Vierailija

vaatiiko sossu tiliotteen jos sieltä käy kysymässä hädän tullen rahaa? On tulossa periodi (ehkä noin 3kk) etten saa mistään rahaa mutta vähäistä puskurirahastoakaan en haluaisi käyttää.

Kommentit (15)

Vierailija

Vaatii tietenkin ja kaikki muutkin lippulappuset. Ja sun pitää käyttää omat säästöt ensin. Ne kattoo myös sun säästötilin tiliotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vaatiiko sossu tiliotteen jos sieltä käy kysymässä hädän tullen rahaa? On tulossa periodi (ehkä noin 3kk) etten saa mistään rahaa mutta vähäistä puskurirahastoakaan en haluaisi käyttää.

Kyllä se vaan vaatii selvityksen tuloistasi ja myös tiliotteesi. Jos sulla on puskurirahasto, ja sossu saa sen selville, niin joudut kyllä käyttämään sen ennenkuin saat euroakaan toimeentulotukea. Avainasia onkin saako sossu sen selville. Yleensä ei kannata säilyttää pankissa rahaa juuri tästä syystä, jos on sossun asiakas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan vaatii selvityksen tuloistasi ja myös tiliotteesi. Jos sulla on puskurirahasto, ja sossu saa sen selville, niin joudut kyllä käyttämään sen ennenkuin saat euroakaan toimeentulotukea. Avainasia onkin saako sossu sen selville. Yleensä ei kannata säilyttää pankissa rahaa juuri tästä syystä, jos on sossun asiakas.

Tonmonen huijaaminen on rikos ja jos tosta jää kiinni niin kaikki joutuu maksaan takaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö se puskuri ole juuri tuollaista tilannetta varten olemassa!

Joo mutku ei millään viittis käyttää. ☭☭☭

Vierailija

Tämä johtuisi siitä että en saa ansiosidonnaista jäätyäni työttömäksi kun minulle on maksettu palkan lisänä pientä extraa pidemmän aikaa (irtisanomisen vuoksi). En tätä tajunnut että kassa laskenee sen tuloksi ja se viivyttää päivärahan maksua. Rahat olen aika lailla käyttänyt juokseviin menoihin eli huijausta tämä ei mielestäni ole. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuisi siitä että en saa ansiosidonnaista jäätyäni työttömäksi kun minulle on maksettu palkan lisänä pientä extraa pidemmän aikaa (irtisanomisen vuoksi). En tätä tajunnut että kassa laskenee sen tuloksi ja se viivyttää päivärahan maksua. Rahat olen aika lailla käyttänyt juokseviin menoihin eli huijausta tämä ei mielestäni ole. ap

No eikö se puskuri oo pahan päivän varalle joten eikun säästöt käyttöön! Toimeentulotukea on viimesijainen tuki.

Vierailija

Joskus nuorena sain toimeentulotukea kun palkkani oli hyvin pieni. Ei silloin kyselty muuta kuin menot ja tulot. Ei tosiaan mitään tilinauhoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin, että jos sulla on auto, niin sekin pitää sitten myydä, ennenkuin voi tukea saada. No eipä ollut autoa.

Tää on p*skapuhetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena sain toimeentulotukea kun palkkani oli hyvin pieni. Ei silloin kyselty muuta kuin menot ja tulot. Ei tosiaan mitään tilinauhoja.

Olikstää joskus 90-luvulla vai? Ei käynyt mielessä että käytännöt muuttuu?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat