huolestunutt

Siirsin paypaliin 21 toukokuuta 40€, myöhemmin saman päivän aikana siirsin myös 4€ ja sen jälkeen 1€.
Tänään jälkimmäiset siirtoni (4€ ja 1€) tulivat mutta ei 40 euroani?? ¨
Ennen kaikki minun rahansiirtoni ovat onnistuneet, mutta nyt tuota rahaa ei tullut. Tilinumero ja tiedot olivat oikein ja samat kuin noiden pienien summien kanssa. En ymmärrä. Mistä tämä johtuu?
Onko joku vetänyt rahani omaan taskuunsa?
Vai voiko tämä johtua siitä että 40€ on huomattavasti isompi summa kuin nuo pienemmät, joten siinä kestää kauemmin vaikka se olikin aikasemmin siirretty?

Osaatko auttaa? Onko sinulle käynyt näin?

Laitoin kyllä viestia paypalin asiakaspalveluun, saa nähdä osaavatko siellä edes auttaa.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan siirtänyt rahaa. Paitsi sen varmistus siirron.

Käytä visaa paypalin kautta.

Tuolla tavalla välttyy myös huonolta vaihtokurssilta. Paypalin oma kurssi on todella huono verrattaen Visan vaihtokursseihin

Vierailija

Luulis selviävän kun oot yhteydessä tarpeeks hanakasti. Paypall on turvallinen maksuväline. Nehän palauttaa rahat siinäkin tapauksessa, jos kiinanostokses ei ikää tuu perille.

Vierailija

Minulle kävi joskus takavuosina niin, että pankkitililtäni PayPal-tilille siirtämäni raha ei meinannut löytää perille. Aiemmin siirtämäni rahat oli perillä parissa päivässä, tätä yhtä siirtoa ei vaan alkanut kuulua. Aikani odoteltuani otin yhteyttä PayPalin aspaan, joka ainakin silloin oli vain Usassa. Selitin ongelmani ja pyysin apua. Aspa alkoi jorista siitä kuinka pankkitililtä tehdään siirto PayPal-tilille. Kerroin aspalle, että tiedän kyllä miten se tehdään, kerroinhan tehneeni sen monesti aiemmin ihan onnistuneesti. Aspa jäi jankkaamaan siitä kuinka siirto tehdään vaikka rautalangasta väänsin, että tiedän kyllä miten se tehdään ja nyt ongelmana on se ettei rahat ole tulleet PayPal-tilille vaikka olen tehnyt siirron täysin oikein. Ei siis mitään apua ollut PayPalista tämän asian selvittämisessä. 

Parin viikon odottamisen jälkeen rahat yhtäkkiä ilmestyivät PayPal-tilille ja ne menivät johonkin ihme karanteeniin siellä. Kului x aikaa ennen kuin pystyin niitä käyttämään ja maksamaan yhden eBay-ostoksen.

Tuon jälkeen meni kyllä luotto täysin PayPaliin, en luota yhtään siihen puljuun ja olen käytännössä lopettanut sen käyttämisen kokonaan. Luin myös googlella löytämiäni kauhutarinoita PayPalista ja kiitin luojaani etten koskaan lisännyt PayPaliin pankkikorttini numeroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat