Vierailija

Case Ruokola ja Kejonen.

Ongelmahan on tässä kohtaa se, että nainen ei ilmeisesti uskalla lähteä suhteesta.

Sanoisin kuitenkin, että julkisuuden henkilölle lähteminen olisi helpompaa. Järjestää vaan lehdistötilaisuuden tai ilmoittaa somessa että tää on nyt tässä ja jos kukaan edes uhkaavasti hengittää häneen päin, tiedetään kuka se on.

Eli isoon ääneen ero ja sitten voi palkata vähäksi aikaa vaikka pa ri rotevaa turvamiestä. Ja jos prätkä-ääliö lähettelee viestejä tai soittelee, kaikki talteen ja todistusaineistoksi.

Liikkuisin sitten paljon ihmisten ilmoilla ja päiväisin säännöllisesti instaa, twitteriä ja facea.

Mutta kun. Tosirakkaus. Tämä.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Keskimääräisen missin vuositulot on ehkä puolet mediaanista. Kun mediaanituloilla ei palkata turvamiehiä niin millä rahalla se missi niitä palkkaa?

Minä en tiedä, mitä tekisin jonkun toisen paikalla, kun en hänen paikallaan ole. Jos olisin, olisin varmaan muutenkin erilainen ihminen, erilaisella historialla ja erilaisillä resursseilla varustettu. Silloin mulla olisi aivan erilaiset ajatukset ja erilaiset mahdollisuudet kuin nyt.

Vierailija

Niin, toi turvamiehet oli vähän huonosti mietitty heitto. Ja kävisköhän kanuunakuulat sitten näiden turvamiesten ja perheidensä kimppuun? Vaikea päätellä.

Tuskin on missin palkasta kiinni. Kerättäisiin vaikka kolehti. AP

Vierailija

Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että julkisuuden henkilön on turvallisempi erota hakkaajaidiootista kun jonkun tavallisen tallaajan. Julkisuus varmistaa, että idiootti ymmärtää (jos nyt ymmärrystä riittää siihen asti) että jos jotain käy julkkikselle niin hän on heti syytettynä.

Vierailija

En ota kantaa tähän nimenomaiseen tapaukseen.

Mutta mulla on tuttavapiirissä monta hakattua naista, jotkut ovat päässeet eroon, toiset ei vieläkään. Yhteistä näissä tapauksissa on se, että nainen uskoo ihan tosissaan, että se mies muuttuu. Eräskin joka lopulta erosi miehestään kertoi, että se aika heti hakkaamisen jälkeen oli aina niin ihanaa ja romanttista: mies huomioi kaikin tavoin, vannoi ikuista rakkautta jne. Ei siellä aina oo sitä uhkailua, vaikka usein on.

Toisaalta oma pitkä parisuhde päättyi uhkailuun ja mun ja lapsen piileskelyyn, vaikka mies ei koskaan 10v yhdessäolon aikana ollut väkivaltainen. En nyt kuitenkaan mene yksityiskohtiin, ettei mua tunnisteta.

Vierailija

Ruokolahan ilmoitti jo lehdistölle, noin 2 viikkoa pahoinpitelyn jälkeen, siirtyvänsä elämässään eteenpäin ja hankkiutuneensa eroon, itselleen haitallisesta parisuhteesta.

Siitä ei selkeästikään ollut hyötyä.

Vierailija

Ongelmana tässä kyseisessä tapauksissa on se, että kukaan ei edes tietäisi, että on olemassa joku miss helsinki, jos tää missi ei olisi tullut pahoinpidellyksi. Luulen että tän kyseisen missiorganisaation tarkoituksena onkin profiloitua tietyntyyppisten ihmisten jutuksi ja siten yrittää pysyä tavallisten ihmisten mielissä dramatiikalla. Saattaapa siinä joku seiska maksaakin jotakin haastatteluista tyyliin Nykänen. Näitä missejä ja muita viidakon tyrkkyjä on nykyään (kiitos halventuneen plastikkakirurgian) pilvin pimein, ja ihan selvää on, ettei niitä juonto- ja pr-keikkoja kaikille riitä. Mutta joo, ap on oikeassa. Julkisuuden henkilön olisi todella paljon helpompi päästä eroon possukerholaisista. Eikä siinä välttämättä tarvittaisi edes niitä turvamiehiä. Vain julkisuutta oikein käytettynä. Tavallisen tyllerön paljon hankalampi päästä eroon, varsinkin jos hän tietää tai hänen luullaan tietävän jotain arkaluontoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ruokolahan ilmoitti jo lehdistölle, noin 2 viikkoa pahoinpitelyn jälkeen, siirtyvänsä elämässään eteenpäin ja hankkiutuneensa eroon, itselleen haitallisesta parisuhteesta.

Siitä ei selkeästikään ollut hyötyä.

Olisi varmaan ollut, jos olisi pysynyt kannassaan hieman kauemmin kuin tuon 2 viikkoa. Lisäksi hänen olisi pitänyt mennä johonkin haastatteluohjelmaan kertomaan kokemuksiaan, parit haastattelut naistenlehteen (tyyliä me naiset tai anna) jne. Olisi varmaan saanut myös niitä promohommia tuon jälkeen paremmin. Kanuunakuula jengi olisi jättänyt rauhaan, samoin varmaan tää itse ilkimys, koska julkisuus olisi ollut isompi, eikä jengillä ole varaa profiloitua kyseiseen toimintaan. Nythän tämä "missi" on ollut vain iltapäivälehtien lööpissä pari kertaa. Nyt kun momentum on mennyt ohi, on todella paljon vaikeampi saada niitä haastatteluja ja julkisuuden kautta päästä irti. Sääli.   

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat