Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Musta vaikutti oudolta, että vauva voi vain tuolleen tuijottaa ihmisiä, jotka yrittävät naurattaa häntä. Enpä ole moista aiemmin nähny.

Yhden kerran irtosi pieni hymy. Vanhemmat ei näköjään tajua, että ehkä jotain vialla. Nauravat vain "mököttävälle" vauvalle. Kommenttiboksissa joku kirjoittaa, että ei kai vauva ole autistinen, sillä vauva käyttäytyy kuin olisi autistinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole hauska. Minusta muija suorastaan kiusaa lasta. 

Niin kiusaa. Mä en ole koskaan vauvojeni naamaa tuolleen väännelly. En ikinä. Ja sitten nauretaan toisen murjotusilmeelle. Outoa. Heillä pitäisi olla ihan erilainen suhtautuminen tyyliin, mikäs nyt on, kun vauva on tosi oudon näköinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole hauska. Minusta muija suorastaan kiusaa lasta. 

Niin kiusaa. Mä en ole koskaan vauvojeni naamaa tuolleen väännelly. En ikinä. Ja sitten nauretaan toisen murjotusilmeelle. Outoa. Heillä pitäisi olla ihan erilainen suhtautuminen tyyliin, mikäs nyt on, kun vauva on tosi oudon näköinen.

Niinpä! Aivan kuin vauva olisi jokin nukke, jota voi käännellä ja väännellä ja sitten videoida youtubeen kaiken maailman töllättäväksi. Totta kai vauvat keksivät välillä uusia juttuja, esim päristäminen tms., mitä sitten tehdään koko ajan, mutta on outoa, että vauva ei reagoi oikein mihinkään ja pysyy liikkumatta ja ilme samana noin pitkään. Ei ole hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai normaali vauva pysyttele noin reagoimattomana?

Kyllä mun tytär vauva-aikana saattoi pitää samaa ilmettä pitkäänkin ihan vaan huvikseen koska se ilmeisesti tuntui erilaiselta. Ei ole autistinen minunkaan tyttöni. :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat