kuin sinä itse olet peilin kautta nähnyt.

Tästä syystä ihmiset järkyttyvät oman passikuvansa nähdessään mutta pitävät muiden passikuvia niin hyvin onnistuneina.

T. Ihminen joka myös näyttää passikuvassa apinan kainalolta eikä todellakaan kuvittele olevansa Miss Universum

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Aijaa, minä pidän siitä miltä näytän videolla, mutta passikuvassa ilmeeni on murhaava. Kuva kun on vain pysäytyskuva yhdestä ilmeestä, ei aina se totuudenmukaisin versio ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No en minä ainakaan pidä muiden passikuvia onnistuneina? Aika kauheita ne on kaikki, johtuisikohan siitä hymyn puuttumisesta.  

Vierailija

Passikuvissa on se naaman asento. Kun yrittää pitää silmiä auki ja ilmeen pitää olla mahdollisimman ilmeetön.

Mulla on epäsymmetrinen naama ja toinen silmä karsastaa mutta ei sitä liikkeessä huomaa, tai niissä valokuvissa jotka on otettu sivusta. Mutta nakota siinä takaseinää tuijottaen ilman silmälaseja...

Vierailija

Apn selitys vaikuttaa kyllä hyvin loogiselta, uskon ihan hyvin! Kyllä mun muiden näkemäni passi- ja ajokorttikuvat ovat onnistuneita, omani ei  mielestäni ole onnistunut, joskaan ei ihan hirveäkään :)

Vierailija

Ei oo kyllä mun mielestä ihan noin mustavalkonen asia. Kuvat voi olla tosi epäimartelevia, tai vastaavasti tosi onnistuneita. Kyl mä oon monta kertaa nähny älyttömän epäonnistuneita kuvia mun kavereista, ja tiedän, että ne näyttää livenä niin paljon paremmalta.

Vierailija

Mua ihmetyttää se, että näytän passikuvissa ihan äidiltäni samassa iässä. Meitä ei voi erottaa enää toisistamme ollenkaan! Jos ihmisille annettaisi passikuviamme, he eivät osaisi sanoa kumpi on kumpi kuin ehkä aikakauden stailauksen takia :O

Kun katson itseäni pelistä, en näytä äidiltäni kuin vähän.

Vierailija

No en ole kyllä nähnyt yhtäkään passikuvaa, jossa henkilö olisi luonnollisen näköinen. Oletan tämän johtuvan siitä, että passikuvassa täytyy ilmeen olla vakava ja pään asennon mahd. jäykkä. Eli sellainen, ettei kukaan pidä normaalisti sellaista ilmettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kovin monen muunkaan passikuva niin onnistunut ole. Kauniimpia/komeampia ovat luonnossa.

varmaan ovat mielestäsi koska luonnossa ovat eläväisempiä. Ei meistä kukaan silti näytä peilissä juuri siltä kuin luonnossa. Ap

Vierailija

Mua huvitti kun minä ja veljeni näytämme passikuvissa ihan samannäköisiltä. Pelkkiä kuvia katsomalla pitäisi hetki miettiä että kumpi on kumpi. Luonnossakin olemme kyllä saman näköisiä, mutta ei meitä kukaan pystyisi sekoittamaan keskenään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syy on se että olet nähnyt itsesi vain peilistä. Peili vääristää. Otat myös peiliin katsoessa peili-ilmeen jolla tiedät näyttäväsi paremmalta.

-Ei peli mitään vääristä, vaan ihmiskasvot ovat luonnostaan epäsymmetriset. Katso passikuvaasi peilin kautta, niin näyttää tutummalta.

Vierailija

En ihmettele, vaan tiedän: olen punatukkainen ja pisamainen, joten mustavalkoisessa passikuvassa näytän vain harmaalta ja läiskikkäältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aijaa, minä pidän siitä miltä näytän videolla, mutta passikuvassa ilmeeni on murhaava. Kuva kun on vain pysäytyskuva yhdestä ilmeestä, ei aina se totuudenmukaisin versio ulkonäöstä.

Ei peiliin ihmiset yleensä katso ilmehtien. Silti moni kokee olevansa kaunis tai ainakin siedettävä tai nätti peilikuvassa toisikn kuin passikuvassa.
Ihmiset vaan pelkäävät totuutta ja haluavat kieltää sen. Eihän kuviakaan muokattaisi ennen nettiin lisäystä jos oltaisi niin tyytyväisiä siihen miltä niissä näyttää.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näytän ihan hyvältä passikuvassa.

Olet siis hyvännäköinen kasvoiltasi. Harva ihmisistä on, suurin osa kun on hyvinkin tavallisia.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, vaan tiedän: olen punatukkainen ja pisamainen, joten mustavalkoisessa passikuvassa näytän vain harmaalta ja läiskikkäältä.

Kasvonpiirteet eivät ole sama asia kuin väritys. Kasvonpiirteet ovat kyllä totuudenmukaiset passikuvassa. Mitä hyötyä olisi ottaa passikuva jossa ihminen ei näytä itseltään? Pitäisikö ne käydä photoshopin kautta ennen kuin liitetään passiin? Silloin varmasti ajattelisitte että NO NYT MINÄ NÄYTÄN KUVASSA ITSELTÄNI. TOSI KAUNIS!! ♡ TÄTÄ KEHTAA NÄYTELLÄ BAARIIN JONOTTAESSA!!
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat