Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Suutelin ja hieroimme toisiamme vaatteiden päältä muttei mitään muuta. Mitä tekisit tilanteessa ni..?

Kaduttaa ihan helvetisti, mutta tehty mitä tehty... olen muutamia kertoja aiemminkin päätynyt humalassa kerran toisen miehen sänkyyn jolloin menimme loppuun asti. Myös suudelmia on tullut vaihdettua muutamaan otteeseen eri miesten kanssa.

Olenko ihan hirveä? :(

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olet täys paska! Miehes tarttee paremman naisen tai sun pitää lopettaa juominen kun ei näköjään järki pelaa. Tai vaihtoehtoisesti molemmat näistä.

Vierailija

Perus itsekäs nainen, vähän huolettaa että oonkohan nyt hirveä ja mielessä ei edes käy mitä mies voisi tuntea, minä minä antakaa mammat siunaus niin tämä ei enää vaivaa MINUA nyt joku sanoo että you go gurl miehet on sikoja niin sinun omatuntosi vaimenee.

Sitten kelpaakin taas tehdä aloitus kun mies ei antanut lahjoja nimipäivänä. :(

Vierailija

Humalalla ei nyt ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Se ei ole mikään lieventävä asianhaara, itsehän olet itsesi humalaan juonut.

Ja kyllä, täytyy myöntää, että käytöksesi on hirveää. Kerro miehellesi ja hae itsellesi apua. Sinulla on selvästikin jotain ongelmia kun huomiota pitää hakea useilta eri miehiltä.

Vierailija

Itselläni on tunne etten pystyisi pettämään vaikka kuinka humalassa olisin. Rakastan ja kunnioitan aviomiestäni. Minulla on hyvä olla hänen kanssaan. En koe, että olisin kenenkään toisen kanssa onnellisempi. Miksi siis haluaisin tehdä jotain, mikä rikkoisi sen hyvän, mitä meillä on? Siispä kysynkin nyt sinulta. Oletko onnellinen miehesi kanssa? Olisitko onnellisempi jonkun toisen kanssa? Olisiko aika keskustella puolisosi kanssa suhteestanne? Täytyykö todella pettää? Jos suhteet toisiin kiinnostaa, olisiko hyvä ensin erota nykyisestä? Siten ei ainakaan satuttaisi toista tavalla, joka varmasti jättää henkiset jäljet petettyyn.

Vierailija

Miksi ylipäätään liikut humalassa ilman miestäsi. Tai humaloituminen ei sovi sinulle.
Entä jos miehesi toimisi, niinkuin itse olet toiminut muiden naisten, kuin sinun kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat