Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapseni vaihtavat kesäloman jälkeen päiväkotia, ja haluaisin viedä nyt kiitokseksi jotain heidän hoitajilleen. Kummallakin lapsella on kolme hoitajaa, joten ei ole varaa ostaa kaikille kuudelle jotain. Ajattelinkin, jos olisi jokin yhteinen juttu kummankin ryhmän kolmelle hoitajalle (eli siis yksi lahja isomman ryhmän hoitajilla ja yksi pienemmän ryhmän hoitajille). Mutta mitä se voisi olla? Olisiko tyhmää leipoa vaikka heidän kahvihuoneeseen jotain keksejä? Vai mitä ihmettä mä veisin?

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapseni vaihtavat kesäloman jälkeen päiväkotia, ja haluaisin viedä nyt kiitokseksi jotain heidän hoitajilleen. Kummallakin lapsella on kolme hoitajaa, joten ei ole varaa ostaa kaikille kuudelle jotain. Ajattelinkin, jos olisi jokin yhteinen juttu kummankin ryhmän kolmelle hoitajalle (eli siis yksi lahja isomman ryhmän hoitajilla ja yksi pienemmän ryhmän hoitajille). Mutta mitä se voisi olla? Olisiko tyhmää leipoa vaikka heidän kahvihuoneeseen jotain keksejä? Vai mitä ihmettä mä veisin?

Itse olen päiväkodissa hoitajana. Kivempi kun viet vaikka kortin jokaiselle hoitajalle oman ja vaikka fazer sininen suklaalevy mukaan. Tai muuta ihan pientä.. Silloin tulee olo hoitajana että olet muistanut juurikin minua etkä koko päiväkotia;)

Vierailija

Meillä mietinnässä sama juttu. Esikoulusta kyse. Ajattelin jotain yhteislahjaa, sellaista josta olisi iloa eskarin lapsille ja aikuisille. Onko se sitten ihan typerä lahja jos on "töihin" liittyvää esim. Askartelu kirja tms.

Itse saan kalenterin töistä lahjaksi, eikä kyllä lämmitä sydäntä.

Kortit lapsi on tehnyt itse kaikille erikseen. Ja voisihan siihen jokaiselle levyn suklaatakin laittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lahjan antaminen on kyllä nykyään niin vaikeaa kun sen sijaan että voisi miettiä mikä ilahduttaa lahjan saajaa joutuukin miettimään mistä lahjasta olisi mahdollisimman vähän riesaa saajalleen.. kun kaikki lahjaideat tuntuvat olevan typeriä täällä palstalla ainakin.

Vierailija

Meitä pkn henkilökuntaa ilahdutti kovasti kun saimme kahvihuoneeseen ison hedelmäkorin :) voitti kakut ja muut lahjat ja iloa riitti useammaksi päiväksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat